motorduiveltje
KTM 1090 Adventure
Zoek de verschillen.
Wat is de prijs voor de winnaar?
Wat is de prijs voor de winnaar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heeft er iemand toevallig nog een middenbok van een Adventure 1090 liggen die hij/zij niet gebruikt (niet de r-versie)? Ik heb er eentje besteld, maar is in back order, en zou vanaf 14 juli aangeleverd worden volgens KTM. Dat kan volgens mijn dealer ook nog wel eens uitlopen. Ik zou hem er echter heel graag al op willen hebben voor ik op vakantie ga (22 juli), vandaar mijn vraag hier.
Wie o wie?
Zou kunnen, zij het dat die dingen een optie zijn en er af fabriek dus niet opzitten.De dealer kan hem toch wel ff tijdelijk van een showroom model afhalen? Denk dat het dezelfde is als van de 1290sas, nog meer mogelijkheden.
Okay, wist ik niet. Maar wat Slijkmoto zegt (... die fiets gedurende ettelijke weken onverkoopbaar voor de dealer...), dat zou wel eens een struikelblok kunnen zijn. Anders had de dealer het zelf wel aangeboden vermoedelijk. Ze zijn er altijd erg behulpzaam (Mulders Motoren Veendam).Op SAS zit deze er standaard onder.
En daar komt nog bij, ze hadden er afgelopen zaterdag ook helemaal geen SAS staan, Ja, eentje, die nog geassembleerd moest worden en al verkocht is.Okay, wist ik niet. Maar wat Slijkmoto zegt (... die fiets gedurende ettelijke weken onverkoopbaar voor de dealer...), dat zou wel eens een struikelblok kunnen zijn. Anders had de dealer het zelf wel aangeboden vermoedelijk. Ze zijn er altijd erg behulpzaam (Mulders Motoren Veendam).
Ik zie mijn vrienden ook altijd hun GS en op de bok zetten.
Ik gebruik hem alleen voor het ketting smeren en wassen.
Verder vind ik het een onding.
Op de jiffy staat de motor veel stabieler.
Dan doe je het verkeerd...Daarbij ook niet zo goed voor je rug...
Dat het oliepeil soms ettelijke maanden schuin staat , wanneer op de jiffy, lijkt mij gevoelsmatig ook niet zo gezond te zijn... én de achterband raakt dan het cement of het beton van de garage niet... ook een voordeel vd middenbok.
Okay, wist ik niet. Maar wat Slijkmoto zegt (... die fiets gedurende ettelijke weken onverkoopbaar voor de dealer...), dat zou wel eens een struikelblok kunnen zijn. Anders had de dealer het zelf wel aangeboden vermoedelijk. Ze zijn er altijd erg behulpzaam (Mulders Motoren Veendam).
Het gaat mij eigenlijk ook alleen om het kettingsmeren.Bij Mulders gaan ze ver.
Maar idd. Ben er vanmorgen nog geweest, maar stond alleen nog een R die nog uitgepakt moest worden.
Maar kijk eens bij een motorsloper als die niet iets heeft liggen. Aan de andere kant. Ik gebruik hem ook (bijna) nooit. Alleen handig voor ketting smeren.
Het gaat mij eigenlijk ook alleen om het kettingsmeren.
Had hem laatst in de schuur op de paddock-stand gezet om de ketting te smeren, was alleen thuis en moest hem dus ook weer in mijn eentje van de paddock-stand afzetten. Doorgaans valt ie dan wel naar links en komt ie op de jiffy terecht. Maar nu stond het stuur waarschijnlijk een beetje te veel naar rechts, waardoor de motor ook naar rechts viel, en dus omviel. Eerst tegen de 1050 van mijn vrouw (die een beetje scheef tegen de kast aan bleef staan), en toen plat op de stenen vloer. Duurde even voor ik hem weer overeind had, waarbij hij flink over die vloer schoof en schuurde. . Uiteindelijk wel weer rechtop gekregen, met de rug naar de motor toe, stuur tegen de aanslag en aan de passagiersgrip opgetild. Schade: carbon kap van de Akra flink beschadigd, Akra zelf wat kleine krasjes, kleine kras van het rempedaal in het koppelingshuis en wat schaafplekken op de handkap.
Dat was toch wel de druppel die mij deed besluiten toch maar een middenbok te nemen.