Kawasaki Voyager

eerlijk gezegt dacht ik meer aan een collegiale geste in detrent van ik ben blij je te kunnen helpen. zou zeggen laten we eerst een dat ding van je lopend krijgen, dan zien we daarna wel weer verder.
die paar XII die er zijn moeten rijden en niet weg rotten (toch Peter?)

ja de trekhaak....ik ben alleen bekend met die van markland

blad 1

http://tricksters-r-us.easycgi.com/Installationinstructions/25Trailer Hitch.jpg

blad 2

http://tricksters-r-us.easycgi.com/Installationinstructions/26 Trailer Hitch 2.jpg
 
zeg jan waar woon je ergens?

ik woon in het Haagse en Peter (heeft nog een cdi unit van een '86 liggen) in Hoorn.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Voyager rijders,

Ik heb een zo goed als complete voyager zg 1200 1986 staan in onderdelen!
Alles is er bij!! kuipdelen, 't blok ligt uit elkaar en moet hersteld worden of voor onderdelen worden gebruikt.
koffers zij en topkoffer liggen er ook bij, buddyseat (opn bekleden) enz

Prijs notk
ik heb ook een sevice manual of een losse bladen manual (niet te koop maar wel te leen of in te zien)
Email rlhuisman@home.nl
of bel 0570-657083 / 06-50983381
mvg

Reijer Huisman
 
Laatst bewerkt:
raad eens wat ik hier in mijn handen heb.... een user manual van een XII B7 dat was dacht ik 92-93
nog zoekende? maar voor alle modellen is hij het zelfde hoor op de kleur na dan.
 
raad eens wat ik hier in mijn handen heb.... een user manual van een XII B7 dat was dacht ik 92-93
nog zoekende? maar voor alle modellen is hij het zelfde hoor op de kleur na dan.
Thanks a bunch man.
Maar ik zei al dat het voor die maat van me was... en die opa ken geen engels en ik was niet van plan het hem te gaan voorlezen langs de bedrand. ;)
 
Ik kan een voyager kopen maar ken eigenlijk de motor niet hebben jullie wat suggesties
Is het een betrouwbare machine zijn er veel problemen mee ??
ik hoor het heeeeeel graag van jullie

bedankt
Peter
 
Dontwalk

Zou jij me AUB wat info over de Voyager kuuen geven ?
Ik kan er een kopen maar weet er te weinig van
het is er een uit 1988 ziet er op de foto's gelikt uit ( geen roest )
Maar waar moet ik op letten ??
Kan jij me als voyager rijder aub ff helpen ??



Groeten Peter
 
oke sorry was er even uit, vakantie en zo.

ja wat kan ik zeggen over de XII. rijd als vorst, heeft alles wat je zoekt in een motor voor de lange afstanden. voor de zwaarte best zuinig (1 op 21 bij 120-140 km p/u). enigste min puntje is de 86 model die fabriek af een zwakke cdi unit heeft en zwakke startketting die snel wil breken. maar als jij een echte 88 kan kopen zou dat wel save zitten (of is het een op kenteken 88?)
verder is het geen eenheidsworst, of te wel de kans dat je er een tweede tegen komt op een motormeeting is erg klein.

verder trekt hij uitstekend en kan menig buischuiver goed bij houden. allen vanaf 160 km/u is het over.

onderdelen zijn via de juiste contacten betaalbaar te krijgen (en goedkoper dan bij de kawadealers hier in nederland) in de US.

de rijders op XII die ik ken zijn iedergeval erg te spreken over de XII.

inmiddels heb ik 148000 mijl op de teller en loopt hij nog als een trein in de US wordt wel eens gezegd dat hij bullet proof is.

ow en het balhoofd wil wel eens los gaan zitten (1 opde 100) waardoor hij gaat zwabberen, maar dat is kwestie van wat aandraaien.

eigenlijk is een proef rit het beste wat je kan doen.

en letten op het zwabberen bij de proefrit, de uitlaten (metname de power kamer wil wel eens weg rotten) en de druk in de vering (lekkage en zo). verder moet je kijken of de radio en cacettedeck goed werkt en als je de kans hebt het communicatie systeem met je duo (standaard onderdeel van de radio).

gr dontwalk.
 
