Goed bedacht Alivind hem alleen op ali (zou hem dan wel van een goed merk kopen)
maar dit is dan toch een mooie oplossing
21.62€ 31% OFF|Nieuwe 60Mm Achterwiel Tool Aluminium Achterwiel Moer Achteras Moer Voor 1290 R 1290|Dekens & Sierlijsten| - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.comnl.aliexpress.com
Had ze van de week bij een dealer ook gezien die velgen.Vandaag zijn de velgen besteld, vermoedelijke leverdatum 21 mei
Vandaag 1290 '20 gereden met racing akra.
Geluid viel me mee. Is luid, maar niet té luid.
115 dB is het never nooit niet.
Vergelijkbaar met mijn 990smr met slip on akra zonder killer.
Aanbod van Molenaar is overjarig 2020 model voor de prijs van '21 maar dan met gratis tech en trackpack (t.w.v. 1200 euro).
'20 en '21 zijn identiek toch. Is er een reden om voor 1200 euro extra voor '21 model te gaan?
Ik rij zakelijk dus verschil is ex btw 1000 euro.
Wat carbon uitgezocht, tail tidy, ergo seats, evotech clear koppelingsdeksel, wat oranje afdekplaatjes... software en full racing akra, vergeet ik iets?
Vandaag 1290 '20 gereden met racing akra.
Geluid viel me mee. Is luid, maar niet té luid.
115 dB is het never nooit niet.
Vergelijkbaar met mijn 990smr met slip on akra zonder killer.
Aanbod van Molenaar is overjarig 2020 model voor de prijs van '21 maar dan met gratis tech en trackpack (t.w.v. 1200 euro).
'20 en '21 zijn identiek toch. Is er een reden om voor 1200 euro extra voor '21 model te gaan?
Ik rij zakelijk dus verschil is ex btw 1000 euro.
Wat carbon uitgezocht, tail tidy, ergo seats, evotech clear koppelingsdeksel, wat oranje afdekplaatjes... software en full racing akra, vergeet ik iets?
Bedankt voor je reactie! De details zijn iets anders : Ik heb hiervoor een '18 1290 gehad met full akra (dus ken de fiets goed) en ben nu in de markt voor een nieuwe '20 of '21 SDR met full racing akra (zoals op de foto, niet slipon).Is dat de €21.100.00 Superduke R op hun website?
Want tech pack+track pack+Akra slipon voor €21.000.00 is niet slecht. Nog steeds een koffer met geld, maar die accessoires zijn bij elkaar opgeteld meer dan €1200, om nog maar te zwijgen over BTW. De Akra slipon alleen al is €900 ofzo? Dat was het voor de 2e generatie wel. Let wel, de slipon doet niet veel qua prestaties - daar heb je een volledig titanium uitlaatsysteem voor nodig. De software doet WEL veel.
Er zijn geen technische wijzigingen tussen het '20 en '21 model.
Als ik in jouw positie was - onderhandelen over de aanschaf van een nieuwe motor, evt met inruil - dan zou ik voor een '20 model gaan met 1) de software en slipon en 2) de mods erbij die je sowieso gaat aanschaffen, zoals de tail tidy en ergo seat. Dingen die de rijervaring wel zeker gaan verbeteren. De koppelingsdeksel is vooral om serieuze schade te voorkomen - wat hoogstwaarschijnlijk niet gaat gebeuren als je enigzins je rechterhand in bedwang kan houden. En de oranje afdekplaatjes zijn zeker sexy en het geld waard, maar vergeet niet dat het modden na aanschaf en na een langdurige kennismaking des te leuker is. Een jaar na aankoop een paar tientjes in een paar cosmetische mods duwen is veel leuker dan om je motor zo 'klaar' mogelijk vanaf de dealer op te halen. Er moet wel iets overblijven om naar te streven wanneer je het basispakket hebt geproeft.
Goed nieuws..........Vandaag zijn de velgen besteld, vermoedelijke leverdatum 21 mei
Ja idd, je hoort tzt van mijGoed nieuws..........
