Ken je die flapdrol uit utrecht nog (180km bbk)?????

Aha, nu weet ik welk soort idioten een forse bijdrage leveren aan negatieve beeldvorming van motorrijders.
Zouden ze ook geholpen hebben bij het afsluiten, voor motoren, van bepaalde weggedeelten, zoals dijkjes?
 
Tossss. Je weet het zelf. Kanaleneiland Utrecht represent

Met je wielen vanzelf in de vangrail op een gegeven moment.
 
Hallo cittyhoppers zijn dat jah B|
Snap alleen niet wat die gasjes verkeerd doen , op een MM wordt er meer gekloot O-)

dat seg ik..... O-)


Ik zie t probleem ook niet zo.... als je op M-F ergens iets van zegt ben je een moraalridder.... en nu is alles uit dit filmpje niet goed :?


Moraalridders met een dubbele moraal.... B| :Z
 
Laatst bewerkt:
Van mij mogen ze wheelyen, burnen etc wat ze willen zolang ze geen andere mensen behalve hunzelf en vrienden in gevaar brengen dan is het uit de kunst :+

Op youtube staan ook genoeg filmpjes van die kanaleneilanden mensen en echt wel knap wat sommige kunnen.

Collega van mij woont ook op kanaleneiland en heeft een ktm supermotard en zegt dat grotendeels nu wel legale motoren betreft als je snapt wat ik bedoel. Altijd lachen met die gozer. :) Hij kent ook veel van die gasten die je op die filmpies ziet.
 
Laatst bewerkt:
Van mij mogen ze wheelyen, burnen etc wat ze willen zolang ze geen andere mensen behalve hunzelf en vrienden in gevaar brengen dan is het uit de kunst :+

Op youtube staan ook genoeg filmpjes van die kanaleneilanden mensen en echt wel knap wat sommige kunnen.

Collega van mij woont ook op kanaleneiland en heeft een ktm supermotard en zegt dat grotendeels nu wel legale motoren betreft als je snapt wat ik bedoel. Altijd lachen met die gozer. :) Hij kent ook veel van die gasten die je op die filmpies ziet.

Dus jij kent iemand die veel van die gasten kent.... ?? C 8-) 8-) l.....



Mag ik nu ook op je hyves *D ???
 
Nee heb al een politieagente/marrechaussee erin staan, zometeen ga je dan samenspannen met haar tegen mij. Kunnen we niet gebruiken natuurlijk.
 
De muziek vind ik niks, da's niet mijn smaak.

De clip vind ik het aankijken meer dan waard. Stel gave motoren, vette auto, mooie wheelies, wat wil je nog meer.

Een paar lekkere vrouwen zou het wel afmaken trouwens. En een stuk lekker muziek eronder!
 
Tossss. Je weet het zelf. Kanaleneiland Utrecht represent

Met je wielen vanzelf in de vangrail op een gegeven moment.


Hoho, voor hetzelfde geld zijn dat míjn wielen waarmee hij de vangrail in rijdt he..

In de helft van de "RBW-kwijt" topics is dat vanwege artikel 5, die regel hebben ze de dag dat deze clip werd opgenomen tijdelijk afgeschaft geloof ik :?
 
Hoho, voor hetzelfde geld zijn dat míjn wielen waarmee hij de vangrail in rijdt he..

In de helft van de "RBW-kwijt" topics is dat vanwege artikel 5, die regel hebben ze de dag dat deze clip werd opgenomen tijdelijk afgeschaft geloof ik :?


maar ze zijn vergeten de kentekens af te plakken.
je ziet gewoon dat ze op de openbare weg aan het kutten zijn.

wie belt M even :')
 
met geluid uit best geinig stukkie zow, tja scootahs moet je smaak zijn.

Imho doe dit ff op een leeg parkeerterrein brengen je omstanders ook niet in gevaar :X of ben ik dan ook een moraalridder?
 
Ik vindt het wel leuk om te zien :Y

Zelf zo nu en dan een wheelie kan geen kwaad toch :?
 
Ben ik nou zo bevooroordeeld om aan te nemen dat een groot deel van de voertuigen in beeld, waar ze mee "stoer doen", gestolen is? Dat wringt zo keihard bij mij.
 
Kansloze losers, en erg jammer dat je steeds meer van dit soort jochies op motoren ziet rijden waar ze niet op horen.
 
Mwah de muziek is nog wel aardig en ze maken er wel tenminste een redelijke videoclip van. Ik heb ze slechter gezien op Oranje TV. Wel weer veel Runner180's en KTM Superdukes, wie weet de Duke van R3mco :+ En natuurlijk altijd leuk om de omgeving te herkennen.

En de meeste gestolen? Hoeft niet hoor, kan ook gewoon betaald zijn met zwart geld.
Niet meteen zo negatief denken mensen! :) Ze hebben er meer van gebakken dan die lui op de Mega Meeting met die supersports met verlengde achterbruggen, die niet eens op M-F komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan