Kawasaki Z1000 (eind 70's - begin 80's) topic

Een B2 had altijd rode velgen met gepolijste randjes en rode veren op de schokbrekers.
De B1 had zwarte velgen met die randjes en zwarte veren.
De gouden velgen die je nu bij die van mij gezien hebt, heb ik laten poedercoaten.
Alleen de Z1000 injectie en de latere Lawson replica's (Z1000R en Z1100R) hadden goudkleurige velgen.
 
Een B2 had altijd rode velgen met gepolijste randjes en rode veren op de schokbrekers.
De B1 had zwarte velgen met die randjes en zwarte veren.
De gouden velgen die je nu bij die van mij gezien hebt, heb ik laten poedercoaten.
Alleen de Z1000 injectie en de latere Lawson replica's (Z1000R en Z1100R) hadden goudkleurige velgen.

Aha , bedankt voor de uitleg , dan blijft het in ieder geval zoals het is .
 
Ik heb wel een soort van bronskleurige velgen en een blauwe schokbrekerveer :W
!cid_f06624d2-75ac-4f61-9c33-60b88cc66ca4.jpg
 
Een B2 had altijd rode velgen met gepolijste randjes en rode veren op de schokbrekers.
De B1 had zwarte velgen met die randjes en zwarte veren.
De gouden velgen die je nu bij die van mij gezien hebt, heb ik laten poedercoaten.
Alleen de Z1000 injectie en de latere Lawson replica's (Z1000R en Z1100R) hadden goudkleurige velgen.
er was toch ook nog iets met dfi en efi ?,verschil tussen die 2 , ik heb toen carbs op t ding gefixt ,die inj. was waardeloos van t ding , ik had een b1
 
DFI kan je ook leuk voor de gek houden door een weerstand te plaatsen tussen de temperatuursensor van de cilinderkop en de ecu (In het kontje)
Daar mee kan je 'm rijker in laten spuiten als je een "open" uitlaat hebt.
 
Ik was vanmiddag even een beetje aan het rommelen en kwam deze etiketten op het frame tegen .ik heb dit nog nooit op een motor gezien en zou graag willen weten waarvoor het diend voordat ik het er af haal .
Iemand een idee ?
 

Bijlagen

  • EA7981D6-6F2F-44EC-A1F6-81A10F169393.jpeg
    EA7981D6-6F2F-44EC-A1F6-81A10F169393.jpeg
    1 MB · Weergaven: 24
  • 3AC257F2-EBE1-4F8D-A1E2-286299A4F5E8.jpeg
    3AC257F2-EBE1-4F8D-A1E2-286299A4F5E8.jpeg
    1.021,5 KB · Weergaven: 25
We mogen nog wel naar buiten. Alleen officieel niet meer harder dan 100. Ook niet echt nodig voor genieten van een oude Zed eigenlijk.
 
Ik ga het proberen.. inmiddels al een nieuwe rotor in huis. En dan de verbeterde versie dus...
 
Gisteren alle brandstof leidingen vervangen en begonnen om de remklauwen te reviseren, iemand is al eerder bezig geweest en heeft alles onder de koper pasta gesmeerd , inclusief de schuifpennen waar de klauw op heen en weer schuift .
maar ik denk dat ik ook maar een set nieuwe banden ga bestellen , deze zijn een beetje oud 😖
 

Bijlagen

  • 0F3C78BA-7ADF-439D-B61E-B855059E9BA3.jpeg
    0F3C78BA-7ADF-439D-B61E-B855059E9BA3.jpeg
    1,8 MB · Weergaven: 20
  • 40E17A19-647D-4027-9F0C-A2539A5885F8.jpeg
    40E17A19-647D-4027-9F0C-A2539A5885F8.jpeg
    1 MB · Weergaven: 16
Terug
Bovenaan Onderaan