Kettingsmeer op zondag?

Edoll

Die hard MF'er
12 jun 2002
527
0
Hoogezand
Heb ik natuurlijk weer met m'n domme kop, de motor echt om 16:55 weer draaiend op de zaterdagmiddag. Na de winterstop is al het kettingsmeer dat er nog op zat een beetje aan de harde kant en gewoon toe aan een gronidge verwijder beurt en een nieuw laagje. Maar goed.. geen motorzaak die open is natuurlijk.. en morgen ook niet!

Waar haal ik dan in vredesnaam kettingsmeer op? - Heeft het gemiddelde tankstation dit in het hokje?
 
Heb hier nog een busje staan, als je langs rijd mik ik t er zo op :)

(Hoogezand -> Doetinchem, lekker ritje)
 
Hehe inderdaad, over Doetinchem gesproken, denk dat ik ook zo maar eens de leren pyjama aantrek en ga scheuren. Owjah, :W Hoi Kars ! Muh hoe is ie nou, al sinds het ulenhof niet meer gesproken geloof ik. Jeroen Bakker
 
Haha dat is zeker 6 jaar geleden ofzo :}
Gaat prima hier, mjah, kijk nu morelli die in de grindbak ligt. Mwaaa..
Bijna de motogp.. ach 125 en 250 is ook leuk om te zien.. Oehh Aoyama eraf :|

Lol we moeten echt een keer updaten ofzo ;)
Hoe is het daar dan?
 
Ja is goed, stuur maar een mail (of msn) :)

full


;)


Sorry voor de eventuele offtopic overlast aan de TS en de modjes..
Maar dit gebeurd niet vaak.. :P
 
Shell idd! Shell Advance kettingspray, perfect spul en komt vaak als beste uit de test. Kost wel wat (10,50 euro voor een spuitbus).
 
Rij gewoon naar road pilot motoren in baarle nassau die is op zondag open en baarle is nog eens een leuk dorp kan je wel ergens een bakkie doen. :]
 
Shell idd! Shell Advance kettingspray, perfect spul en komt vaak als beste uit de test. Kost wel wat (10,50 euro voor een spuitbus).
vorige week zondag heb ik gekeken :N

eerst op de A15 tussen gorinchem en geldersmalsen...helemaal niks!
daarna richting denbosch (A2) ook helemaal niks!
en in me eigen dorpje bij de shell ook helemaal niks :N
 
vorige week zondag heb ik gekeken :N

eerst op de A15 tussen gorinchem en geldersmalsen...helemaal niks!
daarna richting denbosch (A2) ook helemaal niks!
en in me eigen dorpje bij de shell ook helemaal niks :N

-O-

De Shell pompen langs de A1 hebben het wel :Y
 
shell advance kettingspray.. die houden we erin, we hebben hier 2 shell stations in de buurt dus dat moet goedkomen, bedankt!
 
Heb ik natuurlijk weer met m'n domme kop, de motor echt om 16:55 weer draaiend op de zaterdagmiddag. Na de winterstop is al het kettingsmeer dat er nog op zat een beetje aan de harde kant en gewoon toe aan een gronidge verwijder beurt en een nieuw laagje. Maar goed.. geen motorzaak die open is natuurlijk.. en morgen ook niet!

Waar haal ik dan in vredesnaam kettingsmeer op? - Heeft het gemiddelde tankstation dit in het hokje?

Ik heb nog wel een stuk of wat nieuwe busjes liggen. Kom er maar een halen, gratis en voor nix...
 
gewoon een beetje kruipolie doet ut ook wel tot maandag... alleen een keertje vaker spuiten :Y ... nood breekt wet 8-)
 
de klus is geklaard, maar meteen met de nog oude redelijk droge rommel op de ketting een 100tal km'ers gepakt en zo'n busje opgehaald. Ziet eruit als mooi spul, zoiets had ik hiervoor ook.. dat drylube spul. Straks of morgen de hele reutemeteut maar eens schoonmaken, er lijkt wel vaseline op de uitlaten te zitten ranzige vettige rommel dat erafkomt .. bah
 
Ik heb zo'n fijn kettingsmeer systeem en daar gaat gewoon motorolie in....ik neem wel altijd vol-syntheet (zoals dat heet_ O-) dat dan weer wel, maar bijzonderder dan dat is meer marketing dan zinvol
 
(oude) motorolie werkt ook uitstekend.
En dat heb je vaswt wel liggen als je zo druk aan het sleutelen bent.
 
Terug
Bovenaan Onderaan