Keuze maken is wel erg moeilijk en frustrerend!?!?

Mijn keuze zal ongetwijfeld worden de..

  • Suzuki GSX-R1000 Yoshimura

    Stemmen: 38 48,7%
  • Agusta F4-1000

    Stemmen: 25 32,1%
  • Ducati 999 R Senna

    Stemmen: 9 11,5%
  • Yamaha R1 (2006)

    Stemmen: 6 7,7%

  • Totaal aantal stemmers
    78
Ik had niet eens een nieuwe gekocht. Gewoon een oude OW1 met wat leuke opties
Het is toch veel leuker om in je (ruime) vrije tijd wat nieuwere types eruit rijden met zo'n "oud barrel" (beetje peppen met bigbore en keihins heb je ook 200+ pk)



Frans
 
Laatst bewerkt:
Dit klinkt als een erg doorzichtige manier om mensen interesse te laten krijgen in een buitenlandse (en daarom onbetrouwbare) loterij... Of ben ik nu te cynisch en paranoide? :)
 
"Geld maakt wel gelukkig" :? :?

Je bent gefrustreerd omdat je geen keuze kan maken in je motor, omdat je geen kavel kan krijgen om te bouwen, omdat je vriend en jij uit elkaar gaan (komt nog wel :+ ) .... and so on ...

:W

:^

Maar ik kan de problemen van de TS ook wel begrijpen. Toen ik 1500 euro had gespaard zocht ik me een ongeluk naar een motor wat niet een totaal wrak was of spuuglelijk. Uiteindelijk iets moois voor heel weinig kunnen krijgen. Daarna heb ik een jaar gespaard, bijna geen cent opgemaakt, en mjah dan heb je opeens dik 10.000 euro zomaar liggen. Ik wist het echt niet meer. Uiteindelijk vond ik het allemaal zonde geld. De keuze voor een oude blade was heel eenvoudig. Ik heb samen met een vriend een jaar lang dat ding van hem opgeknapt en daar zoveel van geleerd dat ik er dolgraag ook zo een wilde hebben. Gelukkig had Brakke Gaid een mooie te koop voor weinag. :}

Onder het motto van een dure motor is geen pre voor plezier.
 
Laatst bewerkt:
Sorry hoor,

Maar wat een verschrikkelijk lulverhaal is dit zeg...

Staat waarschijnlijk nog net niet op zijn rekening bijgeschreven en we worden al geconfronteerd met zijn "problemen".

Weet je wat een probleem is: dit soort topics.

Ging er tot dusver nog steeds vanuit dat dit eindelijk een site was voor de genietende hardwerkende motorrijder/ster.
Die na een week hard werken ff wil uitwaaien op slands (slechte) wegen.

Ons "probleem" is dat we dan na 2 dagen weer naar de baas moeten, maar als ik deze topic zo lees vindt ik dat zo erg nog niet.

Je moet eens kijken bij de topic motor-gejat, daar less je problemen, mensen tot wanhoop gedreven omdat hun enigste hobby er niet meer is.

Geniet alsjeblieft van je prijs, en hou rekening met de gewone man op dit forum.

Als ik het goed heb gelezen was je er zelf ook altijd eentje....niet vergeten he !!

Greetings
 
wat een jaloerse reacties...

Gewoon kopen wat je beste vindt, kom je er niet uit koop je de andere ook.
 
Sorry hoor,

Maar wat een verschrikkelijk lulverhaal is dit zeg...

.............

Greetings

Sorry hoor,

Maar zo'n lulverhaal kan ik het niet vinden. TS is overrompeld door zijn prijs en inderdaad, nu spelen er ineens hele andere dingen. True, hij hoeft zich geen zorgen meer te maken over hoe hij de huur of hypotheek elke maand bij elkaar kan krijgen. True, hij kan zo naar de dealer lopen en er een aanwijzen: Doemijdiemaar. Dingen die er voor mij, jou, en vele andere misschien nooit in zullen zitten.
Maar zo blij als jij met je Bandit bent, zo blij ben ik met mijn Suzuki uit 1982, en is een willekeurig ander persoon helemaal verliefd op zijn Cbr600 uit 1990, en zo blij zal TS zijn met zijn nieuwe upperclass bike. We blijven toch allemaal motorrijders? Alleen wij moeten er misschien elke dag voor zwoegen terwijl een anders het gewoon op zijn rekening krijgt. Boeien? Nee. Jalours? Nee. Ik kan zeggen dat ik er hard voor heb gewerkt als er voor de zoveelste keer iemand zegt 'joh heb je daar wel geld voor'

Dus wees trots op wie je bent en wat je doet, want je kan je toch nooit verplaatsen in andermans problemen.

En TS, succes met beslissen van welke :] het wordt
 
Vind het wel een beetje vreemd dat je op heel internet gaat lopen verkondigen dat je de/een loterij hebt gewonnen.. evenals het gebruiken van een emailadres wat daarop duidt.. hoezo je wil bestolen worden? :?
 
Als ik jou was zou ik gewoon een ducati 999 kopen, maar dan de xerox of de marlboro uitvoering, die is bruut. Kleurstelling is top, en er een mooie race-overall van de sponsor erbij kopen. Welk ook vet is, duc 9998S Bayliss. Maar ja dat is mijn smaak. By the way, die yoshimura 1000 en die senna zijn zo saai van kleur.

succes, al zal je er wel uitkomen denk ik. Ik zou willen dat ik de keuze had.... -O- 8-)
 
Vind het wel een beetje vreemd dat je op heel internet gaat lopen verkondigen dat je de/een loterij hebt gewonnen.. evenals het gebruiken van een emailadres wat daarop duidt.. hoezo je wil bestolen worden? :?


:^

Lulkoek zeg, maar toch wil ik even zeggen dat alle motoren in je poll op kunnen tyfen :W

f63db539.jpg


f6e60e30.jpg


ca4b78c9.jpg


485bc39b.jpg


9b6faed3.jpg


Veel betere keus :Y :P
 
Als ik dan toch mocht kiezen zou ik ook voor wat exlusievers gaan, laatst stond een ubergeile motor in de motor 73. Volgens mij heete het merk BOXER, was een frans merk, de moto was echt super scherp gelijnd en soort van GP stijl uitlaten.

Ik kan helaas zo gauw geen foto´s vinden, maar er zijn hier vast mensen die de foto´s wel hebben.
 
Hallo,

Ik snap je probleem. Met zoveel geld zou jij eigenlijk van dit soort problemen verlost moeten zijn. Door mijn dagelijkse omgang met gefortuneerde nederlanders heb ik van dichtbij ondervonden wat deze zorgen teweeg kunnen brengen.

Zeer recent heb ik samen met mijn partner een adviesbureau voor mensen zoals jij opgezet. Wij kunnen jou hierin volledig ondersteunen, voor een zeer redelijk tarief. Ongetwijfeld heb jij een zaakwaarnemer toegewezen gekregen van de instantie die jou dit bedrag heeft mogen uitkeren. Laat diegene contact met mij opnemen, zodat mijn partner en ik jou dagelijks kunnen ondersteunen met dit soort beslissingen.

Gezien het bovenstaande lijstje motoren, kan ik merken dat jij nog niet volledig bent gewend aan het bezitten van genoeg geld. Neem daarom snel contact met mijn bedrijf op voordat je de verkeerde keuze maakt!!!


Beetje jammer!!!!







































:+ :+
:r :r :r |(
 
Wat een nutteloos topic is dit..
Als je flink wat geld hebt, laat je een ruime garage voor de motoren bouwen en koop je al die motoren.

Erg kort door de bocht Revz (dubbelzinnig :9 ) ,je moet ergens mee beginnen.
Persoonlijk zo ik gaan voor de 1000 K6 Yoshi })
Je hebt waar voor je geld (en als je inderdaad de lotterij hebt gewonnen) kan je meteen al je boetes betalen die je er mee rij en/of je rijbewijs (vliegbewijs :? ) terug kopen.
Er worden er jammer genoeg maar 25 van gemaakt (alles met de hand met dank aan Dhr Hoegee :} ) en ze zijn naar mijn weten allemaal al verkocht ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan