Kawasaki Versys 1000 deel: 2

  • Onderwerp starter Anoniempje442
  • Startdatum
dubbel - sorry

i5bvae.jpg
 
He ,
Ja de versys 2018 is euro 4 motor. Niet veel uitlaten mogelijk. Deze is van een versys van 2016 maar is nieuw waardoor die wel op de mijne past . Ik wou uitlaat waar db-killer uitkon daarom. En dan heb ik iets anders dan de meeste hebben;-) . Niet mis vindt ik kwa uitzicht. En maar 345 euro geplaatst ;-) .

Is het een pasklare slipon of hebben ze hem op maat gemaakt voor je ? in 2017 kon ik geen LeoVince krijgen voor mijn Versys.
Bij de gangbare Akrapovic voor de Versys kan de DB-Killer er ook uit, als je de Euro4 versie koopt dan niet meer zonder boren.

Misschien was die bmw rijder verblind door jouw gele verlichting😉
Grapjeeee.

Zijn geen grapjes, de schrik zit er nog in. :X
 
Is het een pasklare slipon of hebben ze hem op maat gemaakt voor je ? in 2017 kon ik geen LeoVince krijgen voor mijn Versys.
Bij de gangbare Akrapovic voor de Versys kan de DB-Killer er ook uit, als je de Euro4 versie koopt dan niet meer zonder boren.



Zijn geen grapjes, de schrik zit er nog in. :X
Geachte,
Ze hebben niets moeten aanpassen past gewoon perfect er op.
 

Bijna boem met de Versys vandaag. :/
Ook wat Ferrari's tegen gekomen vandaag, meer dan 30.
Net te geloven wat er in mensen hun hoofd omgaat. Of misschien juist niet. Wat een onnozele foemp zeg ! Ik vond ook al dat je daarvoor ook al een paar keer nogal ver naar rechts moest uitwijken. Je reed blijkbaar (gelukkig) niet erg hard want ne kon geen kant meer op. Goed afgelopen gelukkig !
 

Bijna boem met de Versys vandaag. :/
Ook wat Ferrari's tegen gekomen vandaag, meer dan 30.

Is goed afgelopen , was gister ook een tourtje aan het doen en precies het zelfde , zat op een 60km weg en ook gewoon een auto van links , floep er voor , en als je er dan boven op zit dan krijgen meestal de motor rijders de schuld , zou wel weer te hard hebben gereden of zo iets dergelijks .
 
Zo gister ook lekker :] met vrouw lief , wat een zalig weertje was het , staan er weer 400 bij gister , bij 388 km gaan tanken , toen ik bij de pomp de werf op reed ging het reserve lampje knipperen , 18 litertjes tot aan de nok vol , dus neem aan 3 liter reserve , dit kon ik zo 1,2,3 nergens terug vinden hoe groot de reserve is van de brommer .
Nog 3 km en er staan er 6000 fijne km`s op *O*.

Gister avond op terras toen het zonnetje onderging
360.jpg
 
Geachte ja maar die past ook op 1000 blijkbaar ik bekijk anders is ref nummer van de uitlaat .


Gevonden, maar het blijft raar dat hij op de product pagina van Leovince niet te vinden is.
 
Zo gister ook lekker :] met vrouw lief , wat een zalig weertje was het , staan er weer 400 bij gister , bij 388 km gaan tanken , toen ik bij de pomp de werf op reed ging het reserve lampje knipperen , 18 litertjes tot aan de nok vol , dus neem aan 3 liter reserve , dit kon ik zo 1,2,3 nergens terug vinden hoe groot de reserve is van de brommer .
Nog 3 km en er staan er 6000 fijne km`s op *O*.

Gister avond op terras toen het zonnetje onderging
360.jpg

Dan heb je rustig getoerd he Jp, 388 en dan pas gaan tanken👍
 
Zo gister ook lekker :] met vrouw lief , wat een zalig weertje was het , staan er weer 400 bij gister , bij 388 km gaan tanken , toen ik bij de pomp de werf op reed ging het reserve lampje knipperen , 18 litertjes tot aan de nok vol , dus neem aan 3 liter reserve , dit kon ik zo 1,2,3 nergens terug vinden hoe groot de reserve is van de brommer .
Nog 3 km en er staan er 6000 fijne km`s op *O*.

Gister avond op terras toen het zonnetje onderging
360.jpg

Als alleen het laatste streepje brand heb je nog ongeveer 3.9 liter.
 
Zo’n stalen zenuwen heb ik niet... met 300 km op de dagteller begin ik al knap zenuwachtig te worden... :)

Ja ik ook en ga zo snel mogelijk tanken, ooit een keer 328km op 1 tank gedaan met geknepen kringspier.
 
