madvo69
MF veteraan
Wel op mijn verjaardag maar ik kom maar niet.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wel op mijn verjaardag maar ik kom maar niet.....
Heel veel werk en investeren , en waarin...………in niksIk twijfel of ie hier moet of in het classic SBK topic ....
Er zal met veel aandacht best iets van te maken zijn, maar héééél veel werk.≥ Kawasaki z1000 - Motoren | Oldtimers - Marktplaats.nl
Te koop kawasaki z1000 1978 heeft lang stilgestaan accu defekt carburateurs moeten waarschijnlijk ook schoongemaakt worden. Rempompen zijn ook niet best meer. Foto's, spreken voor zich. Leukwww.marktplaats.nl
Leuk voor wie nog een (winter)project zoekt.
Staat die er niet naast de motor op een van de foto's. Verwijderd om het blok te kunnen fotograferen? Als het de rechter helft is en een linker deel ontbreekt krijg je het helemaal niet voor elkaar zonder vreselijk veel zoekwerk en wordt het nog kanslozer dan het al is. Hij zal allicht weggaan voor een bedragje naar een handige Harry.ik zie alleen maar een halve kuip , ga maar eens op zoek naar de andere helft.....
Jij hebt al genoeg, CoertDie 2 delen zitten erbij. Maar evengoed vind ik het veels te duur, gezien het werk wat je er aan hebt.
De tank lijkt me trouwens een Bimota replica te zijn. Ik zou er niet aan beginnen, maar ieder zijn meug.
Zeker, en ruimte heb ik er al sowieso niet meer voor. Maar had ik dat wel, en niet 4 Kawa's was het wel een leuk lange termijn projectje geweest!Jij hebt al genoeg, Coert
als je stekker van t contact lostrekt ,start hij dan ook nog?Hoi,
Verleden jaar heb ik op een online veiling een Z1000 A1 gekocht.
Bij afhalen kon ik het contact nog normaal opzetten en starten maar de motor sloeg niet aan.
Thuis gekomen heb ik geprobeerd om te starten met startkabels maar dat lukte niet. Heb de moto dan weggezet tot ik verleden week weer tijd had om eraan te werken. Na grondig schoonmaken van de carbu's en nieuwe benzine in de tank sloot ik de batterij aan (zonder sleutel in contact) en meteen gingen het contact en olie lampje aan en de startmotor begon spontaan te draaien. Eerst dacht ik dat de startrelais verbrand was met gebruik van de startkabels en had meteen een nieuwe startrelais besteld. Deze heb ik vanmorgen geplaatst maar bij het aansluiten van de batterij gingen de lampjes weer aan en de startmotor begon te draaien. Dus dat is niet het probleem. Ondertussen heb ik ook al het contact doorgemeten en dat werkt prima.
Iemand enig idee wat het nog kan zijn?
Alvast bedankt,
Paul
als je stekker van t contact lostrekt ,start hij dan ook nog?
Als eerste welkom in het topic. De plus zit aan de linkerkant, de massa aan de rechterkant. Dat als eerste eens controleren, inderdaad. Als dat goed zit is er om een bepaalde reden sluiting in het contactslot èn in het startcircuit. Dat is niet zo aannemelijk. Wat gebeurt er als je de dodemansknop op off zet? Alleen de controlelampjes dan?Hoi,
Verleden jaar heb ik op een online veiling een Z1000 A1 gekocht.
Bij afhalen kon ik het contact nog normaal opzetten en starten maar de motor sloeg niet aan.
Thuis gekomen heb ik geprobeerd om te starten met startkabels maar dat lukte niet. Heb de moto dan weggezet tot ik verleden week weer tijd had om eraan te werken. Na grondig schoonmaken van de carbu's en nieuwe benzine in de tank sloot ik de batterij aan (zonder sleutel in contact) en meteen gingen het contact en olie lampje aan en de startmotor begon spontaan te draaien. Eerst dacht ik dat de startrelais verbrand was met gebruik van de startkabels en had meteen een nieuwe startrelais besteld. Deze heb ik vanmorgen geplaatst maar bij het aansluiten van de batterij gingen de lampjes weer aan en de startmotor begon te draaien. Dus dat is niet het probleem. Ondertussen heb ik ook al het contact doorgemeten en dat werkt prima.
Iemand enig idee wat het nog kan zijn?
Alvast bedankt,
Paul
Bedankt voor de tip. Ga ik deze avond checken.