Bij mijn weten is dit correct.
Nog een stukje appartigheid:
Mijn koppelingsschakelaar was defect EN ik had een raar hoog stationair probleem.
Nu heb ik de koppelingsschakelaar er af gehaald en doorverbonden en nu lijkt mijn stationair probleem weg. Vat iemand deze?
'naar de dealer mode' danNouja limp mode is het niet. Je gaat met minstens 30 km/h naar de dealer dan.
De dealers snappen d'r fuck van en stellen voor om voor €2500 aan nieuwe onderdelen er op te schroeven voor €2500 arbeidsloon en te HOPEN dat t voor die €5000 weg isDit alles terwijl ze de nieuwe 790/1290 er naast aan het showen zijn.
Enige reden is het kunnen starten in de versnelling. En dat is inderdaad een goede reden, vooral als ie je af slaat heuvelop in t zand
Motorcycle ErgonomicsGoedemorgen allen!
Mijn naam is Mark en ik ben momenteel in het bezig van een Aprilia Pegaso Strada. Het wordt tijd voor wat anders en mijn ook is onder andere gevallen op de KTM 990 SMT. Met name het zwarte 2013 model met oranje frame.
Bekijk bijlage 1603475
Helaas zijn er niet zo heel veel modellen te koop met een (voor mij) goede km stand (<30k), en al helemaal niet dit specifieke.
Dealers zitten ver weg dus om er in deze tijd langs te rijden zie ik ook niet zo zitten, ik ben dan ook erg benieuwd of iemand mij hier kan vertellen hoe de zithoogte uitvalt. Ik ben 1.75m (niet heel erg groot haha) en kan op mijn Aprilia met beide voeten plat op de grond, ik ben benieuwd of mij dit ook lukt met de KTM volgens mij is deze zit hoogte een klein beetje hoger namelijk.
Wellicht is er iemand in de buurt van de Moerdijk die zijn KTM wil showen en mij een keer proef wil laten zitten (Ja zitten niet rijden, dat doe ik wel bij de dealer). Dit uiteraard bij goed weer haha.
Nee dat is ook wel zo, weet alleen niet wat dit blok een beetje aankan. Met goed onderhoud natuurlijk.Je hoeft geen schrik te hebben van wat kms, dat is niet per se negatief.
Als ex-950 SM spiek ik af en toe nog mee hier (niemand een gebruikte brembo remschijf nodig?)..De waterpompen gaan intern lek, daar zie je aan de buitenkant niks van. Waterpomp revisie niet dus.
Kan best zijn dat ze te veel hebben bijgevuld. Probeer eens te achterhalen waar het wegkomt (hoogste punt).
Ik heb de radiateur al een keer lek gehad omdat de ventilator er een beetje vreemd op gemonteerd zit fabrieks af. Deze trilt dan bovenaan door de radiateur heen. Alleen als hij helemaal vol zit lekt het dus daaruit. Komt vervolgens op je waaier terecht en dus over de hele motor verspreid.
Kwam ik letterlijk in de Sahara achter toen hij voltijd vol aan het blazen was
Helemaal gelijk een lage km stand zou ik ook naar zoekenNee dat is ook wel zo, weet alleen niet wat dit blok een beetje aankan. Met goed onderhoud natuurlijk.
zie momenteel ook motoren met 80 / 90k staan maar dat is natuurlijk wel erg veel.
Lage km standen trekken we toch wel meer aan in alle eerlijkheid.
En als hij veel gereden heeft de volgende er aan zitten te komen,hoe minder km,s des te mooierVan een motor die wat gereden heeft kan je ervan uitgaan dat de eventuele mankementjes verholpen zijn.