Ok hartstikke bedankt ik heb hem inmiddels gekocht en ga hem zaterdag ophalen, en daarna hopelijk een hoop plezier beleven
 
zou zeggen hou contact. ik heb veel contacten in de US en nog al wat ervaring in het sleutelen aan de XII-en. heb nu bv een tweede in onderdelen om van de winter weer top te maken. verder toer in wel eens rond met wat maatjes door europa en nederland natuurlijk en sommige daarvan hebben ook een XII. wel leuk om het XII gevoel bij elkaar te houden.

in de US is er trouwens veel clubwek die toeren en samen sleutelen en onderdelen ruilen waardoor je bertaalbaar aan onderdelen kunt komen.

en KawaReZ, lekker spul he die GTR. welk jaar is die van jou?

trouwens lijkt wel een standaard naam voor XII rijders ken inmiddels (met jou mee) 3 Peters die kawa XII rijden 1 in hoogblokland 1 in hoorn en jij in?
 
Laatst bewerkt:
eeh Peter, als ik naar de kleurstelling kijk is het geen 88 model hoor of is het een geleend plaatje? ziet er uit als een 86 model. 88 is zilver/wit achtig (ivoor). zit er cruice controll op en een lucht scoop onder de radiateur? zo niet dan is het de 86 uitvoering, en zou ik direct naar de ignitor kijken (1179 aan het eind is foute boel, 1248 is oke)
 
Dontwalk

Ik woon dus in Kampen de Motor komt uit Deventer waar jij volgens mij die Motor in onderdelen heb wegehaald, en de igniter zit die boven op de tank ??
 
oww je hebt de XII van Reier gekocht? indat geval is de ignitor (onder de dummie tank op het luchtfilterhuis) inorde omdat die inderdaad een 88 model heeft maar het plaatwerk van de 86 er ophangen. alleen heb ik dan jouw dummie tank met de cruise controll. die wilde hij niet omdat hij in de vreemde kleur blauw was gespoten.
ergens wel zonde omdat de rest van de cruisecontroll volgens mij er wel opzit alleen de schakelkast op de tank niet.

eeh wacht eens even Reier woonde toch niet in deventer? :?
 
Laatst bewerkt:
Jawel hoor nu woont hij in ieder geval wel in Deventer, de fiets ziet er netjes uit moet wel wat aan gebeuren maar daar heb ik de hele winter voor, Ja zeker jammer van de Cruise control want alles zit er inderdaad op behalve de unit die op de valse tank thuishoort
Maar als jij hem kwijt wilt hoor ik dat graag van je
Het lijkt me leuk om hem helemaal compleet te krijgen.

Ja en als jij dat goed vind tenminste zal ik nog wel eens wat vragen hebben aan jou als Voyager Expert
Ik ben per slot ook afkomstig uit het haagsche van origine. :]
 
ik kreeg net van rijer mail, is inderdaad de fiets van hem. was indewar met iemand wwar ik nog wat had weggehaald.

opzich wil ik je de unit wel geven, maar dan heb je de dummie tank nodig vanwege de gaten. en dat wordt wat moeilijker omdat ik de tweede xii rijdende wil krijgen en dan is de dummie nodig. of je zou jouw dummie willen ruilen. alleen deze ziet er niet uit met die rare kleur blauw (over alles heen gespoten).

voor vragen weet je me te vinden, anders via mail (a_woudenberg@hotmail.com) of de twee XII forums in de us (zie bericht 14 april, mijn schermnaam is daar Aad The Dutchman)
staan ergens hiervoor aangegeven
 
Laatst bewerkt:
mijn gtr is een amerikaans model uit 86

ik dacht dat de 6pitters wat meer zopen, maar zoals ik het zo hoor.... :o
zou me onwijs leuk lijken een 6pitter te hebben, ooit eens zien of ik aan een XII kan komen (wordt toch een rat, kuipen boeien niet).
wil alleen weten of de voorvorken over te zetten zijn, issie meteen goed afgeveerd:)
 
Nou over die Dummie tank met Cruiscontrol unit gaan we het nog hebben, ik ga eerst eens ff wennen aan mijn nieuwe aanwinst.
Reier en Irma hebben hem vanmorgen hier naar Kampen toegereden dus staat nu bij mij in zijn nieuwe huisje

We gaan zeker contact hebben

Groeten uit Kampen Peter
 
he KaWaRez, de XII is een 4 cylinder, de 1300 is de 6 cylinder en gemaakt tot 86.
de 86 GTR is in mijn ogen de beste zeker als dat stomme binne pijpje uit de dempers is weggehaald zo weer 10 pk meer.
zie je die gele in de foto ook 86 model US made.
 
Terug
Bovenaan Onderaan