Kawasaki Z1000-Z750[s] Plaza Deel 56

Status
Niet open voor verdere reacties.
En mag straks met dat tv programma mee gaan doen van "een dubbeltje op zijn kant "zodra die schade rijd. Lekker alles uit je eigen zak gaan betalen vriend. Dus niet zo vol lof gaan praten want je bent gewoon dom bezig en dan ken je wel weer merken dat je 19 bent ja.
 
op me kawa heb ik mijn boutje er weer in laten draaien bij lemstra. dus nu is hij weer begrenst op de gas hendel. De kawa staat dus officieel weer 25kw. de gsxr loopt nog vol. maar vaders rijd daar nu op dus geen probleem.

owja en de verzekering van de gsxr staat op vaders naam dus dat is zijn pakkie aan.
 
Laatst bewerkt:
op me kawa heb ik mijn boutje er weer in laten draaien bij lemstra. dus nu is hij weer begrenst op de gas hendel. De kawa staat dus officieel weer 25kw. de gsxr loopt nog vol. maar vaders rijd daar nu op dus geen probleem.

owja en de verzekering van de gsxr staat op vaders naam dus dat is zijn pakkie aan.


Je wordt met de minuut geloofwaardiger B|
 
die panden staan er gewoon....

en een fiets op gas laten begrenzen koste de dealer 7 mins..
 
mooi, dus laat het gaan.

laten we verder gaan praten over waarvoor dit forum voor staat.

Motoren dus.
 
13 huisjes! Huisjesmelker!! Opzeker zoon van Egbert Hennen _O-
 
Laatst bewerkt:
Meneertje Subzzz, ik heb met kromme tenen je betogen/vragen en antwoorden gelezen. Inderdaad blijft Milenko op je "hameren". Vervelend, accoord, maar heeft ie wel alle redenen voor! Je koopt gewoon een fietsje bij... Op papa's naam verzekeren. Bietje kloten met de verzekering, dus onverzekerd rondrijden. Met 19 jaar heb jij wel voldoende rij-ervaring om het hier even te komen weten wat motoren betreft...

Inderdaad eens nadenken wat je met je leven/geld doet! Patsers ken ik voldoende, maar heb ze ook zien "vallen" als een baksteen.

* zeurmodus off...
 
Nou mannen heb mijn ZZtje laten afstellen bij MAD racing en ik moet zeggen....

Dat ie perfect loopt!!! Trekt lekker door om het zo maar te zeggen :P Heb alleen geen uitdraai, want heb geen scanner :(

Resultaat: 112 pk en 87 nm aan het wiel(SAE pk's) :P
 
Hallo allemaal!
heel verhaal

Alvast bedankt!

.... lijkt me niet handig om in geuren en kleuren je verslag te schrijven wat je rijstijl is en hoe je je zx10 om een boom hebt gevouwen... er lezen nogal wat schade-experts mee op internet O-) :X

maaruh Er zijn hier ex zetters die van Z1000 nr ZX10 zijn overgestapt, die melden zich hier ms ook nog wel... met goeie setting (PC III, Akra's en wat andere veren krijg je denk ik ook al veel lol.... met een standaard trouwens ook denk ik) Ik begreep alleen dat de nieuwere modellen wat braver zijn dan de oudere....

edit: o enne er rijdt ook iemand zie een R1 zelfs omgeruild heeft voor een Z750 meen ik en die beleeft ook enorme lol op een 750 cc ipv een 1000 cc

Nou mannen heb mijn ZZtje laten afstellen bij MAD racing en ik moet zeggen....

Dat ie perfect loopt!!! Trekt lekker door om het zo maar te zeggen :P Heb alleen geen uitdraai, want heb geen scanner :(

Resultaat: 112 pk en 87 nm aan het wiel(SAE pk's) :P

mooie score zeg
 
Laatst bewerkt:
Nou mannen heb mijn ZZtje laten afstellen bij MAD racing en ik moet zeggen....

Dat ie perfect loopt!!! Trekt lekker door om het zo maar te zeggen :P Heb alleen geen uitdraai, want heb geen scanner :(

Resultaat: 112 pk en 87 nm aan het wiel(SAE pk's) :P

Mooi man :) wat een monster je bike :)

en trouwens volledig met maestro eens.
 
Laatst bewerkt:
Nou mannen heb mijn ZZtje laten afstellen bij MAD racing en ik moet zeggen....

