Dat klopt, koude is inderdaad een relatieve gewaarwording. Momenteel kamp ik echter met hartritmeproblemen, dus mijn doorbloeding is niet optimaal en ik heb het dus nog koud als ik naast de kachel zit, dus met dit weer op de motor is voor mij zeker geen lol. Tijdens mijn jonge jaren reed ik gewoon de gehele winter door; vorst of sneeuw was toen geen probleem en nu moet het minimaal 20 graden zijn om het een beet leuk te hebben. Ik kijk echter wel uit naar het voorjaar zodat ik weer kan gaan rijden.Koud is relatief. En misschien is het ook wel een kwestie van gewenning na een jaar of 25 woon-werkverkeer in de winter. Ik ken meer mensen die het momenteel te koud vinden, maar ik vond het zelf prima te doen vrijdag. Nou ja.. het is hobby denk ik dan maar, geen wedstrijd. Indien niet leuk: laten staan.
Tja.. Hij glimt mooi, maar hij wekt niet de indruk dat er veel mee gereden wordt. Dat vind ik persoonlijk dan weer jammer. Uiteindelijk zijn ze daar toch voor bedoeld.
Ga er zo een bouwen Pieter, een caferacer bied maar weinig comfort en zit voor geen en je krijgt het vreselijk in je rug op zo'n ding maar het is wel vreselijk mooi.Ik vind hem prachtig!
Hier nog een oud, deels achterhaald artikel over de W800. Leuk om te lezen. Dit is Joost zijn motor geloof ik.
2016年…今年で生産終了!カワサキ「W800」のファイナルエディションが発売 | バイクを楽しむショートニュースメディア forRide(フォーライド)
カワサキから、トラディショナルな美しさと味わい深いライディングフィールが魅力の「W800」の2016年モデルがforride.jp
Nee, Joost mijn voorkeur gaat dan toch uit naar een café racer
Een gekend probleem is een draadbreuk in de draadboom vooraan bij de tank. Dit kun je vrij eenvoudig controleren door de motor te starten en de verlichting aan te zetten, de motor op de bok en het stuur herhaaldelijk van uiterst links naar uiterst rechts te draaien en kijken of het probleem zich dan laat zien.Ik heb de laatste tijd dat de metertjes van de W650 steeds uitvallen bij koud of nat weer, zoals vandaag. Is dat toevallig een bekend probleem voor de W? De spanning naar het "dashboard" valt dan kort weg: de wijzers van de snelheid en toeren vallen uit, het LCD schermpje gaat uit, etc. Ze komen ook meteen terug, en dan blijft het weer voor een paar minuten goed.
Gezien dit met droog weer niet is ben ik bang dat er ergens simpelweg vocht tussenkomt en kortsluiting veroorzaakt.
Als het enkel een vocht gerelateerd probleem is dan moet je dit met de plantenspuit kunnen opsporen.@Tigujan Bedankt, ik zal het eens proberen de volgende keer dat ik ga rijden. Gewoon op contact blijft alles het prima doen in ieder geval. Gezien het alleen met mist en een nat wegdek is denk ik aan een ordinaire kortsluiting ergens, maar was benieuwd of dit wees op een bekend kwaaltje.
Weet ik niet maar je kan hem altijd spuiten natuurlijk.Ik vond het wel meevallen. Ca 370 euro.
Voor mij geldt: izzie er ook in het zwart?
Dat is nou jammer maar dan moet het toch wel ergen te koop worden aangeboden?Helaas. Het was een veiling. En is nu voorbij
Normaal als de motor is uitgeschakeld komt de olie tot aan de helft van het peilglas, dus dan is er nog niets aan de hand maar als de motor draait dan druipt de olie over de ruit en dat word er niet mooier op natuurlijk. Maar het is wel apart.Echt jammer is dat het er een stuk minder fraai uit ziet zodra je olie in het blok doet
Ik vind voornamelijk de ronde bocht erg mooi (zonder de regenboogkleurtjes, dan).Voor de liefhebber, wel apart. Kost wat maar dan heb je ook wat. Pieter iets voor jou!
https://www.facebook.com/100002045548158/posts/4636430926435046