KTM buikschuiver?

Yeah,Right,ik vind hem erg lekker.
KTM Stealth!! ,ben benieuwd of ie onzichtbaar is op de radar??
KTM kennende zullen er alleen maar 1eklas spulletjes opzitten(standaard WP,AKRA)

Gegroet
Hakinnen :)
 
goed lezen he?
Post van motorfret in topic 'KTM buikschuiver?'

zeg motorfret.... is een achterbrug van 20kg niet wat zwaar?
(geenidee eigenlijk, maar het klinkt wel zwaar)

jazeker, maareuh: aangezien ie totaal van vol aluminium is (en dus ook geen lassen e.d.) betekent dit dat de achterbrug niet hol is zoals later wel het geval zal zijn. ze hebben met dat blok van 110kg dus de buitenkant van de complete achterbrug uitgefreesd!
dat verklaart dus de 20 kilo die hij nu is.
 
Laatst bewerkt:
Achterbrug van een RSV Mille zal een kilootje of 5 wegen.
20kg is veel te zwaar. En volgens mij is een massieve achterbrug ook helemaal niet zo sterk als een holle koker :?
Ik weet niet waar dat verhaal vandaan komt, maar geloven doe ik het absoluut niet.

euhm: goed lezen? :+
-prototype ( proto auto's zijn soms zelfs nog van hout als ze op een beurs staan)
-gehele achterbrug uit vol aluminium (=niet hol)

en geloven doe ik het wel.
is me namelijk door het hoofd van de afdeling "ontwikkeling LC8 modellen" van KTM verteld O-)
 
shitt is knap 3 keer wat posten (s,nachts en er niet hele maal bij) en de volgende morgen tot de conclusie komen dat er al topics over bestaan .....ze zijn verwijderd en het zal nooit meer gebeuren O-) ..............hoop ik



 
Laatst bewerkt:
Ik zal ook maar eens reageren, heb eerst de foto even een weekend in laten werken :+ Ik denk dat ie int echt wel erg vet is :} Maar toch eerst ff int echt zien. Zou dit op de motorrai staan denk je :?
 
Geweldig Ding!!!
Ik zou zelfs bijna mijn TRX er op in willen ruilen, en daar heb ik tot nog toe weinig moeite voor hoeven te doen om die neiging te onderdrukken!
 
Terug
Bovenaan Onderaan