KTM Duke 690 IV topic drei

foxmans, ik heb nog een compleet nieuw luchtfilterhuis liggen, omdat ik met een open luchtfilterhuis rijd icm met full Akra, nokkkenas, mapping etcetera.
Voordeel van deze combinatie is een mooier en sterker lopend blok.
Bijkomend voordeel van een open luchtfilterhuis: het geeft een heerlijke donkere brom bij accelereren. Een aanrader!
Stuur me maar een pb als je het ding wilt overnemen.
Ik heb je gemaild!
 
Geen ervaring mee maar daar gaat hij zeker niet beter van lopen
hij zal er eerder een Te arm mengsel krijgen of onderin vermogen verliezen

en je moet even googelen naar het part nummer van de nokkenas ik geloof dat ze het de rally camshaft noemen.
daarmee kunnen ze hem gewoon bestellen ik heb dat toen ook gedaan
pik geloof dat als je dit gedeelte terugleest staat het nog ergens
 
Iemand hier belang bij een verlagingsset?
IMG_20191107_202828499.jpg
 
Hi gents,

Ik ben op zoek naar (zwarte) duosteuns L&R voor mijn Duke (2013 model)
Heeft er iemand een setje over?

(bewerkt-- zwarte toegevoegd)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dit nog liggen:

NK4H24m.jpg


Een kant is gecrashed. Maar niks dat een vijl en een beetje gehamer niet kan fixen.;)
 
Voor de echte ktm rijder bied ik aan:
Nieuwe ketting van ktm.
€75 nieuw 130
 

Bijlagen

  • 20191127_183138.jpg
    20191127_183138.jpg
    142,7 KB · Weergaven: 14
  • 20191127_183143.jpg
    20191127_183143.jpg
    128,6 KB · Weergaven: 14
  • 20191127_183124.jpg
    20191127_183124.jpg
    122,8 KB · Weergaven: 11
  • 20191127_183117.jpg
    20191127_183117.jpg
    133,7 KB · Weergaven: 12
Dit heb ik liggen, NIEUW!
Stuur me maar een PB, als je interesse hebt.
 

Bijlagen

  • 20191129_095805.jpg
    20191129_095805.jpg
    113,8 KB · Weergaven: 7
Iemand hier ervaring met het vervangen van de katalysator door een Fresco, dominator of Leo Vince katvervanger?
Op het internet lees ik veel over wel of niet remappen via een 15 minuten stationair laten draaien procedure.

Toevallig ook nog iemand in de buurt van Eindhoven zodat ik eens kan luisteren eventueel wat het geluidsniveau is?
 
Fresco is een goed product, net als Leo Vince en kun je zonder meer toepassen.
De vraag is: waarom wil je dat?
Als het is omdat je meer geluid wil: CATvervanger met dbKiller geeft mooie klappen.
Zonder dbkiller wordt het erg hard (zegt deze open-pijpen-liefhebber)
Als je het doet voor meer vermogen en/of een mooier lopend blok, zou ik zeker gaan voor een afstelling op een vermogensbank.
In beide gevallen is het win-win. Doen dus.............
 
Even op inpikken :) Ik heb een MIVV slip-on zonder db killer maar voor de rest alles origineel... Die klapt ook toch soms serieus :}})
 
Dit topic is wel heel erg stil....

Even een illegaal vraagje }) Ik rij nu al sinds juli deze zomer met mijn 690 van 2018. Het begint aardig te vlotten :) maaaar; ik zie op Youtube filmpjes passeren van andere 690-owners die in 2e versnelling, met hun koppeling welliswaar, wheelies doen... In eerste gaat mijn Duke vlot omhoog zonder koppeling te gebruiken; in tweede probeer ik dit ook met koppeling maar dit lukt mij niet... iemand tips ?*O*:+
 
Dit topic is wel heel erg stil....

Even een illegaal vraagje }) Ik rij nu al sinds juli deze zomer met mijn 690 van 2018. Het begint aardig te vlotten :) maaaar; ik zie op Youtube filmpjes passeren van andere 690-owners die in 2e versnelling, met hun koppeling welliswaar, wheelies doen... In eerste gaat mijn Duke vlot omhoog zonder koppeling te gebruiken; in tweede probeer ik dit ook met koppeling maar dit lukt mij niet... iemand tips ?*O*:+


Als je in de 2 rijd gooi je het gas even dicht zodat je motor even duikt aan de voorzijde, dan het gas er en je kan zonder koppeling een wheelie maken😎
 
Hoi iedereen. Nieuw hier op het forum. Maar zeker niet aan men proefstuk op vlak van motors. Na drie hele topics door te lezen en te testrijden met een duke van iemand die ik ken toch beslist om eentje te zoeken. Mijn laatste tweewieler was een fz1n en moet zeggen die 1cylinder heeft me toch kunnen overtuigen. Na wat zoeken een 2015 model met 15000km's op de kop kunnen tikken voor 4000eurotjes. Hij staat wel op een verlagingskitje dus ga hem met mijn 1m88 terug moeten verhogen. Stickerkitje van ROKON (btw hoe cool is die) is al besteld en kan al niet wachten tot men nieuwe plaat er is. Akra staat er al onder.

Ook ineens een vraagje....
Wie heeft wat nog liggen en aan welke prijs.
Dingen die ik nog zoek te veranderen zijn:
Remhendeltjes?
Decat? (Fresco of leo)
Handguards?
Ander leuke aanvullingen?

Let me know...
Ik ben uit antwerpen

Groetjes
 
Dankje ja dat gevoel heb ik ook hoewel ik denk dat de komst van het nieuwe model de waarde wel wat zal doen zakken.

Ahja de verlagingskit mag dan ook in de verkoop eens ik hem wissel... hoewel hij nu wel lekker al zat en reed
 
Op 07/01 een setje short levers besteld bij ebay China
020.gif
30€ incl verzending. Gisteren al ontvangen en vandaag geinstalleerd
smile.gif


passen perfect en niet teveel speling... ikke happy customer, thanks Hong Kong
biggrin.gif
biggrin.gif

IMG_20200124_163122.jpg

IMG_20200124_164121.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan