KTM buikschuiver?

:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
Wat een lelijk ding zeg! zooo nep, gewoon uit een oud stoffig computerspelletje gecopy - pasted.
 
Ik vind 'm lelijk.
Hoekige fietsen zijn tegenwoordig in, maar dan is dit wel de overtreffende trap.
Bij KTM maken ze hun nieuwe modellen waarschijnlijk eerst in origamie.
 
Godnondeju wat zijn ze bij KTM goed bezig de laatste tijd. De duke en dan nu dit weer :} :9~

KTM kennende zal er op elke fiets wel weer wereldspulletjes gemonteerd zijn qua vering en remmen. Als je ziet hoe ze de motocross domineren...

Één nadeel: de prijs :( Voor een 600cc KTM crosserd betaal je al evenveel als b.v. een CBR RR :(
 
het kan mij echt niet bekoren......

[me]BasE rijd over 20 jaar op allemaal 2 handsjes omdat de nieuwe modellen o zo lelijk hoekig zijn[/me]
 
Op woensdag 22 oktober 2003 19:30 schreef Hambeer het volgende:

full


:9
 
[onzinnige informatie modus]

voor de liefhebbers:
de achterbrug voor dit prototype is gemaakt uit een blok vol aluminium van 110 kg. en er is nu in deze vorm nog 20 kg van over....

[/onzinnige informatie modus]

maareuh: niemand de "afwezigheid" van de uitlaat nog niet opgevallen?? O-)
was het eerste wat mij persoonlijk opviel toen ik de foto's vier weken terug zag.
 
[onzinnige informatie modus]

voor de liefhebbers:
de achterbrug voor dit prototype is gemaakt uit een blok vol aluminium van 110 kg. en er is nu in deze vorm nog 20 kg van over....

[/onzinnige informatie modus]

maareuh: niemand de "afwezigheid" van de uitlaat nog niet opgevallen?? O-)
was het eerste wat mij persoonlijk opviel toen ik de foto's vier weken terug zag.

Kijk eens? Je bent niet de eerste.

Op woensdag 22 oktober 2003 14:01 schreef JochenVC het volgende:
Vind hem HEEL knap.
Mooie kont, uitlaten onderaan (buell kachelpot?), kuip, hoekige styling, ... :}
En een twin! :9

Jochen

Het is wel een heel erg gave fiets geworden! Eindelijk nog een die een goede plek voor de uitlaat heeft gevonden...
 
het kan mij echt niet bekoren......

[me]BasE rijd over 20 jaar op allemaal 2 handsjes omdat de nieuwe modellen o zo lelijk hoekig zijn[/me]
Nee dat 400tje van jou wint prijzen!! het lijkt mij meer waarschijnlijk dat je geen cent te makken hebt |(
Wat een kansloos gelueter hierzo..dus als hij 12jaar oud is (en hij valt in jouw prijs klasse) dan is het wel een mooie fiets :?
 
Nee dat 400tje van jou wint prijzen!! het lijkt mij meer waarschijnlijk dat je geen cent te makken hebt |(
Wat een kansloos gelueter hierzo..dus als hij 12jaar oud is (en hij valt in jouw prijs klasse) dan is het wel een mooie fiets :?
Die mensen heten niet voor niets "redards!". Net als de regionale omroep die de rock-muziek draait die ze 5 jaar geleden teringherrie vonden. :r
 
[me]Hornikx vindt hem rete-mooi.
[/me]


Enige minpuntje is de vorm van de reflector van de koplamp.
En die uitlaat-oplossing is verschrikkelijk mooi op een Supersport. Geen gezeur meer over een mooie demper in tita, carbon of alu, ovaal of rond, enkel of dubbel. Gewoon een gat is de kuip :}
Wel hopen dat er ook een mooi geluid inzit. :9~
 
[me]Hornikx vindt hem rete-mooi.
[/me]
En die uitlaat-oplossing is verschrikkelijk mooi op een Supersport. Geen gezeur meer over een mooie demper in tita, carbon of alu, ovaal of rond, enkel of dubbel. Gewoon een gat is de kuip :}
Wel hopen dat er ook een mooi geluid inzit. :9~
tis van akrapovic, dussssss
(zal wel een db-killer uitgeschroefd moeten worden ;)

ktm weet wel waar het gewicht heen moet, omlaag!
nou zullen die uitlaten niet zoveel wegen als vroegah, maar op zo'n motor mag het mooi naar onderen.
Net als de accu.
Op de adventure zit het zwaartepunt ook erg laag waardoor je bizar hard met zo'n flatgebouw door de bocht kan.... en als de duke de overtreffende trap van de adventure is, en deze RC8 weer van de Duke.... brrrr... dat moet dan gruwelijk goed sturen....
 
Terug
Bovenaan Onderaan