Heb exact hetzelfde gedaan.Vandaag 1290 '20 gereden met racing akra.
Geluid viel me mee. Is luid, maar niet té luid.
115 dB is het never nooit niet.
Vergelijkbaar met mijn 990smr met slip on akra zonder killer.
Aanbod van Molenaar is overjarig 2020 model voor de prijs van '21 maar dan met gratis tech en trackpack (t.w.v. 1200 euro).
'20 en '21 zijn identiek toch. Is er een reden om voor 1200 euro extra voor '21 model te gaan?
Ik rij zakelijk dus verschil is ex btw 1000 euro.
Wat carbon uitgezocht, tail tidy, ergo seats, evotech clear koppelingsdeksel, wat oranje afdekplaatjes... software en full racing akra, vergeet ik iets?
In track mode heb je geen klok, die miste ik juist!ben eens curieus, moto binnengedaan voor onderhoud, en eens geinformeerd of ik het klokje van het display kon verwijderen, dacht al wel dat dit niet mogelijk was, maar kon maar eens proberen. Als ik hem terug ben gaan halen hebben ze gezegd dat ze een software update hebben gedaan zodat het niet meer verkeerd zou lopen, iemand hier al eens van gehoord? (is gen2, 2019 model)
Heb geen track modus, de software uitbreidingen staan er nog niet opIn track mode heb je geen klok, die miste ik juist!
Vandaag lekker een rondje gedaan.. ineens gaf hij een uitroepteken aan en even gestopt. Motor uit en weer aan.. niks aan het handje. Daarna even van het zonnetje genoten, wou daarna het contact aan doen maar ging niet aan. Sleutel op de tank gehouden en toen deed hij het..
Verder gaan rijden en zo nu en dan kreeg ik de melding dat de sleutel niet in de buurt was, ging ook weer automatisch weg na een minuut. Zou dit de batterij oid kunnen zijn die aan vervanging toe is?
Mooi verhaal !!!!!Zoals al werd aangegeven geef ik mijn telefoon de schuld.. Gisteren een rondje gedaan met de sleutel in mijn binnenzak i.p.v. in de tanktas bij mijn telefoon en nul problemen.
Wel nog staande gehouden door een motor agent (algemene controle), stond voor een stoplicht en mocht even mee. Hij gaf mij direct een compliment over de motor en vroeg of hij beviel. Ja zeker, maar wel lastig om in te houden gaf ik aan. Ach gewoon op een zondag ochtend een leeg stuk weg zoeken en open trekken die hap was zijn boodschap.
Hij stapte daarna nog even naar achteren en begon naar iets te wijzen.. ik dacht o jee.. Hij gaf aan dat mijn bochten naar links toch echt minder gaan dan naar rechts.. hij wees dus naar de schaamrand
Vroeger op de scooter werd ik vrijwel nooit gematst door motoragenten. Sinds ik zelf motor rijd wordt ik juist regelmatig door agenten gematst, inclusief dat ik nog net wel m'n rbw mocht houden. Maar ook zelfs een keer voor een hele mooie inhaalactie van een trekker met wat te hoge snelheid met de auto, nadat ik zei dat ik bij de motorrijles had geleerd dat je altijd zo snel als mogelijk er voorbij moet, waren ze het ineens roerend met me eensZoals al werd aangegeven geef ik mijn telefoon de schuld.. Gisteren een rondje gedaan met de sleutel in mijn binnenzak i.p.v. in de tanktas bij mijn telefoon en nul problemen.
Wel nog staande gehouden door een motor agent (algemene controle), stond voor een stoplicht en mocht even mee. Hij gaf mij direct een compliment over de motor en vroeg of hij beviel. Ja zeker, maar wel lastig om in te houden gaf ik aan. Ach gewoon op een zondag ochtend een leeg stuk weg zoeken en open trekken die hap was zijn boodschap.
Hij stapte daarna nog even naar achteren en begon naar iets te wijzen.. ik dacht o jee.. Hij gaf aan dat mijn bochten naar links toch echt minder gaan dan naar rechts.. hij wees dus naar de schaamrand