Dan heb je rustig getoerd he Jp, 388 en dan pas gaan tanken👍

Was ook een lekkere tour tocht , veel langs wat er, binnendoor wegen en dijkjes , bij TomTom, route van wommelgem to kinderdijk .
Zit meestal zo rond de 1op 20 / 1 op 21 met verbruik en van de 6000 km zijn er 5000 of iets meer met tweetjes , vrouwtje gaat zeer graag mee .
Ik rij meestal op de dag teller na het tanken op 0 en of op de range teller zeg maar en volgens de range kon ik nog 72 km rijden , toen begon het laatste blokje en het tankje(symbool) te knipperen , maar dat was precies bij de pomp .
Dus daarom denk ik 3 liter reserve , want met 18 liter zat hij helemaal vol tot boven .
 
Ja ik ook en ga zo snel mogelijk tanken, ooit een keer 328km op 1 tank gedaan met geknepen kringspier.

Van de zomer ook al in de Ardennen bij 360 km gaan tanken , range teller geeft ook aan hoe ver nog , vertrouw ik ook op
 
Ik vond ook nergens een duidelijke indicatie hoeveel die reserve nu juist is. Tank meestal rond de 300 km op de dagteller en dan kan dr ongeveer 16 liter in. Als ik de boekskes mag geloven zou ik dan nog 5 liter reserve hebben. Mn blokskes blijven ook heel lang allemaal staan en pas vanaf 200+ km smelten die als sneeuw in de zon. Was in t begin wel schrikken maar nu op de dagteller gaat goed. 1x gereden tot ongeveer 340 km dus er zit voldoende marge op.
 
Gisteren en vandaag ook een toer met de Versys en vrouwtje gemaakt. (bijna 600km totaal):t
Zij reed in dit geval met heer eigen XJ6, maar ook vaak achterop de Versys, vanuit Budel naar Almelo/Deventer via wat omwegen en vandaag weer terug.
EEN GROOT 'PROBLEEM' :+=> Ik mag de Versys nooit meer weg doen van haar8-). Ze heeft nog nooit zo lekker gezeten achterop om het even welke motor ik gehad heb.:)
Dus offer ik me maar op, en hou hem maar *O*
FF zonder gekheid, wat zoek je nog meer in een motor wat de Versys, in mijn geval 1000, niet zou hebben of kunnen voor gebruik op de openbare weg :?
Veering is voldoende goed, soepel blok ( vorige week geprobeerd in Toscane door "gewoon "in zijn 6 te blijven rijden vanaf 26km per uur en sneller en dit een kwartier zonder problemen of bokken vol gehouden tot een rood verkeerslicht) stuurt lekker en soepel, goede ontspannen zitpositie +++++*O**O*

BTW: gemiddeld verbruik normaliter ook zo rond de 1 op 20
 
mis wel de verstralerssssss rik

Hey Frans, ik weet het maar ik heb ze niet nodig, voldoende geel licht.:+
Geel en wit licht is toch geen pan op de Versys ? of heb je zin in een klusje ?
Zijn het verstralers ? dus geen mistlampen die in de breedte schijnen zodat je de lijnen op de weg kan zien ?
 

Flauwekul volgens mij.

Geen flauwe kul is:

Kawasaki organiseert Mega News Show 2019 modellen

Als grootste Japanse motormerk in de Benelux heeft Kawasaki besloten om een vervolg te geven aan haar succesvolle News Show in het Nationaal Militair Museum in Soest. In het weekend van 1 en 2 december zullen alle nieuwe 2019 Kawasaki modellen en primeurs weer op deze schitterende locatie te bewonderen zijn.

Tijdens de Kawasaki News Show zullen niet alleen alle 2019 Kawasaki modellen en kleuren voor het eerst op Nederlandse bodem te zien zijn.
Ook zullen een groot aantal Kawasaki partners, zoals Race Teams, Clubs en een schitterend ‘Kawasaki Legends Museum’ voor een onvergetelijke merkbeleving zorgen.
Daarnaast zullen vele vaste partners, waaronder Monster Energy en Motul aanwezig zijn


Henk Salomons, General Manager Kawasaki Motors Benelux: “De eerste editie van de Kawasaki News Show afgelopen jaar was een doorslaand succes. De bezoekers konden de unieke mix van een hoogwaardige merkpresentatie met vrij parkeren en vrije toegang tot een indrukwekkend museum enorm waarderen.
Met onze eigen News Show doen we onze fans in een topomgeving een groot plezier!


Schrijf je nu alvast in.
De toegang voor de Kawasaki News Show en het museum is gratis op vertoon van je motorrijbewijs en na pre-registratie op www.kawasaki.nl.
Mensen zonder motorrijbewijs betalen het gesponsorde Kawasaki tarief van € 5,- (normale entreeprijs € 14,00).

Bron: Premium Motors
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Iemand ervaring met double tronics(om de 2 koplichten samen te laten branden)
Is het vergelijkbaar licht gelijk de gewone lamp.Ik bedoel niet de lichtopbrengst maar het zicht op een afstand.Ik heb begrepen dat je in de kabel moet snijden.Is er materiaal bij om het terug waterdicht te maken.
Grtjs
 
Terug
Bovenaan Onderaan