knee down -> kap down

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik snap wel hoe hij het heeft gedaan, het staat zelfs in de titel. De kap ging down in plaats van zijn knie. Ik heb dat persoonlijk nooit eerder gezien, maar ik twijfel er niet aan of het bestaat :+
 
er liggen misschien kwalificatiebanden van één van die MotoGP mannen zijn moto op uwe Kawa :? zo een hellingshoek :o :o :+
 
Dit verhaal doet me denken aan een ervaring die ik ook gehad heb.

We hadden een motorweekend in de Eifel, hadden net een mooi stuk gehad met een aantal mooie bochtjes en ook wat haarspeldbochten erin. We stonden bij het tankstation om even te tanken.Ben ik klaar met tanken ga ik langs iemand anders staan. Deze zit heel aandachtig naar zijn motor te kijken.
Eenmaal aangekomen bij de duovoetsteun ziet hij er een aantal krasjes opstaan. Waarop hij vervolgens zegt: "Aah, nu weet ik wat is zojuist over het asfalt hoorde schuren."

Waarop 5 man hem zo aan staan te kijken: B|
Maar hij was dus écht bloedserieus... |(
 
Eerder geposte foto´s door de TS :')

img4896h.jpg

img4897w.jpg

img4898c.jpg



Check de schade die er al zit


wouterzxr in "Vanavond zxr-400 ophalen!!!"


Hoi jongens! Ik ben Wouter, 19 jaar oud en moet dinsdag op voor men AVD.. Lessen gaat prima dus ik hoop dat ik de 1e keer slaag!

Ik ga vanavond men kawa zxr-400 ophalen, ik slaap er al dagen niet meer door :P

Ik ga meteen fotos maken en laat ik jullie zien.. Zit wel wat schade op maar mechanisch 100%.. Ik heb ook niet zon groot budget, vandaar..

Daarna hopelijk woensdag lekker cruisen! Kan niet wachten !

Groetjes



wouterzxr in "Vanavond zxr-400 ophalen!!!"
 
Zoals de titel al zegt..

Ik wou vanochtend even knee-downen op de speeltuin alleen ik was vergeten dat ik mijn textiele pak aanhad :? Dus mijn knie kan nevernooit ver naar buiten..

Ik dus men normale ritueel: kont opzij, knie naar 'buiten' en maar hangen.. en hangen.. en hangen.. totdat ik ineens een enorm fout geluid hoorde -O-

Ik dus naar de kant, en ja hoor, mijn vermoeden klopte, heel men zijkuip is geschaafd!! -O- ;(

Tip voor iedereen: Probeer nooit een knee down met je textiele pak!!! :( -O-


bedankt voor de tip? :P
 
Whahaha heeeeerlijk topic _O-

Maar ik kan bevestigen dat het wel degelijk mogelijk is om (met een gs-500 met volle kuip) je onderkuip aan de grond te rijden :9
De schaafstrepen zitten wel een heeeeel stuk lager dan bij topicstarter, en ik was er destijds niet trots op, nu kan ik er om lachen 8-).

Het resultaat is te zien bij een motorzaak in Groningen :9

69972779.jpg

ik3b.jpg
 
Mooi topic :o En iedereen trapte er mooi in jah _O- , (zou niet weten wat anders de reden ook zou kunnen zijn van de startpost/TS :? :? )
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan