Klopt....echter zit ik wel een beetje met de ruimte die je nodig hebt in de koplampunit zelf.
Zelfs met die slim-ballasten vraag ik me af of je alles wel kwijt kan.
En nu heb ik zitten lezen dat die xenonlook lampen best ok zijn tegenwoordig, voor het prijsverschil hoef je het niet te doen (ca. 30,-) maar qua gemak...?
Absoluut mee eens... Zo moeilijk kan het niet zijn om het een beetje knap in te bouwen.met xenon look lampen heb je toch niet het voordeel van xenon (HID), namelijk veel meer lichtopbrengst? Daar gaat het toch om niet om de kleur?
Ik vraag me af of die 'duurdere' xenonkits ook echt heel veel beter zijn...
199,- vs 69,- is wel een fors verschil.
op pilotxenonshop.nl of elke andere pilot xenon dealer kan je naast de proline set met klein ballaast ook een verlengkabel kopen voor de lamp, hierdoor kan je de ballasts kwijt bij de tank of radiator
http://pilotxenonshop.com/pro-line-xenon-kit/hb3/9005-pro-line-xenon-kit
http://pilotxenonshop.com/bekabeling/verleng-kabel-voor-de-lamp
staat bij mij zeker op mn verlanglijst voor komend seizoen. tis wel dure shit, maar geloof me, met goedkope zooi krijg je alleen maar gezijk met knipperende lichten na het starten en grote ballasten.
daarnaast nog steeds op zoek naar vette handkappen die ook op de duke toepasbaar zijn. vele kunnen toch niet met onze mooie radiale pompen om gaan..
ik heb de handkappen van ktm zelf en die voldoen prima
Eral de remmen en vering van de 4 is slechter dan die van de drie..... De 4 heeft alleen meer pk's maar is verder de budgetuitvoering.