Klei op wegen !

Lone Rider

Die hard MF'er
9 sep 2002
458
38
Noord-Holland
Ik reed gistermiddag terug naar huis het dorp in, begin te remmen voor de eerste rotonde, gleed ik met de achterkant werkelijk alle kanten op. Remmen iets minder hard ingeknepen en via de linker baan links langs de vluchtheuvel de rotonde op gereden. Er ligt een bocht vlak voor de rotonde vandaar recht door de linkerbaan op.
Nu staat er al weken een bordje klei op wegen aan het begin van het dorp maar ik vind het echt niet normaal dat die troep weken lang op straat mag blijven liggen, soms is de laag klei wel een centimeter dik en word niet op geruimt. :(
Na de regen van de afgelopen dagen leek de meeste klei verdwenen.
 
Hans,

Gewoon de politie bellen 0900-tuig (0900-8844).
Krijgen ze een vette waarschuwing en als het een 2e keer gebeurd dan is de boete niet normaal hoog.
 
"Dit mag want boeren zorgen voor ons eten en werken keihard"

(Soms denk ik dat ze alleen maar modder verbouwen...)

Anyway, je kenteken (van koekblik) wordt er ook enorm smerig van en daar wilde oom agent wel iets van zeggen tegen me... Lekker verkeersbeleid, gooi zo'n attentie-modder-verkeersbord in de grond en dan is het goed, verderop staat de platte pet klaar om over mijn modder kenteken te zeuren... :r

Vinden ze het gek dat ze bij de overheid steeds minder serieus worden genomen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan