Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
dat klinkt positief. Die van mij krijgt volgende week zn beurt. Hopelijk daarna ook zo'n soepele QSDe 790 heeft zijn jaarlijkse beurt weer gehad.
Er is ook een firmware update uitgevoerd (van 1.02 naar 1.10) en nu is voor mijn gevoel eindelijk de quickshifter van 1 naar 2 goed te gebruiken zonder horten en stoten.
Meer mensen deze ervaring ?
Niemand iets vernomen via socialmedia ofzo dat iemand zijn 890R seat cowl is verloren.... ?Gevonden, iemand hier zijn 890 kont verloren ?
Dan moet je helaas een ‘saaie’ japanner kopenGoedhart Bodegraven, tot nu toe lossen ze alle problemen netjes op. Al had ik liever een probleemloze motor gehad.
Lijkt inderdaad wel heel soepel te schakelen met de QS. Kan ook tussen de oren zitten, maar ik vind hem bij lage toeren duidelijk minder 'bokkerig' schakelen met de QS.Ben benieuwd of je hetzelfde ervaart
Dat is bij jou 890R nog best een tijd goeg gegaan :DWat is het toch een geweldige motor die 890R
Kom ik gisteren thuis...loop de garage in en zie dat de 890R het kennelijk nodig vond om zijn territorium te bevestigen, had koelvloeistof staan pissen. Oorzaak....net als bij mijn 790 een nogal slapjes aangedraaide slangenklem. De halve wereld en z'n moeder loopt te janken dat die 790 blokken tegenwoordig uit China komen (CFMoto) terwijl die 'superieure 890 blokken nog echt in Oostenrijk gemaakt worden. Misschien moet KTM de productie daarvan ook maar naar China verhuizen, wellicht kunnen de Chinezen wel een boutje aandraaien.
Dat weet ik niet...onder het rijden is je blok/uitlaat zo heet dat alles verdampt dus wellicht speelt het al (veel) langer.Dat is bij jou 890R nog best een tijd goeg gegaan :D
Ja klopt, maar hoeveel KM staat erop ?Dat weet ik niet...onder het rijden is je blok/uitlaat zo heet dat alles verdampt dus wellicht speelt het al (veel) langer.
Staat 4000 op de klok van de 890RJa klopt, maar hoeveel KM staat erop ?
Ik had het bij de 790 al bij ~1.2k op het blok.
kabeltje hoort er idd achter te lopen, zit nog wel een centimeter van de kat af dus is geen probleem.Dames en heren, zou iemand met een Duke 790 willen checken hoe de kabel van de zijstandaard sensor zit? Ik zag na het terugplaatsen van het kapje om het voortandwiel dat die van mij nogal klem lijkt te zitten aan het uiteinde van dat kapje. Ik vermoed dat hij er achter hoort. Maar dan zit hij (bijna) tegen de katalysator... Dit is me nooit eerder opgevallen, dus ik denk dat het met eraf halen of plaatsen van het kapje mis is gegaan.
Zo zit het nu:
Dank! Ik ben weer gerustgesteldkabeltje hoort er idd achter te lopen, zit nog wel een centimeter van de kat af dus is geen probleem.
ff kapje lossen en kabeltje eraf wippen.
Veel plezier met de 890 R, heerlijke machine! Ben benieuwd hoe jij de 890 vergelijkt met de Speed. Heb een Speed uit 2016 gereden, de 890 houd het al langer uit bij mij (of andersom)Hoi allemaal,
Sinds 2 weken de trotse eigenaar van een Duke 890 R uit 2021. Tijd dus om hier ff gedag te zeggen.
Hiervoor een kleine 5 jaar een VFR 1200F gereden ben een tijdje woon-werkrijder geweest vandaar.
Onder het zeil staat een 2017 Speed Triple 1050 S, die is van mijn vrouw, die rijdt alleen niet zoveel
dus die mag ik af en toe ook uitlaten (de motor dan).
De Duke is uitgerust met een Remus NXT uitlaat, Evotech kentekenplaathouder, een OSCO en een 12 volt voeding en RAM mount voor de TT.
Op mijn wishlist staan: De tankgrips van KTM (zijn al besteld), Bar end mirrors, oranje goodies, (als deze op zijn) een bandenset waar je ook mee in de herfst kan rijden..
Bekijk bijlage 1785857