knietje aan de grond vraagje

dat ligt aan hoe snel je tevreden bent...

True.. maar voordat je conclusies trekt.. mijn fietsje weegt 110kg.. dus ik heb het niet over een citta ofzo.. maar idd.. ik heb weleens mensen gezien die hem ERG hoog krijgen :} Ik heb het dus over een simpele stoppie.. dat moet toch wel te doen zijn? En vandaar uit steeds hoger al zou je willen
 
sja op me mountainbike kan ik het ook...
maarum..zoals ik al eerder zei..ga eerst eens leren rijden man..voordat je nu al met stoppies gaat beginnen...

ik snap dat niet hoor...17 jaar...en meteen al...
"bla dit...stoppie dat???" :)


True.. maar voordat je conclusies trekt.. mijn fietsje weegt 110kg.. dus ik heb het niet over een citta ofzo.. maar idd.. ik heb weleens mensen gezien die hem ERG hoog krijgen :} Ik heb het dus over een simpele stoppie.. dat moet toch wel te doen zijn? En vandaar uit steeds hoger al zou je willen
 
jan..die kon niet meer na 3 bochten draaien...die zat er helemaal door heen...en zo ziet dat eruit :)
full
 
he rene, vertel mij is wat er nou precies gebeurde met die groene zx9R?

je schrok van m ofzo>?
en toen reed je zo de andere baan op?
zoiets hoorde ik van jan...

vertel is?
 
he rene, vertel mij is wat er nou precies gebeurde met die groene zx9R?

je schrok van m ofzo>?
en toen reed je zo de andere baan op?
zoiets hoorde ik van jan...

vertel is?

Ging effe te hard de bocht in en die KAWA zat me op te jagen :(

En ik de stommerd trapte erin :(
Daardoor miste ik de bocht en had ik mee eerste berm vluchtje :) Maar is goed af gekomen.
 
die gozer kon niet eens een kneedown...ze kneepads waren nog maagdelijk en daar laat jij je door op jagen?

wat vind je van de fotoos...ik heb je er niet over gehoord...?
 
randy...deze is echt heeeel mooi...
ik heb de 1600x1200 versie liggen...maar die krijg je nog.

randy dit was de mooiste...astu :}
full


Nappie. Onwijs bedankt voor de vele tips gisteravond. :} Deze hebben bovenstaande actie tot resultaat gehad. Helemaal toppie :9~
 
he randy wil jij jou email adres (geen hotmail) ff naar lnap@wolterskluwer.com mailen...
dan heb ik nog meer fotoos voor je :)

Nappie. Onwijs bedankt voor de vele tips gisteravond. :} Deze hebben bovenstaande actie tot resultaat gehad. Helemaal toppie :9~
 
die gozer kon niet eens een kneedown...ze kneepads waren nog maagdelijk en daar laat jij je door op jagen?

wat vind je van de fotoos...ik heb je er niet over gehoord...?


Volgens mij is die KAWA van die gast van Lemstra motoren (ook zo'n praatjesmaker :r )

Was er laatst begon die hele verhalen over dat ie overal 200+ reed bla bla bla was anders niks aan. toen zei ik dat dan maar een keer bochten moest gaan rijden }) .

Heb hem toen gevraagd of ie een nieuwe sliders had haha. Heeft volgens mij een compleet arrow systeem erop zitten :} (ja en ik was maar goedkoop bezig met mn akra demper) blijkt dat ie dat systeem geleend heeft ha wat een nerd }) .
 
die gozer kon niet eens een kneedown...ze kneepads waren nog maagdelijk en daar laat jij je door op jagen?

wat vind je van de fotoos...ik heb je er niet over gehoord...?

Geweldige foto's kan ik het eindelijk eens laten zien aan mensen. :)

En ja behoorlijk stom dat ik me opliet jagen.
Zal me ook geen 2e keer gebeuren :(
 
vergeet ik helemaal te zeggen dat het coole foto's zijn })

En ja opjagen dat gebeurt iedereen denk ik wel.

