Kawasaki versys 650 deel 4

Hoi allemaal,

Ik wil graag die enorme taartschep aan de achterkant van mijn '22 versys vervangen door een mooie kleine kentekenplaathouder. Weet iemand welke geschikt is om te gebruiken met zijkoffers? T-rex racing verkoopt er 1, die is zon 90 $ plus 100$ verzendkosten. Dat vind ik wat te veel van het goede.

Iemand ervaring met een aliexpress tail tidy / fender eliminator / kentekenplaathouder voor zijn versys met zijkoffers?

Het hoeft niet van aliexpress af te komen, als je een puig, r&g of barracuda, etc. houder hebt en deze ook compatibel met de zijkoffers is hoor ik dat ook graag.
 
Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan?

Ik heb de taartschep afgezaagd, de reflector er vanaf gesloopt (en een stuk zwart gaffer tape over het logo van Motoport op de kentekenplaathouder geplakt :+) en vervolgens in dat gare rubberen kapje boven de kentekenplaat een gaatje geboord en hier de reflector in vastgeschroefd:

wrgfwergWERGWrgg.jpg
 
Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan?

Ik heb de taartschep afgezaagd, de reflector er vanaf gesloopt (en een stuk zwart gaffer tape over het logo van Motoport op de kentekenplaathouder geplakt :+) en vervolgens in dat gare rubberen kapje boven de kentekenplaat een gaatje geboord en hier de reflector in vastgeschroefd:

Bekijk bijlage 1846774
Ja dat heb ik inderdaad gezien, Dat is inderdaad mijn "last resort" Zo te zien heb jij je reflector op de kentekenverlichting geplaast.

Mocht er geen geschikte tail tidy zijn dan los ik het inderdaad op deze manier maar op, bedankt voor de suggestie!
 
Ja het was wel weer bijna honderd euro maar iedere hobby kost geld , en je bent in één keer klaar inclusief led kenteken plaat verlichting, maar zeker een sportieve reactie Statiegeld ;) 😉
 
Ja het was wel weer bijna honderd euro maar iedere hobby kost geld , en je bent in één keer klaar inclusief led kenteken plaat verlichting, maar zeker een sportieve reactie Statiegeld ;) 😉
Dat is en blijft het zeker, en dan weet je zelf wel wat je er aan uit wil/kan geven. Ik heb bijv. een Akrapovic uitlaat t.w.v. €1200 onder m'n fiets hangen, daar werd hier ook met 'verbazing' op gereageerd :+
 
Vooralsnog bepaal je nog steeds zelf wat jij voor iets wil uitgeven toch, iedereen zijn eigen persoonlijke prioriteiten. 👍
Fijn weekend
 
De kentekenhouder is binnengekomen en past perfect! Ook met koffers!
Nice, heb je er al mee gereden? Ziet er goed uit!

Deze is van R&G en zit dan hoger onder je achterlichtBekijk bijlage 1846974
Mooie fiets! Ik zie dat je een setje bar ends op je stuur hebt zitten. Die wil ik ook graag bestellen. Heb je suggesties?

PS: maandag een mooi ritje door de Betuwe gemaakt. Zo’n zin in het voorjaar. Hier een leuk plaatje:
5B790975-8748-46AF-A178-70C49D211F77.jpeg
 
Nice, heb je er al mee gereden? Ziet er goed uit!


Mooie fiets! Ik zie dat je een setje bar ends op je stuur hebt zitten. Die wil ik ook graag bestellen. Heb je suggesties?

PS: maandag een mooi ritje door de Betuwe gemaakt. Zo’n zin in het voorjaar. Hier een leuk plaatje:
Bekijk bijlage 1853381
Zijn geen bar end spiegels hoor maar ingekorte KTM spiegels maar ik ben bezig met de originele spiegels maar dan ook ingekort ik vindt van die hoge spiegels niet mooi.
 
Nice, heb je er al mee gereden? Ziet er goed uit!
Zeker! Ik was een beetje bang dat ik met een natte rug thuis zou komen in de regen/op nat wegdek, maar het valt me alles mee. De houder wordt wel een beetje vies maar het zadel blijft wel droog/schoon.
 
Hallo,
Ik heb momenteel een Kawasaki Versys 650 uit 2017. Nadat de motor uit mijn handen is gevallen zijn de kappen gebroken maar zitten ze er nog wel op. Ik voel me erg stom omdat ik de motor net pas heb. Het gebeurde nadat ik een scherpe bocht maakte met een afdaling. Nadat de motor was gevallen lekte er ook wat vanuit de achterkant van de motor bij de achterband maar het rook en zag er niet uit als olie of benzine. Nadat ik een stuk had gereden na het incident heb ik niks meer zien lekken. Vandaag heb ik ook niks zien lekker meer. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn en zou dit ernstig zijn? Ik wil de kappen vervangen alleen moet ik de kappen via een Kawasaki dealer bestellen? Iemand ervaring ermee?
 
Hallo,
Ik heb momenteel een Kawasaki Versys 650 uit 2017. Nadat de motor uit mijn handen is gevallen zijn de kappen gebroken maar zitten ze er nog wel op. Ik voel me erg stom omdat ik de motor net pas heb. Het gebeurde nadat ik een scherpe bocht maakte met een afdaling. Nadat de motor was gevallen lekte er ook wat vanuit de achterkant van de motor bij de achterband maar het rook en zag er niet uit als olie of benzine. Nadat ik een stuk had gereden na het incident heb ik niks meer zien lekken. Vandaag heb ik ook niks zien lekker meer. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn en zou dit ernstig zijn? Ik wil de kappen vervangen alleen moet ik de kappen via een Kawasaki dealer bestellen? Iemand ervaring ermee?
Boven de achterband zit de accu. Er zou vloeistof uit de accu gelekt kunnen zijn. Als je het zadel er af haalt kan je de accu zien zitten... De kans is niet zo groot dat er daadwerkelijk vloeistof uit gelekt is maar better safe than sorry. Accu vloeistof is zo corrosief als de pest. Eventueel wassen/afspoelen met veel water.
 
Dank beiden, die zag ik ook voorbij komen maar vroeg me gewoon af hoe je het voor elkaar had gekregen, misschien een onconventionele oplossing zoals de wijze waarop ik de taartscherp heb ingekort: met een zaag :+
 
Als oud Kawasaki eigenaar toch maar weer wat posten hier! Vriendin van mij rijdt met haar motor hele jaar door en staat ook het hele jaar buiten. Zag er aardig verweerd uit. Wordt niet na elke pekelrit schoon gespoten en dat zag je wel! Nu weer even gepolijst en voorzien van een Graphene coating. Zou voor 9 jaar bescherming tegen alle invloeden moeten bieden. Maar als het de helft is, is het ook prima! Hij glanst weer, plastic is weer mooi zwart en vuil en water glijden er zo vanaf. Klaar voor de pekel!
20230309_112400.jpg
20230309_112447.jpg

 
Terug
Bovenaan Onderaan