Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

KTM Lc4 topic; Teil vier, mit Schwung weiterfahren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, geen BST. Wel altijd mee gereden met de oude 620. Off road wel te verstaan. Deed het daar echt goed mee. Lekker mooi doseerbaar. Nooit problemen mee gehad.
Heb nu de 41 Keihin flatslide.

ja die krijg ik er zeer binnenkort ook onder, ik heb hem opgestuurd naar frankmx om klaar te maken voor mijn ktm. hij kwam van een husaberg af. ik heb hem inmiddels alweer terug.
ik ben benieuwd of die direct een beetje goed loopt.

weet iemand een goed adres om een dikke 1 pitter op een testbank af te laten stellen? ik heb dit een tijdje terug ook gevraagd in dit topic en in het 690 topic. geen reactie op gehad helaas.
ik heb de 3 dichtbijzijnste ktm dealers gemaild. andre, brouwer en wpm. de eerste kreeg ik helemaal geen reactie van zelfs na 2 x mailen in 2 weken tijd niet . brouwer stuurde terug bel maar. en wpm had geen testbank en niet zoveel ervaring met lc4's. dit krijg ik veel vaker te horen, vind dit best apart. als ktm dealer lijkt me toch dat je sowieso van de meest voorkomende type's verstand moet hebben. dat ze geen x-bow helemaal willen los trekken kan ik me dan enigszins voorstellen .

maarja eerst maar eens kijken hoe die loopt als die er straks op zit, en dan kan ik altijd brouwer nog bellen.
 

Zo, even laat reageren

Rode draaiknopje doet bij mij helemaal niks
En nope, ik heb geen prestige maar wel een hydraulisch koppelingetje...

Zal eens naar onderdeelnummertje zoeken..
 
Laatst bewerkt:
Ja... welke! Heb er al meer geprobeerd maar werken niet.

En omdat ik 1 verklikker lichtje heb zou ik diodes moeten plaatsen omdat anders dat verklikkerlichtje op hol slaat.

Wat doet dat verklikkertje nu dan? Snel knipperen?
En dat relais, pffff zal deze week eens kijken of ik typenummer kan vinden
 
Doe je die wedstrijden op een 525?? En is dat een beetje te doen?

Zal wel moeten want kan me nu geen mooie SX veroorloven

Ja is best te doen, lekker lui. Ding trekt altijd, gewoon in 3 - 4de versnelling houden. Je moet wel meer "werken" om hem plat te krijgen de bocht door maar eruit is een feestje. FF iets koppeling erbij en weg. Rijdt meer als vrachtwagen, gelijk vermogen onderin toeren. Tis een echte spring geit. Happy to jump jiehaaa

Ik ben de beperkende faktor, al is de vering nu wel een dingetje geworden. Die heeft moeite met de grotere sprongen en dan vooral de landingen.

Laatst de Clup kampioen toch bijna 3 ronden bij kunnen houden voordat ik oververmoeid het zand opzocht. De EXC kan het nu ik nog. Wel lachen om op zo'n 'oude trekker' nieuwe 250 en 450's bij te houden Oke ff dan
 

Hier ook een Keihin vlakschuif waarschijnlijk stond tie net te rijk. Mengselschroef iets verrammeld. Voor en wedstrijd schroef ik altijd het stationair toerental wat op zodat mijn zenuwen meer hun best moeten doen voordat tie wil afslaan. Dat was nu een onfortuinlijke afstelling.



En wat heb jij gedaan dan?
Want ik heb leds maar die werken voor geen meter. Moet diodes plaatsen en iets van een ander relais, maar daar nog geen goeie voor gevonden.


L eeh dieees SUCK!
mijn ervaring is dat ze niet tegen ruw rijden kunnen. Ik heb ze op mijn wegmotor gehad en waren zo naar de kloten. Twee setjes wel te verstaan. Dus wheely/spring chaufeurs wees gewaarschuwd. Mijn techniek op de Curacaose wegen is; raak alleen de toppen en niet de bodem van de gaten...
 
Goedemorgen LC4 mannen, ik ben al een tijdje op zoek naar een 660 smc maar die dingen zijn schaars Mochten jullie wat weten of tegenkomen.... Gaarne een berichtje naar mij dan aub
Bvd Ray
 


En wat heb jij gedaan dan?
Want ik heb leds maar die werken voor geen meter. Moet diodes plaatsen en iets van een ander relais, maar daar nog geen goeie voor gevonden.

De KTM van mij had al ledjes, maar heb even gekeken.

Heb deze aan de voorkant, weet niet waar hij hem gekocht heeft.. (edit: misschien werkt deze wel? MARKTPLAATS )
 
Laatst bewerkt:

Dat relais heb ik ook geprobeerd. Heb jij 1 of 2 verklikker lampjes? Daar gaat het namelijk vaak mis.

1 van de Achterhoek United jongens gaat me nog ff helpen, die is beter bekend met draadjes aan elkaar knopen
 


Oei je zoekt alleen de binnenpoot?? Ben benieuwd of dat gaat lukken, ik heb er een hard hoofd in. Dit is het onderdeel dat het meest (na seals) op zijn lazer krijgt en vaak krom is. Denk dat je opzoek moet naar een gebruikte complete poot...


Ja maar hier hebben we geen gaten in de wegen... alleen drempels. Dat zal schelen

Ga je daar stapvoets over dan?? Bij een beetje zelfrespecterende drempel moet je wat hoogte kunnen pakken. Wie wil nu fancy kmnippers op z'n SM?? Breken er toch af. Of ligt dat nu weer aan mij

Goedemorgen LC4 mannen, ik ben al een tijdje op zoek naar een 660 smc maar die dingen zijn schaars Mochten jullie wat weten of tegenkomen.... Gaarne een berichtje naar mij dan aub
Bvd Ray


Hoi
weer terug naar een 660? Als je er eentje uit Curcao tegen komt bel mij dan ff....



 

Drempels zijn vloeiend, kuilah knal je in/door/uit

En als je ze smal genoeg erop zit moet je aardig gek doen voor ze sneuvelen Dus ja dat ligt aan jou!
 
Hey LC4 maten, ik ga mijn ktm wegdoen voor een kleine prijs.
http://link.marktplaats.nl/m1000669651

Het blok heeft wat aandacht nodig (ik denk de big-end?) en ik heb al een tijdje de 690 op het oog.
Voor een kleine prijs kan deze dan ook overgenomen worden. De wielen en het frame met kenteken los zijn al mijn vraagprijs waard dus de beste man die geduld heeft kan hier best een leuk project van maken en/of op gaan verdienen.

 

welke 690 zoek je? heb er nog een staan waar ik van af wil
 
Ahja nee dat heb ik niet staan haha ik heb wel een half black/orange pelikaan staan met aftermarket uitlaat

suc6 met je zoektocht
 
Status
Niet open voor verdere reacties.