Weet je dat heel zeker?Stuur van een S en R zijn exact gelijk.
Dat het wat smal is kan ik me in vinden, tzt eens kijken voor iets anders. Contour en Renthal hebben mooi spul.
Weet je dat heel zeker?
Op de KTM 1190 s heb je namelijk een smaller stuur zitten, dan op de R...
Heb back to back test gereden en een van de redenen dat ik de R comfortabeler vond was door het bredere stuur. Ik krijg met smallere sturen last van mijn polsen.
Stuur voor een S en een R hebben beide ook een ander bestel nummer...
Persoonlijk ben ik dan weer geen fan van elektrische vering, het is nooit zoals je het wilt. Voor offroad nagenoeg altijd te zacht en duur als het kapot gaat
Nieuwer model, zijn er toch nog meer aanpassingen dan we dachten hahahaInderdaad ja, wat apart. In mijn beleving zijn ze exact even breed
1090S: 6030210100001S
1090R: 6030210100001S
Die zijn dan wel weer gelijk. Nja schiet mij maar lek.
Hebben auto's ook zwevende remschijven? Ik meen van niet, mogelijk zit daar het verschil.De slingering van 0.11 tot 0.15 verbaasd me dat dit binnen de tolerantie valt.
Als wij klachten hebben met kromme schijven is de slingering meer dan 0.07 mm dus de helft van wat jij beschrijft.
Dit geld dan wel bij auto remschijven.
Iemand die de slingering van motoren met de tolerantie precies weet . die dit kan bevestigingen
Donkere wolken pakken zich samen boven KTM ?
Zo zou je je kat eens kunnen omwikkelen ik zit ook aan te denken
Bekijk bijlage 1428053
Breder stuur en 21inch (en idealiter 18" achter) is offroad wel echt fijner. Maar op de weg zijn kleinere bredere banden juist fijner. De keuze zou ik zelf dus laten afhangen van hoe vaak je offroad wil.Beste rijders,
Ik ben aan het kijken naar een 1190. Maar twijfel tussen een S of een R. Ik wil graag offroad rijden, maar dat komt er maar niet van en ben meer een woon werk verkeer rijder. Dus ik heb een testrid gemaakt op een 1190 S. En vind het stuur wat smal (rij zelf op een xt660z) en voorwiel te klein. De R heeft wel een breder stuur en 21 inch voorwiel. Maar dan weer niet de elektrische verstelbare vering wat ik ook weer een fijne luxe accessoire vind.
Ben benieuwd naar jullie ideeën en ervaringen. Een breder stuur en 21 inch voorwiel monteren op een S moet geen probleem zijn toch? Zijn de kabels bijvoorbeeld lang genoeg om het stuur aan te passen?
Als alles goed verloopt kan ik zaterdag een KTM 1190 adventure ophalen! Na ongeveer 4 jaar op een FZ1 naked gereden en anderhalf jaar op een V-Strom 650, is het tijd om beide motoren in te ruilen voor iets met een mooie mix van de karakters van beide.
Dit is dus de KTM geworden! Deze zal als dagelijks vervoer worden gebruikt voor woon-werk en plezier.
Bekijk bijlage 1429093
Ja de 1190 heeft standaard spaakwielen.Gefeliciteerd, ik dacht dat de 1190 standaard met spaak velgen kwam en geen gegoten velgen. Zijn deze er naderhand onder gelegd?
Dat is een goede. Heel eerlijk weet ik het niet. In de huidige staat stond hij te koop. dat hij standaard met spaakwielen komt wist ik niet eens.Gefeliciteerd, ik dacht dat de 1190 standaard met spaak velgen kwam en geen gegoten velgen. Zijn deze er naderhand onder gelegd?