Kawasaki versys 650 deel 4

Camera voor trilt teveel. Daar moet ik nog iets op verzinnen. Vermoed dat het stukje plastic daar op het subframe wat te veel beweegt. Misschien een andere plek verzinnen (niet op spatbord ;)). Misschien op die zwarte balk tussen de dempers? Eens kijken.
 
Laatst bewerkt:
Camera voor trilt teveel. Daar moet ik nog iets op verzinnen. Vermoed dat het stukje plastic daar op het subframe wat te veel beweegt. Misschien een andere plek verzinnen (niet op spatbord ;)). Misschien op die zwarte balk tussen de dempers? Eens kijken.

full


Ik heb zelf een gopro gehad op mijn ruitje maar dat tril ook zoveel dat er geen fatsoenlijk beeld uit komt.

Idd lijkt die zwarte beugel tussen de voorpoten het beste, maar die zit ook wel weer erg naar achteren.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag vakantie begonnen. Zijn op dit moment in vianden. Als ik tijd heb zal ik wat fotos plaatsen

Veel plezier, hoe ging het inpakken?

Ik ben voorzichtig begonnen met de voorbereidingen, maar kom tot de conclusie dat ik te veel vrouwelijke genen heb... wil te veel zooi mee voor mijn 2 koffers, zelfs terwijl ik niet ga kamperen.

Natuurlijk zou ik een bagagerol ofzo mee kunnen nemen, maar ik wil mezelf ook dwingen niet zo veel mee te nemen. :P
 
[afbeelding]

Ik heb zelf een gopro gehad op mijn ruitje maar dat tril ook zoveel dat er geen fatsoenlijk beeld uit komt.

Idd lijkt die zwarte beugel tussen de voorpoten het beste, maar die zit ook wel weer erg naar achteren.
Ach beetje referentie waar de motor zit is niet erg :)
Moet daar wel rekening houden met genoeg speling in de kabel omdat dat gedeelte wel draait.
 
Veel plezier, hoe ging het inpakken?

Ik ben voorzichtig begonnen met de voorbereidingen...

Inpakken ging goed, we hebben een bagage rol miss voor 10liter gevuld en deze boven op de koffer gedaan met 1 spanband.
We zijn met zijn 2en voor 8-9 dagen sturen op mijm versys. Ik heb nog een extra paar wandelschoenen in de koffer, anders hadden we de bagage rol niet nodig. Gaan ook niet kamperen.
 
Laatst bewerkt:
Ach beetje referentie waar de motor zit is niet erg :)
Moet daar wel rekening houden met genoeg speling in de kabel omdat dat gedeelte wel draait.

Ik bedoelde het ook meer dat wellicht de onderkant van het kuipje in beeld komt en remleidingen. Het voordeel is wel dat op deze plek de camera iets meestuurt in de bochten.
 
@ Wouwer , heb je nu al een externe microfoon die je nodig had tegen vrijdag ?
indien nodig kan ik je makkelijk verder helpen (had dit gelezen in een ander topic)
 
Mss kunnen de nederlanders de kleur delen beter hier in belgie bestellen is mss nog goedkoper ook. Vandaag mijn ticket voor de 1000bochten aangekregen. Dus ik ben er bij edraket en salami. *O* :]
 
Mss kunnen de nederlanders de kleur delen beter hier in belgie bestellen is mss nog goedkoper ook. Vandaag mijn ticket voor de 1000bochten aangekregen. Dus ik ben er bij edraket en salami. *O* :]

Gezien de enorme drukte in de voorgaande jaren had ik verwacht dat er geen tickets meer beschikbaar zouden zijn, dus da's wel mazzel hebben dan :Y
 
Kleurdelen weer uitgesteld, nu eind juni. Ik wacht vanaf begin april..

Ik heb mijn motor 2 mei besteld en de motor zelf was er vrij snel en de 23e mei belden ze dat de motor kompleet klaar stond *O* , afgelopen zaterdag de 26e heb ik mijn versys opgehaald *O* *O* .
Dus bij mij heeft het 3 weekjes geduurd , dus nu is het inrijden .
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn motor 2 mei besteld en de motor zelf was er vrij snel en de 23e mei belden ze dat de motor kompleet klaar stond *O* , afgelopen zaterdag de 26e heb ik mijn versys opgehaald *O* *O* .
Dus bij mij heeft het 3 weekjes geduurd , dus nu is het inrijden .

Ik had wat vragen, maar je vorige post gelezen te hebben al beantwoordt. Top voor je, ik zal nog meer geduld moeten hebben...

Blijkbaar gaan nieuwe kopers voor. Onder het mom van: beter een enkeling ontevreden over de aflevering dan allen met vertraging.
 
Laatst bewerkt:
Mss kunnen de nederlanders de kleur delen beter hier in belgie bestellen is mss nog goedkoper ook. Vandaag mijn ticket voor de 1000bochten aangekregen. Dus ik ben er bij edraket en salami. *O* :]


super *O* ,alhoewel ik zelf mijn tickets nog niet gehad heb , ik ga er morgen eens naartoe bellen . ohwja morgen je brievenbus openmaken wouwer :+
 
Ja heb de tickets via mail gekregen. Heb vandaag nog wat mounts voor mijn action cam aangekregen die ik zaterdag besteld heb hopelijk morgen ook mijn 2e action cam geariveerd. Thx ik heb morgen verlof dus dat komt goed eddy morgen de versys klaar zetten voor mijn 3 daagse naar luxemburg.
 
Projectje van vandaag. :t
- kleine kentekenplaat houder
- LED-knipperlichten

Heb de LEDs van Ali, moet zeggen dat ze prima licht geven, ik heb de "audi" style genomen, waren 8 euro voor 4 stuks _O- https://www.youtube.com/watch?v=5uo1bM9EzZU
Ook een relais voor net 1 euro bij Ali besteld, doet het allemaal prima!

Paste ook allemaal net(jes) met de zijkoffers, dus die kunnen er ook nog gewoon op! :]

full

full

full
 
zitten de knippers niet verder naar achteren met koffers normaal? is bij de Gen 1 wel zo.
Zie je de knippers nu iets schuin van opzij wel met de koffers er op?

Wel strakke knippers, zie er mooi uit!
 
Terug
Bovenaan Onderaan