Zoals je al noemde, moved >> toermotoren.
Een echte supersport kun je het ook niet noemen.
Om me ook even te mengen in de discussie toer- of supersport. Ik vind dat hij eigenlijk in geen van beide categorieen echt past. Het is ZEKER een sportmotor, maar geen Supersport en ook zeker geen toermotor.
Maar kom op, ga je toeren of knallen met een ZZR600? Precies dit topic hoort hier niet. En mensen die nu op een \"echte\" supersport rijden komen vaak van een ZZR600, en zitten nu voornamelijk bij supersports (bv. Maximum).
Toer: Diversion, Pan, ZZR600 ?????? Makes no sense
Supersport: R6, ZX6R, ZZR600 !!!!!! klinkt beter.
Tien jaar geleden was de ZZR600 gewoon een van de beste sportmotoren, dus moet hij nu bij de supersports.
Tien jaar geleden was de ZZR600 gewoon een van de beste sportmotoren, dus moet hij nu bij de supersports.
Dankje HDHelemaal mee eens. Het ding gaat dus ook gewoon weer naar \'Supersports\'
Doen Rev!! Doen!![me]En Rev, als je hem nog es naar toer verplaatst schop ik je voor je klote[/me]
Dan zal je wel deze motor bedoelen...ZZR600 zwart/blauw uit \'94
En ik zou zowiezo een ZZR boven een FZR verkiezen...geen seconde twijfel...En tja...meer kilometers betekent meer onderhoud, eerder aan je slijtage onderdelen werken, enz enz enz...en 12k voor die tellerstand is een leuke prijs...ik zou het zo weer doen als mijn budget rond de 10 a 12k lag...
ZZR600 was in zijn tijd zeker supersport. Werd er niet mee geraced in de Thunderbikes?
Op donderdag 29 november 2001 09:54 schreef Daemon het volgende:
Kan mijn sv het rustiger aan gaan doen.
Hier maak ik dus op uit dat je hem erbij neemt? Kewl... beetje afwisseling
Ik geef toe dat het een twijfelgevalletje is...Helemaal mee eens. Het ding gaat dus ook gewoon weer naar \'Supersports\'
Stuur los en achteroverhangen....kijke of ie een kant op trekt...kan ook aan banden liggen...
Stuur trillen tussen de 80 en de 100 is redelijk normaal bij alle fietsen...dat ligt meestal aan de banden...is in ieder geval niet iets superschokkends....