6R15
MF veteraan
- 31 jan 2010
- 3.771
- 25
Jij als jonge entrepreneur laat je toch niet kisten of wel?
Oppassen milenko hij heeft maarliefst HBO opleiding genoten, en twee motoren!!!!! hij is al bijna de nieuwe Egbert Hennen hoor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jij als jonge entrepreneur laat je toch niet kisten of wel?
op me kawa heb ik mijn boutje er weer in laten draaien bij lemstra. dus nu is hij weer begrenst op de gas hendel. De kawa staat dus officieel weer 25kw. de gsxr loopt nog vol. maar vaders rijd daar nu op dus geen probleem.
owja en de verzekering van de gsxr staat op vaders naam dus dat is zijn pakkie aan.
Oppassen milenko hij heeft maarliefst HBO opleiding genoten, en twee motoren!!!!! hij is al bijna de nieuwe Egbert Hennen hoor
die panden staan er gewoon....
en een fiets op gas laten begrenzen koste de dealer 7 mins..
mooi, dus laat het gaan.
laten we verder gaan praten over waarvoor dit forum voor staat.
Motoren dus.
Hallo allemaal!
heel verhaal
Alvast bedankt!
Nou mannen heb mijn ZZtje laten afstellen bij MAD racing en ik moet zeggen....
Dat ie perfect loopt!!! Trekt lekker door om het zo maar te zeggen Heb alleen geen uitdraai, want heb geen scanner
Resultaat: 112 pk en 87 nm aan het wiel(SAE pk's)
Nou mannen heb mijn ZZtje laten afstellen bij MAD racing en ik moet zeggen....
Dat ie perfect loopt!!! Trekt lekker door om het zo maar te zeggen Heb alleen geen uitdraai, want heb geen scanner
Resultaat: 112 pk en 87 nm aan het wiel(SAE pk's)
Wat heb je allemaal aan je Zed versleuteld om aan dit mooie resultaat te komen? Er valt dus duidelijk meer uit mijn fiets te halenNou mannen heb mijn ZZtje laten afstellen bij MAD racing en ik moet zeggen....
Dat ie perfect loopt!!! Trekt lekker door om het zo maar te zeggen Heb alleen geen uitdraai, want heb geen scanner
Resultaat: 112 pk en 87 nm aan het wiel(SAE pk's)
men zegt van wel, maar ik snap niet waar het dan vandaan moet komen. volgens mij veranders er niet zoveel toch aan een full systeem, ja, het maakt hem zowiezo lichter verder zou ik het niet weten.
Goed lichter zou je misschien merken tijdens het rijden maar dat lijkt me niet veel verschil maken op een testbank. En hoeveel gewicht kan dat schelen? Lijkt me niet genoeg voor 6pk en 9Nm meer....men zegt van wel, maar ik snap niet waar het dan vandaan moet komen. volgens mij veranders er niet zoveel toch aan een full systeem, ja, het maakt hem zowiezo lichter verder zou ik het niet weten.
Goed lichter zou je misschien merken tijdens het rijden maar dat lijkt me niet veel verschil maken op een testbank. En hoeveel gewicht kan dat schelen? Lijkt me niet genoeg voor 6pk en 9Nm meer....
Hallo allemaal!
Ik zit met een dilemma... Ik rij al zo lang als ik rij op race motoren, totaal nu zo'n 10 jaar. De motoren werden steeds sneller, en ik reed zo al vanaf 2004 op zx10r'en. Nu heb ik gister echter mijn laatste getunede prachtexemplaar om een boom gevouwen toen ik met mijn stuurdemper liep te klooien, niet voor me keek, en zo de bocht miste met alle narigheid als gevolg.
Maar nu zit ik te twijfelen. Mijn eerste reactie was dat ik weer een nieuwe tien zou gaan kopen, maar ik twijfel er nu aan. Ik moet namelijk altijd hard rijden, omdat dat is waar die motor goed in is. Boven in breekt de hel los, en daar wil ik dan het liefst mee spelen.
Maar op straat is dit te gek voor woorden eigenlijk. Ik heb wel eens filmpjes gemaakt, en het commentaar daarop was dan ook niet misselijk... Ik zit er nu over te denken om een dikke naked te gaan rijden, zodat ik al sneller het 'fun' gevoel te pakken heb omdat die bij een mooie Z1000 gewoon in een ander gebied ligt (betere beleving bij lagere snelheden). Ik ben echter bang dat ik vermogen ga missen oid.... Kunnen jullie me misschien helpen me te overtuigen waarom ik wel of niet deze overstap zou moeten maken? Jullie zijn tenslotte de mannen die er op rijden!
Alvast bedankt!