Mannen zijn jagers 8-) dus....

jagen is alleen leuker als opgejaagd worden

Het is ook zo irri als er iemand naast je of net achter je zit (vooral als je hem niet kent of vertrouwd)
 
he markuss....jij woont toch ook in omgeving...
laten we keer met zijn allen afspreken...

ik bedoel jan/rene/ikkuh/randy en dat klupje waar jij mee rijdt...

dan hebben we er al 8... :)

en dan ff lekker naar heemskerk/bazaar rondje :)

vergeet ik helemaal te zeggen dat het coole foto's zijn })

En ja opjagen dat gebeurt iedereen denk ik wel.

Mannen zijn jagers 8-) dus....

jagen is alleen leuker als opgejaagd worden

Het is ook zo irri als er iemand naast je of net achter je zit (vooral als je hem niet kent of vertrouwd)
 
he markuss....jij woont toch ook in omgeving...
laten we keer met zijn allen afspreken...

ik bedoel jan/rene/ikkuh/randy en dat klupje waar jij mee rijdt...

dan hebben we er al 8... :)

en dan ff lekker naar heemskerk/bazaar rondje :)

Dat kunnen we wel een keertje doen s'ávonds

Ons cluppie bestaat trouwens uit meer als 4 hoor
alleen is het dit jaar nog niety gebeurt dat we met zn allen gingen rijden.

3x R1 2002
1x R6
1x ZX636
1x GSX-R600
1x GSX-R1000
1x Thunder ace
1x Thundercat
1x SP1

:9 :r ;( :) }) :] '( 8-) :+ :} ;) :9~ :j *D :P :( |( :z :?

Best een aardig groepie toch ?

Oh dat heemskerk circuit hebben we al zoveel gedaan dat het niet meer zo leuk is (beetje jammer wel)
 
o rene...

nog wel een ding...laat je niet opjagen.....en rij releks...en hak die bochten niet zo in...want je gaat er anders nog een keer naast... en ik wil geen post lezen...

"de maaijer na kneedown..fulldown"...

EN NIET ELKE BOCHT EEN KNEEDOWN DOEN!!! doe dat alleen bij bochten die je kent en 20x gereden hebt...anders ga je er een keer te hard in..en kan je NIET meer corrigeren... :)

en ik zou dat heel zonde vinden...
 
o rene...

nog wel een ding...laat je niet opjagen.....en rij releks...en hak die bochten niet zo in...want je gaat er anders nog een keer naast... en ik wil geen post lezen...

"de maaijer na kneedown..fulldown"...

EN NIET ELKE BOCHT EEN KNEEDOWN DOEN!!! doe dat alleen bij bochten die je kent en 20x gereden hebt...anders ga je er een keer te hard in..en kan je NIET meer corrigeren... :)

en ik zou dat heel zonde vinden...

Ja PA :)
 
Effe een reaktie tussendoor, wat is er nou zo heilig aan een kneedown, het valt me op dat iedereen daar zo´n beetje op geilt, terwijl als ik naar foto´s kijk van mensen die het doen (begrijp me niet verkeerd, de foto´s zien er mooi uit), ze dus helemaal niet plat gaan. soms staat de motor zowat recht en hebben ze toch een knie aan de grond, gewoon een kwestie van lange bovenbenen dus en ver je been naar buiten steken. Lijkt me niet heiligmakend dus, een knietje aan de grond.
 
niks heilig...
gewoon kickuh om te doen...(en om te kunnen)
erg handig als referentiepunt voor het schuingaan.

that's it :)

Effe een reaktie tussendoor, wat is er nou zo heilig aan een kneedown, het valt me op dat iedereen daar zo´n beetje op geilt, terwijl als ik naar foto´s kijk van mensen die het doen (begrijp me niet verkeerd, de foto´s zien er mooi uit), ze dus helemaal niet plat gaan. soms staat de motor zowat recht en hebben ze toch een knie aan de grond, gewoon een kwestie van lange bovenbenen dus en ver je been naar buiten steken. Lijkt me niet heiligmakend dus, een knietje aan de grond.
 
Terug
Bovenaan Onderaan