Klassieke huurfietsentoer

Uralrijder !!!

Die hard MF'er
6 nov 2002
542
0
Dieren
... twee keer de woordwaarde dus. Via de tamtam gevonden, bij benadering commercieel, maar niet als Winstmaker bedacht. (en toch niet hinderlijk goedkoop): Onno verhuurt groepsgewijs klassieke motoren plus volgwagen plus reserve klassieker. Inclusief van alles. Kan je rijden op de motor waar je vader je over vertelde. www.on.no.nl. Aardige man... Heeft ook een Buell
 
d'r staat een puntje teveel in je link. Zonder die punt doettie het trouwens ook niet :?

Ook gewoon adres etc. beschikbaar van dit lovenswaardige initiatief? Kunnen die supersportprutsers ook eens ervaren wat echt motorrijden is... })
 
d'r staat een puntje teveel in je link. Zonder die punt doettie het trouwens ook niet :?

Ook gewoon adres etc. beschikbaar van dit lovenswaardige initiatief? Kunnen die supersportprutsers ook eens ervaren wat echt motorrijden is... })
5016
 
Misschien kun je vriendjes worden met 'n brikker die meer dan 1 brik heeft staan. Kun je lenen

Goed plan, dan kan die brikker ook 's op zo'n nieuwerwetse fiets rijden. (niet tijdens de OBT natuurlijk)
 
[sitaat]: Uiteraard zijn de motoren voorzien van alle gemakken uit hun tijd
zoals trillingen, lekkage(tjes), rumoerige motorblokken en zeer straffe vering! [/sitaat]

ha ha, ben ik blij dat ik oldtimer rij... :]
 
Heb de site even gelezen.
Kluts lag op dek van lachen.
De goede man heeft vast nooit een Laverda onder zijn kont gehad.
Er staat:
De te rijden afstand is ongeveer 175-200 kilometer en dat is op deze motoren een hele inspanning;
het is zelfs een prestatie!

Gezien de te gebruiken fietsen doe je 600km nog met vingers in je neus.

Maar vind het wel een prachtig idee en hoop voor ONNO dat het zakelijk voor de wind gaat want dat gun je dit soort mannen wel van harte zodat hij ook een groter asortiment motoren kan aanbieden.

Kunnen die supersportprutsers ook eens ervaren wat echt motorrijden is... })
Zetten we toch een stukkie dijk af en laten we ze op onze fietsen het proberen.
Plasticpower moeten wel bekwaamheid eerst aantonen anders komt van ruilen huilen.
 
Laatst bewerkt:
Laat maar horen hoe het was :) . (en met welk brik natuurlijk)


We gaan met drie/vier man op pad, kunnen we ruilen onderweg 8-) .

Verslag komt hier, uitgebreid in MotorEmotion (kan lekker voor nop meerijden, geruild tegen een stukkie schrijven :) )
 
Hebbie weer goed geregeld Ralf, want ik vind hem aardig aan de prijs

Vond ik ook wel, maar aan de andere kant: wel alles verzorgd, en een mooie klassieker onder je reet. Kost natuurlijk ook wat, zo'n ding opknappen (ik neem even aan dat het allemaal hobbymatig begonnen is).
 
Kost natuurlijk ook wat, zo'n ding opknappen (ik neem even aan dat het allemaal hobbymatig begonnen is).
Goh toch wel, vond ze er op de foto's op die site nou niet echt super gelikt uitzien. Maar goed kan aan de foto's liggen, meende toch wel een paar plekjes te zien hoor. Opknappen kost geld, maar daar zijn het brikken voor toch?
 
Goh toch wel, vond ze er op de foto's op die site nou niet echt super gelikt uitzien. Maar goed kan aan de foto's liggen, meende toch wel een paar plekjes te zien hoor. Opknappen kost geld, maar daar zijn het brikken voor toch?

Staat toch iets op van "niet gerestaureerd maar wel goed onderhouden"? Echt brik dus :P . Zal em eens vragen vrijdag, misschien is die prijs nog in hollandsche florijnen :?
 
't Was dikke fun! Lekker weertje gehad ook 8-) . Binnenkort meer verslag.

Best leuk zo'n engelse twin, voor erbij. Oh verrek, ik heb er nog eentje staan :P .
 
Goed plan, dan kan die brikker ook 's op zo'n nieuwerwetse fiets rijden. (niet tijdens de OBT natuurlijk)

Het principe van 'gastrijders' bij de OBT lijkt aanstaande! :? Met andere woorden hoe bewaar je het karakter van de OBT en is het toch een gastvrije democratische aangelegenheid. Krieteerieja ontwikkule? :} ;( :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan