KTM 1290 Superduke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren effe gechecked, niks aan de hand pfff ik was al bang een jaar op een bom gereden te hebben, wie maakt die dingen Al Qaida :? :+

Wat betreft die teller afwijking, is natuurlijk vervelend, maar als dat een argument is om wel of niet een motor te kopen :') dan ga je niet veel motoren meer kopen. Ik heb maar een motor gereden die een zeer accurate teller had en dat was een Italiaan _O- (2002 Aprilia MilleR) bij de rest allemaal tussen de 5 - 10% afwijking vs GPS.


De teller afwijking valt ook binnen de marge en vind ik ook wel het minste probleem
 
Ondanks gedoe ervan word alles wel altijd netjes vernieuwt en altijd meteen reactie van uit ktm maar wil zeker niet goed praten wat betreft de mankementen we zijn gewoon proefrijders
Voor de fabriekanten tegen woordig

BMW heeft daar ook een handje van heb ik het idee. Maar ik wacht gewoon even tot de resultaten van jullie testritten doorgedrongen en verwerkt zijn in de productielijn bij KTM.
 
Ik heb het 2015 model en nergens last van. Alleen de teller wijkt af, maar dat is ook geen drama. Zit allemaal prima in elkaar.
 
Ik lees al een tijdje mee en die km afwijking is normaal.

Zelf heb ik een italiaan (ducati streetfighter S) en deze wijkt ook iets af +- 3km/h op basis van de gps. Dus over een 5/10% zou ik mij niet druk maken. Kan je zeggen dat je harder heb gereden dan werkelijk :P

Mvg. Kev
 
BMW heeft daar ook een handje van heb ik het idee. Maar ik wacht gewoon even tot de resultaten van jullie testritten doorgedrongen en verwerkt zijn in de productielijn bij KTM.

Heb er 16000km op staan hefft me nog nooit laten staan doet het altijd
 
Ik lees al een tijdje mee en die km afwijking is normaal.

Zelf heb ik een italiaan (ducati streetfighter S) en deze wijkt ook iets af +- 3km/h op basis van de gps. Dus over een 5/10% zou ik mij niet druk maken. Kan je zeggen dat je harder heb gereden dan werkelijk :P

Mvg. Kev

Nou, nij mijn SMR geeft ie altijd exact 4kmh sneller dan de GPS aan, is dat nu zo moeilijk om een accurate snelheidsmeter te maken? Begrijp niet dat KTM dat niet verhaalt op VDO. Wie betaalt bepaalt...toch?
 
Nou, nij mijn SMR geeft ie altijd exact 4kmh sneller dan de GPS aan, is dat nu zo moeilijk om een accurate snelheidsmeter te maken? Begrijp niet dat KTM dat niet verhaalt op VDO. Wie betaalt bepaalt...toch?


Ik snap de ophef niet om dat hij een paar km harder aan geeft motor rijd er niet minder om :Z
 
Nou, nij mijn SMR geeft ie altijd exact 4kmh sneller dan de GPS aan, is dat nu zo moeilijk om een accurate snelheidsmeter te maken? Begrijp niet dat KTM dat niet verhaalt op VDO. Wie betaalt bepaalt...toch?



De snelheidsmeter zit binnen de toleranties die de STVZO opgeeft en dat is 10% plus 4km.
En laat ie daar nou net binnen zitten.
Laats een dikke bekeuring gehad van wel 7km te hard, bleef naar correctie 3km over. :X
Komt toch deels omdat ik wat harder rij dan de snelheids meter aan geeft, want rij je 50 dan rij je in het echt 44/45, daarom maar ietsie harder, maar blijkbaar was het nu te hard. :+
 
Ik lees al een tijdje mee en die km afwijking is normaal.

Zelf heb ik een italiaan (ducati streetfighter S) en deze wijkt ook iets af +- 3km/h op basis van de gps. Dus over een 5/10% zou ik mij niet druk maken. Kan je zeggen dat je harder heb gereden dan werkelijk :P

Mvg. Kev


3 km is natuurlijk nix, maar als je 130 mag rijden dan moet je bij de SD toch zeker 145km op de teller rijden om aan die 145 te komen.

Vorige R1 kon ik via de software zelf correctie aanbrengen, met een ander voor tandwiel kwam dat neer op 11% afwijking, tot 250km/u liep ie exact gelijk met de navi.
 
3 km is natuurlijk nix, maar als je 130 mag rijden dan moet je bij de SD toch zeker 145km op de teller rijden om aan die 145 te komen.

en dan denken ze in Syrie dat ze problemen hebben, of de Grieken.....ik wacht effe op het 8uur journaal, ik neem aan dat de NOS is ingelicht :P
 
3 km is natuurlijk nix, maar als je 130 mag rijden dan moet je bij de SD toch zeker 145km op de teller rijden om aan die 145 te komen.

Vorige R1 kon ik via de software zelf correctie aanbrengen, met een ander voor tandwiel kwam dat neer op 11% afwijking, tot 250km/u liep ie exact gelijk met de navi.

Ik dacht al.............waar blijftie met z'n R1 :( :( :( :( :N
 
Voor €100 achter velg gekocht, had wat deukjes in de velg randen, ff strak gemaakt, nu de rest nog aftobben en klaar voor........

IMAG2069_zpsahteaagk.jpg
 
Ik heb een vraag ik heb nu 2000 km de pilot power 2ct onder de duke liggen
Nou is het zo dat mijn voor band geen schaamrand heft en achter nog een cm heb
Iemand een iedee hoe dat kan

Ik had het met de power 3 en sport smart 2 niet
 
Vreemd, bij de meeste zal het anderom zijn.

Klopt heb het ook nog nooit gehad ook onder me 990sm waar ik de 2ct's ook onder had

Ben al overal geweest ook bij hyperpro hebben hem wat bij gesteld maar mocht niet baten
Nieman die het weet ga van de week michelin eens bellen buiten dat ik het niet zo een fijn ideee vind ben ik erg benieuwd waar het hem nou in zit
 
Stond die SM ook op 55 serie achter??
Deze zijn ronder en een wat lastiger tot te rand te komen, plus dat een Michelin meer "ei" vormig is dan de meeste anderen banden
Waar je een voorband wel vaker verder mee afrijd is hard de bocht insturen, bij een maat van me slijt meestal een voorband eerder weg dan achter.
 
Laatst bewerkt:
Stond die SM ook op 55 serie achter??
Deze zijn ronder en een wat lastiger tot te rand te komen, plus dat een Michelin meer "ei" vormig is dan de meeste anderen banden
Waar je een voorband wel vaker verder mee afrijd is hard de bocht insturen, bij een maat van me slijt meestal een voorband eerder weg dan achter.


Ik stuur de bocht indd best hard in zal het is proberen wat rustiger aan te doen ik betwijfel of dat het probleem is om dat ik met de pp3 an sportsmart2 geen last had

Maar zal het zkkr ff proberen sluit niks uit :} thanks
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan