Ktm 690 Duke topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil juist die Leo sticker eraf hebben, maar weet niet of dat een plek achterlaat.

Hebben jullie ook nog dat topic over gaatje boren gelezen, wat is jullie mening?
 
Ik wil juist die Leo sticker eraf hebben, maar weet niet of dat een plek achterlaat.

Hebben jullie ook nog dat topic over gaatje boren gelezen, wat is jullie mening?

Ik zou het niet durven gaatjes in mijn stuur boren op het punt waar het grootste moment is, dus in de buurt van de klemblokken. Aan de onder- of bovenkant is juist de plaats waar de meeste spanningswisseling plaatsvinden. Aan de voor- of achterkant in het midden van het stuur zou geen probleem zijn, bij hard remmen of accelereren zal daar weinig spanning zijn dus dan heeft het vrijwel geen invloed.
 
Gezocht: achter zijpaneel rechts van Duke 690. Het deel dus met "690" erop, kleur onbelangrijk. Voor weinig, dus mag gekrast zijn. Weet iemand hier wat?

690dukezijpaneelrechts.jpg
 
EBay ?

Ik heb 2 sets 1 duke 3 (slechts 1 x mee gereden)
1 set 690 sm erop gezet vind ik mooier. Zijn exact dezelfde maat.

Je mag mijn gehele motor wel kopen ;)
Maar echt goedkoop zal dat niet zijn. ( of inruil 950/990)
 
ff over de koplampen, ik wil xenon inbouwen.

Ik zie dat er twee HB3 9005 lampen inzitten, waarvan alleen de bovenste wordt gebruikt voor het dimlicht.
De onderste wordt volgens mij alleen voor stadlicht en grootlicht gebruikt, klopt dat?
Is dat gebruikelijk?

Zou ik twee xenon lampen kunnen kopen voor dezelfde functies?
 
ff over de koplampen, ik wil xenon inbouwen.

Ik zie dat er twee HB3 9005 lampen inzitten, waarvan alleen de bovenste wordt gebruikt voor het dimlicht.
De onderste wordt volgens mij alleen voor stadlicht en grootlicht gebruikt, klopt dat?
Is dat gebruikelijk?

Zou ik twee xenon lampen kunnen kopen voor dezelfde functies?

Ik heb er ook twee dezelfde gekocht alleen nog niet ingebouwd, daar wacht ik nog even mee tot ik hem ingevoerd heb. Ik ben dus ook benieuwd naar andere inbouwers ;)
 
Ben zelf ook alweer aan het zoeken geweest, en volgens mij is klopt het wat ik zei.
Je kan gewoon een 'normale' set gebruiken en inbouwen waarmee je dus gewoon ook grootlicht en stadslicht hebt in de onderste lens. Er is geen bi xenon nodig volgens mij.
 
Zodra iemand xenonlook lampen heeft gemonteerd wil ik er graag foto's van zien en wat info lezen. Hoeveel "K" de lampen zijn en wat voor soort types. En of het makkelijk te doen is met de lampen wisselen.
 
Klopt....echter zit ik wel een beetje met de ruimte die je nodig hebt in de koplampunit zelf.
Zelfs met die slim-ballasten vraag ik me af of je alles wel kwijt kan.

En nu heb ik zitten lezen dat die xenonlook lampen best ok zijn tegenwoordig, voor het prijsverschil hoef je het niet te doen (ca. 30,-) maar qua gemak...?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan