Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
[overtuigmodus] DIE KONT MOET DIKKER DIE KONT MOET DIKKER DIE KONT MOET DIKKER DIE KONT MOET DIKKER [/overtuigmodus]
Dan zal dit conceptuele zijstapje de ingenieurs nogal wat slappeloze uurtjes bezorgd hebben. Nu de marketeers nog.Op donderdag 23 oktober 2003 21:53 schreef GuZ het volgende:vorm volgt de funktie bij KTM, niet omgekeerd....
Waar is dit nu weer voor nodig?Nee dat 400tje van jou wint prijzen!! het lijkt mij meer waarschijnlijk dat je geen cent te makken hebt
Wat een kansloos gelueter hierzo..dus als hij 12jaar oud is (en hij valt in jouw prijs klasse) dan is het wel een mooie fiets
Ja, maar nu redeneer je meer vanuit je eigen attitude – tov KTM en marketing.zou mij dus niet boeien....
kawasaki en triumph verkopen toch ook nog steeds brommers?
Dan zal dit conceptuele zijstapje de ingenieurs nogal wat slappeloze uurtjes bezorgd hebben. Nu de marketeers nog.
Ik vraag me ook af – gesteld dat ie in productie gaat – hoe ze 'm in de markt gaan zetten. Lijkt me lastig als je, in het SS segment althans, niet op succesjes kunt leunen. Mooi ding; dat dan weer wel.
Omdat meneer ook al wat te piepen had over een MV Augusta.Waar is dit nu weer voor nodig?
Hij vindt 'm gewoon niet mooi. Period. Waarom dan gelijk persoonlijk worden?
En het lijkt me dat je niet eens begrepen hebt, wat ie nu eigenlijk bedoelt.
Smaken verschillen, hoor.
KTM en marketing zit erg goed in elkaar, kijk maar es hoe ze dat al jaren doen....Op donderdag 23 oktober 2003 22:43 schreef Appie het volgende:Ja, maar nu redeneer je meer vanuit je eigen attitude – tov KTM en marketing.
KTM en marketing zit erg goed in elkaar, kijk maar es hoe ze dat al jaren doen....
niet voor het grote publiek, meer voor de fijnproevers
Weer een extra rede om hem te kopen Ik denk dat er voor zo'n fiets geen marketing nodig is. Ik zou hem gewoon wille hebbe hebbe hebbe!!!En daarbij is KTM het europese merk dat het snelst groeit
En daarbij is KTM het europese merk dat het snelst groeit
Ik ken ene zekere Mika Kallio die steeds harder gaat op een KTM in de 125cc. Als ze bij KTM ergens aan beginnen, pakken ze het meteen goed aan. Dus met dat Superbike avontuur zullen ze ook niet over 1 nacht ijs gaan.
Kijk ook maar naar Aprilia. Was wereldberoemd van z'n snelle tweetaktjes, maar had geen enkel fatsoenlijk 4takt model. Ineens was daar een dikke 1000cc V-twin. En dat is ook nog maar 6 jaar geleden
[me]Joris denkt dat het helemaal goed gaat komen met KTM [/me]
Superstrak ding!!! Maar KTM kennende zal die ook wel redelijk aan de prijs zitten. Helaas is het een prototype en vaak lijkt de uiteindelijke versie er niet eens op...
goed lezen he?..'t Is eigenlijk 'gewoon' een Duke 990 met clip-ons en een (scherpe en heel mooie- )kuip Maar ziet er goed uit Las 'ergens anders' dat de achterbrug uit een blok alu van 20kg wordt gefreesd...
Stond vanmiddag bij Bruggeman even te praten; ook over KTM. Hij verwacht een verkoopprijs van rond de 20.000 euro. Zal Ducati leuk vinden.Superstrak ding!!! Maar KTM kennende zal die ook wel redelijk aan de prijs zitten. Helaas is het een prototype en vaak lijkt de uiteindelijke versie er niet eens op...
goed lezen he?
Post van motorfret in topic 'KTM buikschuiver?'
zeg motorfret.... is een achterbrug van 20kg niet wat zwaar?
(geenidee eigenlijk, maar het klinkt wel zwaar)
Achterbrug van een RSV Mille zal een kilootje of 5 wegen.
20kg is veel te zwaar. En volgens mij is een massieve achterbrug ook helemaal niet zo sterk als een holle koker
Ik weet niet waar dat verhaal vandaan komt, maar geloven doe ik het absoluut niet.