kontje tl1000r

tldevil

Die hard MF'er
30 sep 2002
296
0
meppel
hallo wie heeft er een leuk idee voor de kont van m\'n tlr met name richtingaanwijzers en kentekenplaat want het is allemaal zo groot en hoe kleiner hoe beter
 
hehehe, binnen een kwartier???? Ik heb bij m\'n SRAD een andere undertail gemonteerd waardoor het achterspatbord vervalt. En als nummerplaat heb ik nu een kunststof plaat met een sticker. Ik ga bij een motorzaak een nummerplaatje bestellen. 17cm lang. Breedte weet ik niet precies. Iets van 5 cm ofzo.
 
Tja,

Smaak is persoonlijk. Maar naar mijn mening is een TL100or een heel erg mooie motor...op het kontje na. Lijkt wel de bek van een eend ofzo.
Als het toch een R is, zou ik kijken of je er een racekontje van een gixxer op kunt plaatsen.
(Er zullen er ook genoeg zijn die het kontje, en dan met name het eitje, van een gixxer niet mooi vinden...maar dat is wat ik zou doen met een TL1000r)

Aangepast kontje of niet. Zou graag een keer een Tl1000r in the spotlight zetten op onze site. (uhh... dat bedoel ik niet om te spammen)
 
Als je je bike (geldt ook voor ander M-F leden) een keer in the Spotlight wilt hebben, kan dit door een mailtje te sturen naar:
spotlight@moto-mania.nl
met minimaal 4 foto\'s van je motor (als het kan 1 aktiefoto)
en daarin te vermelden (bij voorkeur reeds in het engels...)
- waarom jij het zo\'n toffe motor vindt, eigenschappen van de motor
- toekomstplannen voor deze motor
- wat waren je vorige motoren/
- wat is je droommotor voor de toekomst
Foto\'s kunnen eventueel gebruikt worden voor reclames in de Kicxstart of andere sites, maar daar zullen we dan altijd vooraf toestemming voor vragen.
 
Ik zou zeggen, zoek eens contact met Racing-Bikes. Die gozer heeft ook een TL R gehad en ze maken mooie undertails voor goede prijzen. Mijn broertje heeft er van het weekend een opgehaald voor zijn gixxer :9~
 
ik heb gewoon die lelijke knoepert van een kentekenverlichting verwijderd en het kenteken wat omhoog gezet. en uiteraard kleine knippers. scheelt al een hele boel. maar een mooie undertail is uiteraard mooier. maja misschien in de toekomst nog es.

kontje.jpg
 
Wel een heel errruggg hip kontje hoor alleen die flap eronder zit er nog steeds
 
Hallo voske , vraagje waar hebg jij die mooie kleine richtingaanwijzertjes weg
 
Terug
Bovenaan Onderaan