Verschil van mening, maar ik begrijp wat je zegt.Origineel. Er is al genoeg geluid vervuiling.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Verschil van mening, maar ik begrijp wat je zegt.Origineel. Er is al genoeg geluid vervuiling.
40d is toch niet hoog...Check! Het blok is toch het zelfde lijkt me? Hoe denken jullie over "hoge" km standen? Boven de 40.000 vind ik al redelijk hoog namelijk.
Kilometers zijn geen probleem met dit blok. De mijne staat ook op 70k.Ik zeg toch ook "vind ik al redelijk hoog".
Normaal zoek ik de motoren uit met een kmstand van max 20.000km.
En waarom neem je die 20k als max? Wat voor logica zit erachter?Ik zeg toch ook "vind ik al redelijk hoog".
Normaal zoek ik de motoren uit met een kmstand van max 20.000km.
Ah, das dan toch een halve liter meer dan nieuw.Heeft nog zn volledig vermogen, 0.5l per 10.000km olie"verbruik".
Rijdt als een nieuwe , heeft ook altijd zn onderhoud op tijd gehad.
Dat geloof ik niet.Ah, das dan toch een halve liter meer dan nieuw.
Wissel is bij m'n motor altijd om de 10k gebeurd door de vorige eigenaar en mezelf.Mijn 1290 heeft nooit zichtbaar of redelijkerwijs meetbaar olie verbruikt. Wissel om de 15K, 60K+ gereden.
Maar een halve liter per 10K is nog steeds relatief bijna niets hoor.
Ik rij zelf vrijwel alleen maar lange(re) stukken en meerdaagse toertochten. Zou prima kunnen dat mijn olieverbruik daardoor iets lager is dan het jouwe…Wissel is bij m'n motor altijd om de 10k gebeurd door de vorige eigenaar en mezelf.
Ik ken nog 2 mensen met het lc8 blok, 1 met een superduke R die hem ook goed belast.
Hij heeft hem nieuw gekocht en heeft nu 22k kilometers en altijd al een verbruik gehad van ongeveer 0.5-0.8l per 10k kilometers.
Een ander met een 1190 verbruikt ook al jaren 0.5l per 10.000 kilometer.
Afhankelijk van hoeveel start en stops je doet kan je olieverbruik hoger of lager uitvallen.
Ik heb er nog niet vaak lange ritten mee gedaan.
80% van de kilometers zijn ritten van +-35km 1 richting.
Ik heb alleen ervaring met een 1090 maar eraf branden doe ik alleen bij 35+ graden EN als ik stilsta (stoplicht, file). Niet tijdens het rijden…Even een hitte vraag. Ik weet het, de zoveelste . Ik kan niet 295 pagina’s doorlezen naar wat ik zoek. Gaat om een 1290 Super adventure 2018.
4000km in bezit , 3 maand , en de laatste dagen 2000km gereden. De motor is geheel origineel .
In bijna alles is de motor perfect, echt heel fijn .
Nu 8 dagen onderweg door Europa , via Grenoble naar Cannes. Toen 4 dagen Corsica met 35 graden en vandaag in Monte Carlo bij de F1 gluren zonder ticket ( ging best goed).
Op Corsica echt eraf gebrand , 1 dag ziek/ chagrijnig van geweest . Is er iets van een oplossing die niet teveel kost?
Is de nieuwe 2022 echt veel beter in hitte afvoer zoals ze beweren bij ktm ?
Wie heeft die ervaring hier al?
Even een hitte vraag. Ik weet het, de zoveelste . Ik kan niet 295 pagina’s doorlezen naar wat ik zoek. Gaat om een 1290 Super adventure 2018.
4000km in bezit , 3 maand , en de laatste dagen 2000km gereden. De motor is geheel origineel .
In bijna alles is de motor perfect, echt heel fijn .
Nu 8 dagen onderweg door Europa , via Grenoble naar Cannes. Toen 4 dagen Corsica met 35 graden en vandaag in Monte Carlo bij de F1 gluren zonder ticket ( ging best goed).
Op Corsica echt eraf gebrand , 1 dag ziek/ chagrijnig van geweest . Is er iets van een oplossing die niet teveel kost?
Is de nieuwe 2022 echt veel beter in hitte afvoer zoals ze beweren bij ktm ?
Wie heeft die ervaring hier al?
Volgens mij betreft het dan een Belgische/ Duitse fietsGoeiedag KTM 1190 Adventure rijders
Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een 1190 adventure (geen R) en nu kom ik wat bijzonders tegen bij het checken van bepaalde kentekens.
Het blijkt dat de sommige een kentekenvermogen van 110kW (150 pk) hebben en anderen een kentekenvermogen van 75kW (102 pk)..?
Het heeft blijkbaar niets te maken met import of bouwjaar want het is niet zo dat vanaf een bepaald bouwjaar het vermogen anders is of dat een importfiets een ander vermogen (op kenteken) heeft dan een NL geleverde fiets..
Dus.. wie weet meer? Is die 75kW een grapje/foutje van het RDW of is hier meer aan de hand?
Groet'n van een heel erg waarschijnlijk toekomstige 1190 Adventure rijder