KTM Super Duke 1290 -Deel 4- Unleash the Beast!!!

Ga a s dinsdag voor de terugroepactie en dan worden de accessoires gemonteerd.
Ben ook benieuwd wat er open blijft staan.
Die van mij is al voor de terugroep actie weg geweest,
Ook het bedtelde carbon is inmiddels gemonteerd.
Nu enkel nog de velgen bestellen, levertijd 10 weken
 
Alleen 10 weken levertijd.

wat is mooier glans of mat ??
 

Bijlagen

  • 277BC4B4-1B6B-425A-901E-BE3D0AB352B3.jpeg
    277BC4B4-1B6B-425A-901E-BE3D0AB352B3.jpeg
    87,3 KB · Weergaven: 28
  • A06876F8-5F47-4066-B583-B16F83935375.jpeg
    A06876F8-5F47-4066-B583-B16F83935375.jpeg
    108,9 KB · Weergaven: 25
Iemand ervaring met SC project SC1R? Stiekem wel een mooi ding, toch maar eens marktplaats in de gaten gaan houden voor de titanium variant.
 
mat glans
 

Bijlagen

  • BULLET_CARBON_5__23711.1603494374.1280.1280.jpg
    BULLET_CARBON_5__23711.1603494374.1280.1280.jpg
    225,2 KB · Weergaven: 22
  • Bullet-06.jpg
    Bullet-06.jpg
    229,9 KB · Weergaven: 21
  • Geweldig
Waarderingen: R0y.
Moet toch eens wat harder schudden aan mijn boompje ,bij mij valt nog geen eekhoorn eruit alleen dode bladeren ......:X

😂

Ja, hier waarschijnlijk niet veel anders....
Maar weet je:
Iets moet niet enkel mooi zijn maar ook functioneel.
 
nou dan zit je met carbon velgen wel goed, lichte velgen zijn hun geld wel waard. meer dan duizenden euro's akrapovic in ieder geval!
 
nou dan zit je met carbon velgen wel goed, lichte velgen zijn hun geld wel waard. meer dan duizenden euro's akrapovic in ieder geval!

Mwoa....
Ligt eraan hoe je dat bekijkt want alles is relatief natuurlijk.
Even een voorbeeldje:
Er waren destijds de Aprilia,s RSV,s .
Eerst de gewone en de R versie.
Later werd dat de gewone en de zg. Factory versie.
De R en latere Factory versies hadden ook lichtere wielen dan de standaard versies.
Dat scheelde 5 kilo.
Dat merkte je enkel in chicanes op circuit, maar op straat nauwelijks of niet.
Je moet dus bij voorkeur het circuit op om het goed uit te willen buiten, afgezien of je dat uitbuiten persoonlijk kùnt...
Maar als je in dat geval enkel circuit zou rijden, dan heb je om rondetijden te jagen wellicht ook niet de meest ideale motor want met een snelle supersport gaat het vaak toch anders....
 
Mwoa....
Ligt eraan hoe je dat bekijkt want alles is relatief natuurlijk.
Even een voorbeeldje:
Er waren destijds de Aprilia,s RSV,s .
Eerst de gewone en de R versie.
Later werd dat de gewone en de zg. Factory versie.
De R en latere Factory versies hadden ook lichtere wielen dan de standaard versies.
Dat scheelde 5 kilo.
Dat merkte je enkel in chicanes op circuit, maar op straat nauwelijks of niet.
Je moet dus bij voorkeur het circuit op om het goed uit te willen buiten, afgezien of je dat uitbuiten persoonlijk kùnt...
Maar als je in dat geval enkel circuit zou rijden, dan heb je om rondetijden te jagen wellicht ook niet de meest ideale motor want met een snelle supersport gaat het vaak toch anders....
Ik had de 990 sm en de 990 smr met lichte velgen tegelijkertijd, die smr liet zich zo ontzettend veel makkelijk door een bocht duwen. Bizar. Elke motor knapt op van lichtere velgen is mijn ervaring
 
Ik hb een Rc45 gehad daar zaten originele Hrc magnesium velgen in, wat was dat een verschil.
De huidige velgen van de moderne motoren zijn natuurlijk al veel lichter van gewicht, het verschil zal je waarschijnlijk wel merken maar niet zoveel als de oudere velgen als vroeger.

de reden dat ik ze wil gaan monteren is dat ik ze gewoon erg gaaf vindt
 
Terug
Bovenaan Onderaan