Kawasaki Versys 1000 deel: 2

  • Onderwerp starter Anoniempje442
  • Startdatum
....................... maar die man met dat snorretje vond wel de kever uit. En liet hij niet, die onregelmatig lopende, motoren voor die Fokkers bij een Münchener smid maken?
 
Vergeet het, dat is een klus van een uur of 2 ! -O-

Het linker zijpaneel moet er af en al het plastic rond de kop .

Misschien een goede gelegenheid om ineens alle halogeenlampjes te vervangen door LED, en vergeet de standlichtjes niet , zoals mijn dealer deed bij aflevering.:(

Frank Motorfan heeft er vorig jaar een flink deel van een zondagmiddag aan opgeofferd om die standlichtjes er bij mij in te freubelen en je moet goed weten wat je doet met die kuipdelen, of die kleine lipjes breken gewoon af.... echt op zijn Japans... .

Mijn lampje was twee weken geleden ook stuk, ik belde de dealer en die zei: kom maar ff langs dan laat ik zien hoe dat moet. Binnen 5 minuten was ik weer op weg.

Wat twee uur om een lamp te verwisselen :P

En inderdaad, onderlangs :Y
 
Als je, net zoals ik, (bijna) geen uitlaat op de kat zet, maakt hij veel minder herrie als deze. 😊
Eigenlijk nauwelijks meer als oem.
Het kán zijn dat hij de kat er ook vanaf heeft gegooid

Ja die is er af, kan je ook horen als hij optrekt, het ding stikt in de benzine.
Ongelooflijke herriemachine, het zou verboden moeten worden.

 
Vind het wel mooi, maar net wat Wouwer schrijft, hij kan niet rijden en het maakt zo te horen wel veel herrie. (geluid maar iets zachter gezet :) )
 
dacht het wel dat het zo moest lukken. en dat niet heel de kop kuip eraf moest.
Wat me alleen ff op verkeerde been zette was dat de lamp pas brand als de motor loopt ( wist ik veel :?) ik zette contact aan en niets, alleen stadslichtjes en led mistlampen. Motor gestart en there was light :} :)
 

Tja niet mijn merk (veel te duur) maar is te verwachten als je kijkt naar de Akrapovič imitaties en alle namaak kledingmerken.
De namaak is zelf lichter dan het origineel, een grappig detail, vraag is natuurlijk de veiligheid van de imitatie...
 
Tja niet mijn merk (veel te duur) maar is te verwachten als je kijkt naar de Akrapovič imitaties en alle namaak kledingmerken.
De namaak is zelf lichter dan het origineel, een grappig detail, vraag is natuurlijk de veiligheid van de imitatie...
Ik heb de Shoei Neotec 2, idd duur ding maar na eerdere merken o.a. Nolan, Schuberth, Caberg, de fijnste helm tot nu toe.
 

Bijlagen

  • IMG_20181231_071147.jpg
    IMG_20181231_071147.jpg
    113,1 KB · Weergaven: 4
  • IMG_20181231_103208.jpg
    IMG_20181231_103208.jpg
    116,4 KB · Weergaven: 4
Ik heb de Shoei Neotec 2, idd duur ding maar na eerdere merken o.a. Nolan, Schuberth, Caberg, de fijnste helm tot nu toe.

Systeemhelm van 500 euro+, daar heb je 2 Caberg systeemhelmen voor en samen +/- 10 jaar plezier van.
Dan is voor mij de keuze snel gemaakt, mijn vrouw en ik samen een Caberg Systeemhelm met Shoei sticker. 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan