• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

kentekenplaat maskeren.....!!!!!!

JFK/FLH

Die hard MF'er
Lid geworden
26 aug 2002
Waarderingsscore
0
Misschien zien andere MF ers er het nut niet van in....... maar als je een foto van je/een motor plaatst, kun je beter als het kenten zichtbaar is, deze maskeren.......ff fhoto-shoppen.......tis maar een tip.......want er kijken altijd weer van die gezellige "motor-fanaten" mee.......

En zie je het nut er niet van in......denk dan eens aan deze waarschuwing als het te laat is........ 8-)

Volgens mij wordt dit ook zo veel mogelijk gedaan, maar sommige mensen posten foto's waar ook andere motoren opstaan en maskeren dan niet de kentekenplaten, beetje lullig tegenover die andere imho....

Euhh, misschien ontgaat het mij even, maar waar ben je bang voor? Ondanks het boetebeleid krijg je echt geen boete als je een foto van een geparkeerde motor op het net plaatst. Ik zie het nut er niet van in, ik heb nix te verbergen. Ook het dievengilde heeft er weinig aan als ik een plaatje mail van mijn motor bovenop een berg in Oostenrijk.

Mee eens dus met kubiekdriehoekje, niet nodig hier een topic over te beginnen.

Euhh, misschien ontgaat het mij even, maar waar ben je bang voor? Ondanks het boetebeleid krijg je echt geen boete als je een foto van een geparkeerde motor op het net plaatst. Ik zie het nut er niet van in, ik heb nix te verbergen. Ook het dievengilde heeft er weinig aan als ik een plaatje mail van mijn motor bovenop een berg in Oostenrijk.

Prima dan doe je het toch lekker niet.....boefjes lopen inderdaad rond met een maskertje voor.....kun je ze goed herkennen.....hoop dat 't jouw niet overkomt,dat als lekker een stukie wilt gaan rijden de benenwagen moet nemen

Met een nummerplaat kun je zonder veel moeite de woonplaats achterhalen, en dan heb je veel kans dat die mooie motor daar in de garage staat.

Met een nummerplaat kun je zonder veel moeite de woonplaats achterhalen, en dan heb je veel kans dat die mooie motor daar in de garage staat.
lachen zeg... en hoe doe je dat als je op straat rijdt?
aan het tanken bent?
ergens geparkeerd staat?

dat je je plaat onherkenbaar maakt als je aan het stunten bent, of je motor elders ook stuntend staat afgebeeld, daar kan ik inkomen... maarre... een rebel met een beer.... alhoewel, die beer..... mmmm

btw... hoe kom jij zonder veel moeite aan woonplaats bij een kenteken?

aan het tanken bent?
ergens geparkeerd staat?

dat je je plaat onherkenbaar maakt als je aan het stunten bent, of je motor elders ook stuntend staat afgebeeld, daar kan ik inkomen... maarre... een rebel met een beer.... alhoewel, die beer..... mmmm

Heb je helemaal gelijk in.......maar op 't net, is wel uitnodigend......

Enne in welk tijd perk leef jij.... 8-)

aan het tanken bent?
ergens geparkeerd staat?

Tuurlijk, maar met een forum bereik je heel veel mensen, tuurlijk kan je op straat ook van je motor gemept worden, maar als je als dief een soort showroom hebt in de vorm van een forum waar je maar hoeft uit te kiezen welk model en welk jaar je wilt hebben...

En aan een nummerplaat raken: mijn ma werkt in de verzekeringen en mijn pa werkt bij de dienst BTW ( }) ), en die kunnen allebei nummerplaten laten natrekken, dus der zijn best wel een hoop mensen die toegang hebben tot dit soort informatie.

7 Euro overmaken naar RDW Veendam en je hebt het....tenminste, dat was enkele jaren gelden het geval. Nu zou ik het niet zeker weten.

Op donderdag 07 november 2002 16:57 schreef Jindrich het volgende:En aan een nummerplaat raken: mijn ma werkt in de verzekeringen en mijn pa werkt bij de dienst BTW ( }) ), en die kunnen allebei nummerplaten laten natrekken, dus der zijn best wel een hoop mensen die toegang hebben tot dit soort informatie.
maar goed, dat mag officieel natuurlijk niet, zo kunnen we wel bezig blijven.
maar hoe kan iedere boerelul aan die info komen?

en ik zie zo ook wel dat ze uit eindhoven komt....

No offense JFK, maar jij ziet echt spoken of je kijkt teveel films.

Bedankt voor je bezorgdheid, maar ik ben bang dat niemand op dit forum er iets mee kan.

Oh ja, ook ik leef in 2002. En wat betreft die kentekens opvragen: Keep dreaming!

Kijk ik zeg niet dat het gebeurt.... maarre voorkomen beter, dan het haasje wezen

Of niet.....

enne zoals eerder aangehaald ......je eigen motor moet je zeluf weten......maar die van een ander .....moet je met die van mij niet doen.....

No offense JFK, maar jij ziet echt spoken of je kijkt teveel films.

Bedankt voor je bezorgdheid, maar ik ben bang dat niemand op dit forum er iets mee kan.

Oh ja, ook ik leef in 2002. En wat betreft die kentekens opvragen: Keep dreaming!

dat zeggen alle mensen die in een glazen bolletje leven...... O-)

Hoop alleen niet dat het jouw gebeurt......Je was gewaarschuwd....... 8-)

Terug
Bovenaan Onderaan