KNMV versus SMA

ackracing

MF'er
19 aug 2011
160
0
Groningen
Wat is er eigenlijk aan de hand tussen SMA en de KNMV.
De SMA stopt dus definitief met de door hun zo goed georganiseerde evenementen.

Van horen zeggen heb ik het 1 en ander wel gehoord, en daaruit zou blijken dat de schuld met name bij de KNMV ligt. Ze laten andere organisaties alles organiseren, maar willen wel een monopolie positie. Zo heb ik begrepen dat de KNMV alleen maar hun sponsors zichtbaar wil hebben. En dat is natuurlijk vreemd, hoe kunnen de andere organisaties de financiën dan in orde houden als ze daardoor sponsoren mislopen.

Ik heb de laatste tijd wel meer vreemde zaken gehoord over de KNMV. Als men zo bezig blijft maken ze volgens mij de sport alleen maar kapot. Maar goed wie ben ik en wat weet ik er nu vanaf.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat anderen daar van vinden, en aangezien ik geen topic hierover kan vinden heb ik er zelf maar 1 aangemaakt.

p.s
En wat betreft de SMA, ik hoop dat ze buiten de KNMV om races zullen gaan organiseren.
Met open inschrijving zodat iedereen mee kan doen. Lijkt me wel een leuk evenement.
 
zelfs jij wemalin???

dit is een trant die de knmv al aen voert ,de knmv wil zelf de zakken vullen en een organisator moet maar naar hun poppen dansen .(en ik kan het weten)dit loopt al een aantal jaar zo
knmv is en blijft kloten!!!!!!!!!!!!!!!!het wordt eens tijd dat ze echt wat gaan doen die luie donders
 
Laatst bewerkt:
mmmm, had toch wel wat meer reacties verwacht. Wordt mij nog niet echt duidelijker zo wat er aan de hand is. Of is men bang te reageren voor eventuele consequenties?
 
Knmv? :r :r

Passieve pennelikkers die niks anders doen als de nederlandse motorsport naar de klote helpen!

Achterlijke bureaucraten, BAH!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan