Knietjes tegen de tank of knietjebuitenboord ?

Wat een leuk topic. :P

Knietje aan de grond vind ik toch meer een circuit techniek. op de openbare weg niet echt van toepassing tenzij je de openbare weg als circuit ziet of een beetje wil posen :+
 
Omdat JIJ vindt dat het leven van een mens belangrijker is dan dat van een eend. Nochtans is de populatie mensen ver uit zijn voegen aan het barsten. Bij andere dieren dan de mens, besluit de mens dat die populatie dan maar moet inkrimpen. Mensen zijn zelfs zo egoistisch dat ze koeien de opwarming van de aarde gaan verwijten owv hun scheten. Leven en laten leven, jongen!


Als ik moet kiezen tussen mijzelf of een eend, dan staat er de volgende dag eendepate op het menu. Soms is enig egoïsme beter voor de gezondheid.
 
Nochtans is de populatie mensen ver uit zijn voegen aan het barsten. Bij andere dieren dan de mens, besluit de mens dat die populatie dan maar moet inkrimpen. Mensen zijn zelfs zo egoistisch dat ze koeien de opwarming van de aarde gaan verwijten owv hun scheten. Leven en laten leven, jongen!

Precies we hebben geen milieu probleem maar een overbevolking van mensen op onze planeet.
Minder mensen, minder verbranding, minder bioindustrie en meer ruimte voor de natuur.

Nu weer on topic.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind dit altijd een mooi plaatje:
25ukuhe.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan