KTM buikschuiver?

Op donderdag 23 oktober 2003 21:53 schreef GuZ het volgende:vorm volgt de funktie bij KTM, niet omgekeerd....
Dan zal dit conceptuele zijstapje de ingenieurs nogal wat slappeloze uurtjes bezorgd hebben. Nu de marketeers nog.
Ik vraag me ook af – gesteld dat ie in productie gaat – hoe ze 'm in de markt gaan zetten. Lijkt me lastig als je, in het SS segment althans, niet op succesjes kunt leunen. Mooi ding; dat dan weer wel.
 
Nee dat 400tje van jou wint prijzen!! het lijkt mij meer waarschijnlijk dat je geen cent te makken hebt |(
Wat een kansloos gelueter hierzo..dus als hij 12jaar oud is (en hij valt in jouw prijs klasse) dan is het wel een mooie fiets :?
Waar is dit nu weer voor nodig? :?

Hij vindt 'm gewoon niet mooi. Period. Waarom dan gelijk persoonlijk worden? |(
En het lijkt me dat je niet eens begrepen hebt, wat ie nu eigenlijk bedoelt. :z

Smaken verschillen, hoor.
 
zou mij dus niet boeien....
kawasaki en triumph verkopen toch ook nog steeds brommers?
Ja, maar nu redeneer je meer vanuit je eigen attitude – tov KTM en marketing.
Wat voor campagne zij er tegenaan gooien, zal mij ook jeuken.
Tis meer dat ik meer dat ik me afvraag of zij hun naam – én daarmee de waarde – er niet mee beschadigen; door in 1x een geheel ander segment te betreden. Beetje de Schoenmaker blijf...
 
Dan zal dit conceptuele zijstapje de ingenieurs nogal wat slappeloze uurtjes bezorgd hebben. Nu de marketeers nog.
Ik vraag me ook af – gesteld dat ie in productie gaat – hoe ze 'm in de markt gaan zetten. Lijkt me lastig als je, in het SS segment althans, niet op succesjes kunt leunen. Mooi ding; dat dan weer wel.

Ik ken ene zekere Mika Kallio die steeds harder gaat op een KTM in de 125cc. Als ze bij KTM ergens aan beginnen, pakken ze het meteen goed aan. Dus met dat Superbike avontuur zullen ze ook niet over 1 nacht ijs gaan.

Kijk ook maar naar Aprilia. Was wereldberoemd van z'n snelle tweetaktjes, maar had geen enkel fatsoenlijk 4takt model. Ineens was daar een dikke 1000cc V-twin. En dat is ook nog maar 6 jaar geleden :X

[me]Joris denkt dat het helemaal goed gaat komen met KTM :) [/me]
 
Waar is dit nu weer voor nodig? :?

Hij vindt 'm gewoon niet mooi. Period. Waarom dan gelijk persoonlijk worden? |(
En het lijkt me dat je niet eens begrepen hebt, wat ie nu eigenlijk bedoelt. :z

Smaken verschillen, hoor.
Omdat meneer ook al wat te piepen had over een MV Augusta. :(
De eigenaar van die MV was een poser, geld te veel, bla bla....daarom dus.. :r

Groeten.
 
Op donderdag 23 oktober 2003 22:43 schreef Appie het volgende:Ja, maar nu redeneer je meer vanuit je eigen attitude – tov KTM en marketing.
KTM en marketing zit erg goed in elkaar, kijk maar es hoe ze dat al jaren doen....
niet voor het grote publiek, meer voor de fijnproevers ;)
 
Ik ken ene zekere Mika Kallio die steeds harder gaat op een KTM in de 125cc. Als ze bij KTM ergens aan beginnen, pakken ze het meteen goed aan. Dus met dat Superbike avontuur zullen ze ook niet over 1 nacht ijs gaan.

Kijk ook maar naar Aprilia. Was wereldberoemd van z'n snelle tweetaktjes, maar had geen enkel fatsoenlijk 4takt model. Ineens was daar een dikke 1000cc V-twin. En dat is ook nog maar 6 jaar geleden :X

[me]Joris denkt dat het helemaal goed gaat komen met KTM :) [/me]

Ik denk ook zeker dat KTM een topper in wording is.
Ik vind het studiemodel trouwens :}
 
Superstrak ding!!! Maar KTM kennende zal die ook wel redelijk aan de prijs zitten. Helaas is het een prototype en vaak lijkt de uiteindelijke versie er niet eens op...
 
..'t Is eigenlijk 'gewoon' een Duke 990 met clip-ons en een (scherpe en heel mooie- :9 )kuip ;) Maar ziet er goed uit *D Las 'ergens anders' dat de achterbrug uit een blok alu van 20kg wordt gefreesd... :? :}
 
Superstrak ding!!! Maar KTM kennende zal die ook wel redelijk aan de prijs zitten. Helaas is het een prototype en vaak lijkt de uiteindelijke versie er niet eens op...
Stond vanmiddag bij Bruggeman even te praten; ook over KTM. Hij verwacht een verkoopprijs van rond de 20.000 euro. Zal Ducati leuk vinden.
 
goed lezen he?
Post van motorfret in topic 'KTM buikschuiver?'

zeg motorfret.... is een achterbrug van 20kg niet wat zwaar?
(geenidee eigenlijk, maar het klinkt wel zwaar)

Achterbrug van een RSV Mille zal een kilootje of 5 wegen.
20kg is veel te zwaar. En volgens mij is een massieve achterbrug ook helemaal niet zo sterk als een holle koker :?
Ik weet niet waar dat verhaal vandaan komt, maar geloven doe ik het absoluut niet.
 
Achterbrug van een RSV Mille zal een kilootje of 5 wegen.
20kg is veel te zwaar. En volgens mij is een massieve achterbrug ook helemaal niet zo sterk als een holle koker :?
Ik weet niet waar dat verhaal vandaan komt, maar geloven doe ik het absoluut niet.

Nee technisch klopt het niet...
 
Terug
Bovenaan Onderaan