KLE 500 Supermotard

Ilmar

MF veteraan
1 jun 2010
7.663
36
Zuid holland
Na lang gezocht te hebben op het internet en niks hebben kunnen vinden zou ik toch graag de vraag hier eens willen voorleggen.

Ik heb een KLE500 uit 93 en wil daar een supermotard achtige fiets van maken. Dus moet ik opzoek naar andere velgen/banden.

Nu vroeg ik mij af of iemand hier toevallig weet of er velgen zijn die direct 1 op 1 over te zetten zijn op de KLE.

Ik heb wel het een en ander gelezen over velgen van de ER5 en GPZ maar niet of deze zonder modificaties over te zetten zijn.

Als iemand iets weet hoor ik het graag. :Y

zoiets moet het worden:

kle500-supermoto1-2043817808298454930.JPG
 
Nou, 1 op 1 zal je waarschijnlijk weinig vinden.. Hoe breed zijn de banden die je nu in je motor hebt zitten? en hoeveel heb je nog over (voornamelijk achter?)

aan de hand daarvan kan je een beetje gaan bepalen welke velgen je er in kan zetten/bouwen..
 
Na lang gezocht te hebben op het internet en niks hebben kunnen vinden zou ik toch graag de vraag hier eens willen voorleggen.

Ik heb een KLE500 uit 93 en wil daar een supermotard achtige fiets van maken. Dus moet ik opzoek naar andere velgen/banden.

Nu vroeg ik mij af of iemand hier toevallig weet of er velgen zijn die direct 1 op 1 over te zetten zijn op de KLE.

Ik heb wel het een en ander gelezen over velgen van de ER5 en GPZ maar niet of deze zonder modificaties over te zetten zijn.

Als iemand iets weet hoor ik het graag. :Y

zoiets moet het worden:

[afbeelding]


Goeiedag,

Ik ben hier nieuw. Ik zie dat dit een oud bericht is.
Ik ben heel benieuwd naar je project. Ik ben zelf namelijk zelf ook bezig. Misschien wat tips voor elkaar. Motorisch ben ik klaar. Ik heb de standaard uitlaat afgeslepen voor de demper en een open demper teruggeplaatst. Velgen en banden zoals je ziet op de foto die je hebt geüpload. Ik heb nu de voorkap dicht geplamuurd: knipperlichten zijn weg, alleen nog koplamp. Voor een crossspatbord gemonteerd en barracuda zijspiegels met knipperlichten. Daarnaast nog kleine knipperlichten achter naast de kentekenplaat. Die zit nu direct onder het achterlicht. Ik ben heel benieuwd of men nog actief is op deze pagina. Zou graag je project zien, ik zal dan gelijk mijn vooruitgang posten. Ik moet nog wel gaan spuiten maar heb alles vastgelegd.

Met vriendelijke groet,
Dirk
 
Terug
Bovenaan Onderaan