Krijg mijn motor niet verzekerd

Pinjosi ZX9R

MF'er
5 feb 2006
112
0
Den Haag
Hoi allemaal ik heb sinds een week een kawasaki zx9r ninja maar ik krijg hem niet verzekerd omdat de verzekeringsmaatschappijen de combinatie van een 23 jarige en deze motor te veel risico vinden.

weet iemand een oplossing

DIT IS ECHT KUT
 
Hoeveel verzekeringsmaatschappijen heb je geprobeert dan :?
 
Hoi allemaal ik heb sinds een week een kawasaki zx9r ninja maar ik krijg hem niet verzekerd omdat de verzekeringsmaatschappijen de combinatie van een 23 jarige en deze motor te veel risico vinden.

weet iemand een oplossing

DIT IS ECHT KUT
Zelfs univé niet?
Anders misschien ff aan een verzekeringsagent vragen??
 
Verkoop mij gewoon die motor voor een habbekrats. Dan is het probleem gelijk opgelost...


Even ontopic: bellen en uitleg vragen. Anders, op je ouders naam zetten met jou als 2e bestuurder?
 
Ik vindt dit altijd zo vreemd,kan een verzekeringsmaatschappij dit wel maken :? .
Als je een voor het voertuig geldig rijwijs hebt,en geen absurd schadeverleden mogen ze je toch niet weigeren :? .Of zien de verzekeringen het liefst een 25 KW regeling tot je 35e |( .

Greetz Magnamannetje.
 
Probeer anders eens de maatschapij waar je al andere verzekeringen heb lopen, of waar je ouders al verzekeringen heeft lopen. Omdat je al klant bent en andere zaken met ze doet zijn ze soms wat makkelijker. En anders Winterhur.

Mijn R1 wilde de ANWB niet eens verzekeren... Had niets te maken met leeftijd. Was gewoon het type motor. En ja, dit kunnen ze doen. Het is een bedrijf en die kunnen je weigeren als ze dat willen.
 
Bij Winterthur geef ik je weinig kans. Daar kreeg ik op mijn 25 ste mijn Ducati 750 Supersport ook niet verzekerd.

Kijk eens bij de Noordhollandsche.
 
Hoi allemaal ik heb sinds een week een kawasaki zx9r ninja maar ik krijg hem niet verzekerd omdat de verzekeringsmaatschappijen de combinatie van een 23 jarige en deze motor te veel risico vinden.

weet iemand een oplossing

DIT IS ECHT KUT
Dan heb je denk ik nog niet allemaal gehad? KNMV? Online offerte?
 
heeft je werkgever geen collectieve verzekering?

dan is het geen probleem namelijk,
ik had hetzelfde probleem toen ik 18 was en mijn eerste auto kocht.
18 jaar, nog geen rijbewijs en 150 pk vonden de meeste verzekeringen niet zon goed plan.
 
Het is eindelijk gelukt jongens ik ben verzekerd bij centraal beheer werkt perfect.

Pff ik dacht bijna dat ik niet kon gaan rijden maar we gaan er lekker voor hoor.
 
Tja, dat geldt voor elke verzekeringmaatschappij..... Premie betalen? Helemaal goed, maar kom niet zeuren als je schade hebt.....

Centraal beheer??? Wat knap dat je er zelfs een reactie hebt gekregen.... Ik probeerde al m'n verzekeringen (auto, motor, huis etc.)daar onder te brengen. Kreeg via hun website en een daarop volgend telefoontje een afspraak met een van hun vertegenwoordigers. Is niet op komen dagen, nooit meer iets gehoord, ook al heb ik ze nog een paar keer gemaild.
Dan heb ik zo iets: als het nu al zó gaat, wat gebeurt er dan als ik een keer een schadeclaim heb? Brrr.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan