Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Weet ik, dat zei je eerder ook alZonde van het geld als je het mij vraagt.
Blij dat je het niks vindt. Ik vind het het geld waard, en als ik hem straks los verkoop krijg ik het grootste deel terug en heb ik voor een paar meier toch jaren plezier gehad.En daar zijn de meningen over verdeeld.
Sowieso als mijn stofzuiger het lawaai zou maken van mijn Versys met standaard uitlaat, zou die snel vervangen worden...
Das een mooie (duit met centen! )!Daar is 'ie dan:
Bekijk bijlage 1750384
Stationair is er wel een verschil hoorbaar met de OEM uitlaat, maar als het gas open gaat dan komt er een toch een lekker geluid uit! Dan is de brul heerlijk, en je voelt het.
Harde knallen ook al kunnen produceren door te spelen met gas los en beetje gas bij, de killswitch manier heb ik nog niet getest.
Fatsoenlijke audio van de Akra moet nog gemaakt worden, de vergelijkingsaudio/video komt er nog aan.
Wanneer mijn lampje gaat knipperen en ik naar de pomp rijdt, krijg ik er nooit meer dan 11/12 liter in. Specs zeggen 21 liter in de tank. Moet zeggen dat ik dit wel een enorm nadeel vind van deze Versys.Hangt van je rechter pols af
Ik doe 1:19 gemiddeld op de gen 3 (ong 340 km voor ik ga tanken).
Indicatie vind ik kut. Heb nog nooit meer dan 16 liter getankt.
Ik zal professionele opnameapparatuur gebruiken zodra ik de kans krijgDas een mooie (duit met centen! )!
Ik heb ook nagedacht over een andere uitlaat of demper maar hiu het origineel.
Ik vind t ontzettend veel geld voor een ander geluidje én moet bekennen dat ik t nu wel prima vind. Ik rijd zonder doppen dankzij mijn windscherm en waarom zou ik meer geluid willen als ik rijd?
Persoonlijke keuze uiteraard.
Ik vind deze Akra wel erg mooi en ben benieuwd naar t geluid!
Ik denk dat ik nog zuiniger rijd door t anders optrekken. Voorheen wilde ik zsm op de max snelheid zitten, nu rijd ik gewoon weg en op de snelweg zie ik op m'n display regelmatig dat ik 1 op 24,7 ruim (100 in 6).Volgens het metertje op de dash rijd ik momenteel ook 1 op 22, zie ook altijd dat ik ECO rijd dus vraag me af hoe het nóg zuiniger kan en 1 op 24 of 25 haal zoals sommigen gelukt is.
Ik zal professionele opnameapparatuur gebruiken zodra ik de kans krijg
Je rijd hopelijk wel met doppen op autosnelwegen?
Ik heb het zadel laten aanpassen bij Tijger Leathers in Den Haag. Even bellen voor een afspraak en voor 80 euro passen ze het op maat aan. Schuim wordt vervangen door steviger schuim en ik heb gevraagd het van voren iets hoger te maken en van achteren juist wat vlakker. Een paar weken later heb ik het van achteren nog iets vlakker laten maken, die aanpassing was gratis.Op een langere trips kreeg ik na een uurtje of 2-3 toch wel een houten kont.
Iemand tips daartegen?
80 euro maar? Das niet veel.Ik heb het zadel laten aanpassen bij Tijger Leathers in Den Haag. Even bellen voor een afspraak en voor 80 euro passen ze het op maat aan. Schuim wordt vervangen door steviger schuim en ik heb gevraagd het van voren iets hoger te maken en van achteren juist wat vlakker. Een paar weken later heb ik het van achteren nog iets vlakker laten maken, die aanpassing was gratis.
Een Corbin zadel is een nog beter oplossing (ervaring mee op andere motoren waaronder mijn huidige GSA) maar dat kost 10x zoveel. Qua prijs/kwaliteit verhouding is de oplossing van Tijger Leathers echt de beste.
