Klote CBR/ Klote rijschool!!!

Ik heb nog één laatste optie, en als dat werkt(vertel in vanavond ;) ) dan, ehm..dan kan ik over 2 á 3 weken toch afrijden. :)
 
Bij mij was het precies andersom. Ik dacht dat de examen datum nog wel even op zich zou laten wachten. Dat viel dus tegen en toen had ik nog geen theorie certificaat.

Nog wel op het laatste nippertje gehaald (1 dag voor het examen) anders was ik mooi m'n examen geld kwijt geweest.

Maar ach als je het eenmaal hebt is het wel de moeite waard. En hebben van het bezit is het eind van het genot (zeggen ze.....NOT)
 
JK, ben je van plan een motor bij een particulier of een dealer te kopen?

Want in de zomermaanden is het bij de dealers altijd verschrikkelijk druk en je weet het, vaste klanten gaan voor.
Dus ff snel tussendoor een motor rijklaar maken zit er dan niet in.

Think ahead.

Hehe slim dat je het aankaart, ik ga 'm of particulier kopen of naar Duitsland een uitzoeken. Maar naar Duitsland is wat meer werk, maar daar heb je voor 2000 euro een goeie (bij de dealer volgens mij) terwijl ze hier tegen de 4000 bij de dealer kosten en rond de 2500-3000 particulier... hmm denk dat het particulier in Nederland wordt.

Vind die rijklaarkosten sowieso bullshit je legt zo 400 a 500 piek neer voor rijklaar maken, en wat is dat, (nieuwe) accu erin, benzine erin, nieuwe olie (en evt. filter), misschien nieuwe remvloeistof.. schoonmaken.. kan veel goedkoper. Maarja waar geld te verdienen valt...
 
Hmm ben benieuwd dan hoelang ik er voor nodig heb..

heb 1 1/2 jaar 125cc schakel brommer gereden..en heb nu een dikke 100.000km gereden met mijn auto rijbewijs op de openbare weg.

Euh snel ?! ;) Heb zelf 3 jaar op 75cc gereden en was een maand voor examen van autorijbewijs begonnen met motorrijlessen. Dus verkeersregels waren bekend en schakelen enz. ook. Dus je hebt niet veel lessen nodig. Enige wat je moet leren zijn de bijzondere verrichtingen, de rest ken je denk ik al. Ik heb met mijn lessen ook meer bijzondere verrichtingen uren gedaan dan te hebben gereden. 'Rijden doe je maar als je je rijbewijs hebt' En zo is het.
 
Terug
Bovenaan Onderaan