KTM Super Duke 1290 -Deel 4- Unleash the Beast!!!

Hallo, ik ben Danny uit Antwerpen en heb een vraagje.
Ik rij met een SDR 2020 maar zou de Evo willen kopen.
Er staan 26K op de teller en hij is nu bij de Dealer voor een groot onderhoud.
Er staan voor bijna 15.000 € opties op de motor.
Hij heeft ook nog 2 jaar Garantie.
Hoeveel zou ik er voor kunnen vragen zo , of terug in origineel-staat zetten en verkopen ?
 

Bijlagen

  • Ktm Goed.jpg
    Ktm Goed.jpg
    581,3 KB · Weergaven: 138
  • Wiel.jpg
    Wiel.jpg
    323,3 KB · Weergaven: 133
  • Leuk
Waarderingen: R0y.
15k, waar zit dat in? Carbon velgen zo duur?

Beter origineel maken, want opties gaan er nooit voor zorgen dat de motor 2x zo duur gaat zijn.
 
Inderdaad, wat Joris al zegt, later toegevoegde opties hebben nauwelijks extra waarde, dus beter origineel maken en los verkopen :Y
 
Hallo, ik ben Danny uit Antwerpen en heb een vraagje.
Ik rij met een SDR 2020 maar zou de Evo willen kopen.
Er staan 26K op de teller en hij is nu bij de Dealer voor een groot onderhoud.
Er staan voor bijna 15.000 € opties op de motor.
Hij heeft ook nog 2 jaar Garantie.
Hoeveel zou ik er voor kunnen vragen zo , of terug in origineel-staat zetten en verkopen ?
Erg mooie brommert........ dat wel
 
Danny ,ik zou aan de dealer vragen wat die geven bij inruil, aangezien dat die altijd te weinig geven zou ik daar €2000 bij optellen en hem daar voor aanbieden
Ik heb mijn motor uit duitsland en deze man kon €1000 minder krijgen bij inruil, als de prijs waar ik hem voor heb gekocht
 
Meen je dat nu? Het zijn 4 bouten 😬, denk dat verkeerd monteren haast niet mogelijk is. Tenzij ik dat heb gedaan en daardoor mijn bouten te kort zijn 🤣

Ik weet het al weer, die plakkers maakte het verwarrend. Als je ze plakt volgens de handleiding hebben ze 0 nut want in de hoeken drukt het vervolgens alsnog tegen de radiator waardoor het krast. Heb ze daarom verdeeld.
 
Ik weet het al weer, die plakkers maakte het verwarrend. Als je ze plakt volgens de handleiding hebben ze 0 nut want in de hoeken drukt het vervolgens alsnog tegen de radiator waardoor het krast. Heb ze daarom verdeeld.
Bij mij niet, juist op het opstaande randje kleven, van boven naar onder, en radiator raakt niet meer 👍
 
Bij mij niet, juist op het opstaande randje kleven, van boven naar onder, en radiator raakt niet meer 👍
Ja klopt. Handleiding zegt wel anders. Ook vond ik iets met een beugel en kap onduidelijk. Of het nou er tegen of er tussen moest. Al een tijd geleden maar doet nu prima zijn werk 👍👍
 
Heb ik ook gemonteerd, was ik nog wel even met bezig - reden: uitzoeken met passen en meten of de protector nou tussen de radiator en de beugel moest of over de beugel heen. Uit de handleiding is dat niet op te maken, de eerste optie was het hij moet er tussen worden geplaatst. Wel een gepiel met die kleine moertje en de beperkte ruimte door de uitlaat-header. Tip van mij draai de moertje net zover uit zodat de protector er tussen past en zet daarna pas de bovenkant vast. De plakstrookjes zie je deels zitten aan de zijkant na montage. Dus check vooraf waar je gaat plaatsen er waar ze nut hebben en aansluiten op radiator.
Dit dus.
 
Iemand nog op zoek naar een 2021 SDR in zwart, geheel origineel, Nederlandse motor, 9000 km gereden, track pack, 1 eigenaar?

Ik heb er nog een over namelijk... :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan