Kopen Invoeren vanuit Belgie

Tumke

Rookie
11 jun 2003
28
0
Maastricht
Hi

Ik ga zaterdag kijken naar een Honda CBR 600 F
Uit 2002 heeft 9800 KM gelopen en we zijn overeengekomen 5400 euro.
Hij is echter het aankoop bewijs kwijt. Nu om zekerheid te krijgen wil ik graag het framenummer checken en het motornummer.

Weet iemand wie ik daarvoor kan bellen en nummer AUB
En geeft dit voldoende zekerheid.
Ik heb mij al helemaal verdiept in het invoer verhaal dus dat weet ik wel. Maar wat ik wil is als op het oog alles klopt dus nummers gecheckt enz enz heb ik dan voldoende zekerheid dat die motor oke is.

Heeft iemand tips

Bedankt :}


Groetjes

Tom
 
Hij heeft er toch een inschrijvingsbewijs en cvo bij? Wat wil je nog meer checken dan? :?
Ik ga zelf morgen ook naar België naar een motor kijken, ik heb nog nooit een aankoopsbewijs gezien van een gebruikte die ik zo gekocht heb.
 
Ja, volgens mij is het net wat jb37 zegt, aankoopbewijs maakt niks uit, als je dat CVO maar hebt en de nummers overeenkomen. Daar vragen ze naar bij de RDW.
 
Framenummer kun je volgens mij laten checken bij de Belgische politie of bij de Belgische rdw, ik denk de tweede!
 
wie kan mij precies vertellen waar ik op moet letten als ik een motor ga invoeren vanuit belgie.
Dus waar dien ik allemaal rekening met te houden met invoeren.!
Wie kan me helpen zoek me een ongeluk.
 
Hi

Ik ga zaterdag kijken naar een Honda CBR 600 F
Uit 2002 heeft 9800 KM gelopen en we zijn overeengekomen 5400 euro.
Hij is echter het aankoop bewijs kwijt. Nu om zekerheid te krijgen wil ik graag het framenummer checken en het motornummer.

Weet iemand wie ik daarvoor kan bellen en nummer AUB
En geeft dit voldoende zekerheid.
Ik heb mij al helemaal verdiept in het invoer verhaal dus dat weet ik wel. Maar wat ik wil is als op het oog alles klopt dus nummers gecheckt enz enz heb ik dan voldoende zekerheid dat die motor oke is.

Heeft iemand tips

Bedankt :}


Groetjes

Tom

Politie, verzekering of RDW bellen :?

:) sux6....
 
Terug
Bovenaan Onderaan