Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Lijkt nog iets kortere versnellingen op te leveren dan een 16 voor als ik kijk op Gearing Commander.Ik ben eigenlijk op zoek naar verlaagde voetsteunen voor m’n 990 adventure. Zo mogen eigenlijk ook een stuk naar achter. Wil wat beter kunnen staan, en ook schakelen gaat niet super met laarzen en maat 47. Iemand suggesties wat ik het beste kan kopen?
Ben trouwens van 42 tands achter naar 45 gegaan en dat is werkelijk super.
En wat is nou precies je vraag?Mijn eerste waarneming zegt dat het lek op deze twee plekken zit..
Idem.AGM accu's kunnen iets meer hebben qua trilling, laadspanning en belasting. MotoBatt bevalt mij al heel lang heel goed in allerlei motoren en is goed betaalbaar.
Ugh.. Heb ik iets over ‘t hoofd gezien met monteren ofzo? Rechter lijkt al een keer gerepareerd te zijn, viel me nu pas op.
Bekijk bijlage 1790343Bekijk bijlage 1790344
Kortere gearing en goede banden maakt een wereld van verschil!Het bokken is nagenoeg weg, zeker op bijvoorbeeld rotondes loopt het allemaal veel vloeiender op lagere snelheden. Op hogere snelheden schakel ik eerder naar de 4 en 5 terwijl ik die eerder amper aanraakte. Heb er nu nog maar 1 keer 2 uurtjes mee gereden maar het verschil verraste me enorm. En met mn nieuwe wielen ben ik al helemaal blij. Noppen geven behoorlijk herrie op straat maar in het losse zand is het super.
Dit kan ik bevestigen, ik heb ze ook aan de buitenzijdeDie flensen moeten aan de buitenkant van het subframe niet aan de binnenkant, zo zit het bij mn 950 tenminste en ook bij de 990 als ik foto’s google.
Heb ik ook gehad, maar uiteindelijk is standaard beter. Via TuneEcu de EPC en O2 uitzetten heeft veel meer effect en is fijner in alle versnellingen. Maar goed: ieder zijn voorkeur. Gewoon proberen dus.Ik heb in totaal nog niet zoveel op de 990 gereden in de paar maandjes die ik haar nu heb, misschien is het ook gewoon een beetje mee leren rijden aangezien ik hiervoor nooit een vergelijkbare motor heb gehad. Maar voor mij zijn die 3 tanden verschil perfect. Ik stond er echt van te kijken.
Motoren die zijn voorzien van een O2 sensor in de uitlaat hebben een gesloten circuit dat niet kan worden bijgesteld via het brandstofsysteem. Indien je veranderingen aanbrengt in het circuit van de PCIII zal de O2 sensor dit opmerken waarna de ECM de brandstoftoevoer zal aanpassen. Indien je een volledige controle wenst over de brandstoftoevoer in het gehele toerengebied zul je het gesloten systeem moeten onderbreken. Indien je opteert voor een economisch brandstofverbruik en je je niet druk maakt over het onderbreken van het gesloten circuit kun je de standaard O2 sensor laten zitten en toch veranderingen aanbrengen in het gesloten systeem van de PCIII.
Ook wanneer je een andere uitlaat monteert waar geen aansluiting is voor de originele O2 sensor kun je deze gebruiken.
Ja, maar wel even uitzetten in de ECU volgens mij. Kan met TuneEcu.Ik had al een tijdje het gevoel dat mijn 990 adv met Akra's (met DB-killers erin) te luid was.
Dit weekend gaatje ontdekt in het H-pijpje/linkpijpje alsook afgebroken ophangpunten.
Beslist om volledige rsv-lijn te plaatsen:KTM 950/990 stainless steel headers
Nu merk ik dat daar geen ruimte is voor de lambda sensoren.
Kan ik die sensoren weglaten en volgende plugjes in de connector steken?
Ik vermoed dat ik er dan 2 van nodig heb?Dynojet O2 Sensor
Koop de Dynojet O2 Sensor voor een goedkope prijs. Groot assortiment van Dynojet O2 Sensor met een unieke Laagste Prijs Garantie.www.nr1motor.nl
bij mijn 990 smr zitten er zowel aan de binnen als buitenzijde per kant een bevestiging. Er is dus wel verschil per type.Die flensen moeten aan de buitenkant van het subframe niet aan de binnenkant, zo zit het bij mn 950 tenminste en ook bij de 990 als ik foto’s google.