Dat ie perfect loopt!!! Trekt lekker door om het zo maar te zeggen :P Heb alleen geen uitdraai, want heb geen scanner :(

Resultaat: 112 pk en 87 nm aan het wiel(SAE pk's) :P
Wat heb je allemaal aan je Zed versleuteld om aan dit mooie resultaat te komen? Er valt dus duidelijk meer uit mijn fiets te halen ;)

edit: al op je motorstek gekeken ;) Zou een full system zoveel meer pk's opleveren dan een slip-on? Verder in principe dezelfde modificaties
 
Laatst bewerkt:
men zegt van wel, maar ik snap niet waar het dan vandaan moet komen. volgens mij veranders er niet zoveel toch aan een full systeem, ja, het maakt hem zowiezo lichter verder zou ik het niet weten.
 
men zegt van wel, maar ik snap niet waar het dan vandaan moet komen. volgens mij veranders er niet zoveel toch aan een full systeem, ja, het maakt hem zowiezo lichter verder zou ik het niet weten.

Eens, bij auto's heb je de zogenaamde spaghetti spruitstuk maar bij motoren? Alleen het gewicht denk ik en de loooooks.

Volgends de fabrikant zal het wel zijn dat het complete uitlaat systeem precies gebalanceerd is enz (vul zelf aan)
 
men zegt van wel, maar ik snap niet waar het dan vandaan moet komen. volgens mij veranders er niet zoveel toch aan een full systeem, ja, het maakt hem zowiezo lichter verder zou ik het niet weten.
Goed lichter zou je misschien merken tijdens het rijden maar dat lijkt me niet veel verschil maken op een testbank. En hoeveel gewicht kan dat schelen? Lijkt me niet genoeg voor 6pk en 9Nm meer....
 
Goed lichter zou je misschien merken tijdens het rijden maar dat lijkt me niet veel verschil maken op een testbank. En hoeveel gewicht kan dat schelen? Lijkt me niet genoeg voor 6pk en 9Nm meer....

dit is het van een z1000 met een full akra systeem.

zo iets zal het ook zijn met een z750 denk. misschien alles in iets kleinere mate maar ongeveer het zelfde

ik heb zelf een bos gts er op zitten ( slip-on ) geeft hem 4pk meer. geen full system btw
 
Hallo allemaal!

Ik zit met een dilemma... Ik rij al zo lang als ik rij op race motoren, totaal nu zo'n 10 jaar. De motoren werden steeds sneller, en ik reed zo al vanaf 2004 op zx10r'en. Nu heb ik gister echter mijn laatste getunede prachtexemplaar om een boom gevouwen toen ik met mijn stuurdemper liep te klooien, niet voor me keek, en zo de bocht miste met alle narigheid als gevolg.

Maar nu zit ik te twijfelen. Mijn eerste reactie was dat ik weer een nieuwe tien zou gaan kopen, maar ik twijfel er nu aan. Ik moet namelijk altijd hard rijden, omdat dat is waar die motor goed in is. Boven in breekt de hel los, en daar wil ik dan het liefst mee spelen.
Maar op straat is dit te gek voor woorden eigenlijk. Ik heb wel eens filmpjes gemaakt, en het commentaar daarop was dan ook niet misselijk... Ik zit er nu over te denken om een dikke naked te gaan rijden, zodat ik al sneller het 'fun' gevoel te pakken heb omdat die bij een mooie Z1000 gewoon in een ander gebied ligt (betere beleving bij lagere snelheden). Ik ben echter bang dat ik vermogen ga missen oid.... Kunnen jullie me misschien helpen me te overtuigen waarom ik wel of niet deze overstap zou moeten maken? Jullie zijn tenslotte de mannen die er op rijden!

Alvast bedankt!

1 tip:

koop een iets goedkopere fiets, z1000 is natuurlijk al voor stuk minder geld te vinden als een 2004 zx10, en koop er een supermotard bij, heb ik ook gedaan.
dus heb een z1000 staan en een supermotard voor het speelwerk, dikke fun en je komt niet boven de 120.
full

full
 
Er is op topsportniveau inderdaad veel te halen met de uitlaten/spruitstukken. Met name in de temperatuur van de gassen, uitlaat, lengte, diameter/bocht. Technisch ben ik niet dus kan het niet precies onderbouwen.

Vraag bij mij is echter of ik/jij/jullie het verschil merk(en) van 116 naar 123 PK. Op de openbare weg dan he!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan