Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zet je motor op de middenbok pak een platteschfoevendraaier houd deze op een vaste positie met het uiteinde bijna tegen de schijf en geef het voorwiel een ronddraaiende beweging of laat een derde de laatste handeling uitvoeren. Als er kromme schijf op zit komt de schijf tegen je schroevendraaier aan......Hoe kan je kromme remschijven controleren.
ik ben even bij de dealer geweest voor het controleren van me remschijven. De remschijven hebben een slingerring van 0,11mm en 0,15 mm binnen de tolerantie . Alleen was mijn voorband gecupt en ze denken dat dit het probleem is geweest. De voorband is nu vernieuwd . Even aanzien of ze gelijk hebben en nog bedankt voor jullie info.Zet je motor op de middenbok pak een platteschfoevendraaier houd deze op een vaste positie met het uiteinde bijna tegen de schijf en geef het voorwiel een ronddraaiende beweging of laat een derde de laatste handeling uitvoeren. Als er kromme schijf op zit komt de schijf tegen je schroevendraaier aan......
Zou het ? Haal het voorwiel met as uit de motor. Plak de magneet voet van de klok op de vooras. Meet dan op de plek waar de remschijf aanligt op de velg. Als je daar hoogte verschil meet dan is het oplegvlak van de schijf niet haaks tov de hart lijn va het wiel. Je schijven zullen dan altijd ongelijkmatig slijten. En dus op termijn (weer) gaan trillenik ben even bij de dealer geweest voor het controleren van me remschijven. De remschijven hebben een slingerring van 0,11mm en 0,15 mm binnen de tolerantie . Alleen was mijn voorband gecupt en ze denken dat dit het probleem is geweest. De voorband is nu vernieuwd . Even aanzien of ze gelijk hebben en nog bedankt voor jullie info.
Bedankt voor de infoZou het ? Haal het voorwiel met as uit de motor. Plak de magneet voet van de klok op de vooras. Meet dan op de plek waar de remschijf aanligt op de velg. Als je daar hoogte verschil meet dan is het oplegvlak van de schijf niet haaks tov de hart lijn va het wiel. Je schijven zullen dan altijd ongelijkmatig slijten. En dus op termijn (weer) gaan trillen
Ziet er mooi uit, de aankleding op de KTM.
Mooie trip door de bergen.
Heb je een roltasje aan de valbeugel hangen?
ik vind het toch niet meer van deze tijd om die dingen te verwijderen je kan er wrappen of een hitteschild monteren misschien een idee.