snarf61
MF veteraan
Dat het nat wordtJij bent begonnen, maareuh... wat bedoelde je eigenlijk echt ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat het nat wordtJij bent begonnen, maareuh... wat bedoelde je eigenlijk echt ?
Dank je wel, Dirk....
Dat rookgordijntje staat hem beeldig , niet ?
Heb vandaag dit scherm
een kopje kleiner gemaakt en van het afgeslepen stuk een spoilertje gemaakt.
Veel beter, ik knalde dikwijls bij het opstappen met mijn helm tegen het scherm.
Het spoilertje doet zijn werk boven mijn verwachting
ziet er goed uit dat scherm ,welk merk is dat ?
en hoe gaat het met je koplampen nog vocht gehad.
of rij je met alleen de angeleyes aan
wat is ACF-50Eh, juist...... ik zie het....... .
Vanochtend heb ik dan maar 3/4 van een spuitbus ACF-50 op en in de brommer leeggespoten en daarna het goedje opgewreven met een microfiber -doek.
Het ziet er niet eens erg vies uit, zelfs.
De rookwolken die daaropvolgend bij een warm wordende motor uit mijn vehikel opstegen, oogden wel ietwat zorgwekkend (ook bij een scooterrijder naast me bij het verkeerslicht die me bezorgd vroeg of ik wel wist dat mijn motor aan het opfikken was... ).
Bekijk bijlage 1334908
Laat nu de winter maarkomennog wat wegblijven....
Heb vandaag dit scherm
een kopje kleiner gemaakt en van het afgeslepen stuk een spoilertje gemaakt.
Veel beter, ik knalde dikwijls bij het opstappen met mijn helm tegen het scherm.
Het spoilertje doet zijn werk boven mijn verwachting
ahaaaaaa ik heb dat niet nodig ik rij niet in de winter@snarf61 - Vliegtuig Bescherming ... voor uw motorfiets.
ACF-50 (Anti Corrosie Formula) werd ontwikkeld om de vliegtuigen en hun elektrische systemen tegen corrosie te beschermen. Aerospace producten voldoen aan de hoogste prestatie-eisen en voor meer dan 25 jaar, ACF-50 voldoet met glans aan deze eisen.
ACF-50 gebruik op motorfietsen is zeer vergelijkbaar met die in vliegtuigen. Gespoten in de structuur, de gewrichten, frame, lassen, onder de tank en het zadel en alle elektrische aansluitingen, waar de corrosie ongemerkt gebeurt. ACF-50 zal werken tegen corrosie en structurele degeneratie voorkomen.
Vergeet niet de connectors te behandelen, corrosie veroorzaakt vaak storingen elektrische systemen.
Bestaande corrosie of roest wordt geremd en voorkomt de vorming van nieuwe corrosie of de uitbreiding ervan. Ook neutraliseert ACF-50 de corrosieve werking van strooizout.
De ultradunne vloeistof vormt een niet-vette beschermende laag en zal niet uitdrogen of geen vocht vasthouden.
VEILIG om overal te gebruiken op de motorfiets (met uitzondering van de remblokken en remschijven) en kan direct worden gespoten in de elektrische aansluitingen en componenten om corrosie veroorzaakte storingen te voorkomen.
Gebruik ACF-50 als bescherming voor de winterstalling van uw motorfiets en deze zal continu worden beschermd tegen corrosie veroorzaakt door vocht en condens.
ACF-50 is veilig te gebruiken op verf, de meeste rubbers en ook op kunststof zonder een residu achter te laten.
Met behulp van ACF-50 als uw preventief onderhoud product, houdt U uw motorfiets in perfecte staat.
Hoe te gebruiken? download het bestand wat ik bijgevoegd heb.
Bron: http://kglracing.com
de biet echtMijn verstralers vertoonden voor het eerst en na een DROGE rit van ongeveer 140 km wat condens.
Bekend fenomeen?
Op den duur gaat dat vanzelf he Frans
Eerlijk gezegd heb ik daar nog niet op gelet Marcde biet echt
waar en wat voor schakelaar heb jij ook alweer gebruikt
Hey Frans, het scherm is van het merk GIVI maar er hangt een kawasaki stickertje over.
Met mijn koplampen heb ik nog geen vochtproblemen gehad. Overdag rij ik met de angel eyes én mijn mistlampen op.
S’ nachts zet ik heel mijn verlichting op dus angel eyes en dimlichten én mistlampen