Och, daar wen je toch aan? In de gaten houden bij hoeveel liter die gaat knipperen. Uitrekenen hoeveel liter er nog in moet passen (mijn 2e generatie heeft 19l) en dan met je gemiddeld verbruik berekenen hoever je nog had kunnen rijden.Wanneer mijn lampje gaat knipperen en ik naar de pomp rijdt, krijg ik er nooit meer dan 11/12 liter in. Specs zeggen 21 liter in de tank. Moet zeggen dat ik dit wel een enorm nadeel vind van deze Versys.
Vorig jaar heb ik dit genegeerd toen ik rondje noord Nederland reed. Bij Sneek begon ie te knipperen en ik heb tot Alkmaar doorgereden (90 km) op diezelfde tank (met samengeknepen billen en afentoe controleren in de tank zelf) en kreeg er bij de pomp 'slechts' 18 liter in. Had toen 425 km gereden. Houdt in dat ik nog eens 50-75 km had kunnen rijden, als ik had gewild.
Waarom gaat ie zo snel knipperen?! Heel irritant.
Ook windgeruis levert op den duur gehoorschade op. Voor de zekerheid doe je ze dus in.Doppen, nee. Met het originele ruitje was dat wel nodig. Met deze Givi niet. Ik zit in een soort vacuüm lijkt wel en kan bv gewoon bellen als ik op de snelweg rijd met 100 km/u. Als t heel hard waait van de zijkant, dan is t soms irritant, maar ik heb geen doppen in. Heb ze overigens wel altijd bij me, voor de zekerheid.
Ze hebben daar redelijk wat ervaring dus ze geven je wat suggesties nadat jij aangeeft wat je niet lekker vindt. Tussendoor kun je een paar keer proefzitten en als het je later alsnog niet helemaal bevalt maak je een nieuwe afspraak en passen ze gratis het nog verder aan.80 euro maar? Das niet veel.
Maar hoe weet je wat je wilt aanpassen dan? Iedereen zit anders, voor mn gevoel zie t zadel ff breder moeten zijn (richting soort paardrijzadel) en idd wat vlakker.
Klaar terwijl je wacht (en koffie drinkt).En hoe lang ben je je zadel kwijt?
Hmzz ik moet ze maar eens gaan bellen dan. Stom, want ik was gisteren nog in De HaagZe hebben daar redelijk wat ervaring dus ze geven je wat suggesties nadat jij aangeeft wat je niet lekker vindt. Tussendoor kun je een paar keer proefzitten en als het je later alsnog niet helemaal bevalt maak je een nieuwe afspraak en passen ze gratis het nog verder aan.
Klaar terwijl je wacht (en koffie drinkt).
Tijd zat dus komt goed. Dank voor de tip!Het kost je ongeveer een uurtje tijd, dus prima te combineren met een nieuw bezoek aan Den Haag.
Misschien wat aan de late kant. Maar ik heb een soort 3D geprint ding die m'n zadel ongeveer 2cm hoger maakt aan de voorzijde bij de tank. Dit scheelt voor mij ontzettend! Zijn meer mensen die dit doen.28 april afspraak! Prijs is iets omhoog gegaan naar 100 euro maar das beter dan een bagsterzadel van 400+
Die ken ik, die plaats je onder dat metalen ding waar je je zadel in schuift zodat je zadel minder afloopt, zeg maar.Misschien wat aan de late kant. Maar ik heb een soort 3D geprint ding die m'n zadel ongeveer 2cm hoger maakt aan de voorzijde bij de tank. Dit scheelt voor mij ontzettend! Zijn meer mensen die dit doen.
En ik merk dat het ook wennen is. Begin seizoen houten reet na 300km. Maar eind seizoen kan ik toch wel 500 rijden zonder last. En het maakt uit of je stil zit (snelweg) of gaat verzitten (bochtenwerk).