KTM Super Duke 1290 -Deel 4- Unleash the Beast!!!

Foto ff gejat ...

9AABA718-C0D7-4254-8911-AE4A72B1D4FE.png
Nee troep , en als je een vindt ,ziet er niet uit ,niks past goed en kost de helft dan , mr ff door de zure appel heen .
Heb nu een van 2 e generatie met extra bevst puntjes ,mocht ik ooit eens de faring van gen 2 erop willen......
 
Die lekkende radiatoren zijn inderdaad het gevolg van een tank die kan bewegen. De inkepingen in de tank waar de ophangpunten aan de voorkant in liggen, daar moet een beetje speling worden opgelost. Dit kun je met een stukje dikke tape en/of zo'n sticker die je onder tafelpoten plakt fixen. Lijkt mij de simpelste oplossing die ook effectief is. Ik heb er een stukje tochtstrip voor gebruikt, en de tank zit muurvast. Er is geen greintje speling meer over, dus lijkt mij een prima oplossing.

Tank speling fix (5).jpg


Dit is ff voor de beeldvorming. Dat overtollige stukje tape heb ik inmiddels verwijderd. Maar dat is het idee in ieder geval.
 
Die lekkende radiatoren zijn inderdaad het gevolg van een tank die kan bewegen. De inkepingen in de tank waar de ophangpunten aan de voorkant in liggen, daar moet een beetje speling worden opgelost. Dit kun je met een stukje dikke tape en/of zo'n sticker die je onder tafelpoten plakt fixen. Lijkt mij de simpelste oplossing die ook effectief is. Ik heb er een stukje tochtstrip voor gebruikt, en de tank zit muurvast. Er is geen greintje speling meer over, dus lijkt mij een prima oplossing.

Bekijk bijlage 1742028

Dit is ff voor de beeldvorming. Dat overtollige stukje tape heb ik inmiddels verwijderd. Maar dat is het idee in ieder geval.
Bij welke generaties is dit een ding?
 
Die lekkende radiatoren zijn inderdaad het gevolg van een tank die kan bewegen. De inkepingen in de tank waar de ophangpunten aan de voorkant in liggen, daar moet een beetje speling worden opgelost. Dit kun je met een stukje dikke tape en/of zo'n sticker die je onder tafelpoten plakt fixen. Lijkt mij de simpelste oplossing die ook effectief is. Ik heb er een stukje tochtstrip voor gebruikt, en de tank zit muurvast. Er is geen greintje speling meer over, dus lijkt mij een prima oplossing.

Bekijk bijlage 1742028

Dit is ff voor de beeldvorming. Dat overtollige stukje tape heb ik inmiddels verwijderd. Maar dat is het idee in ieder geval.
Dacht dat ik eens ergens had gelezen dat de ophangpunten niet sterk genoeg waren en dat het hele zaakje "zakte" na verloop van tijd waardoor het circuit werd opgerekt, of kapot getrokken? Ook ergens foto's gezien van iemand dat er extra versteviging had ingelast, geloof ik, dit zou ik volgende keer ook willen (laten) doen, want dan zal de garantie ook wel afgelopen zijn...
 
Iemand interesse voor ik hem op m p zet KTM x spirit3 in de KTM kleuren
Inc donker vizier.
Echt als nieuw 2 keer op gehad.
Wegens aanschaf andere motor.

Bij interesse graag mailen ,
brander10@casema.nl
Foto's en maat komen morgen als ik thuis bent.
Doe een goed bod en hij is van jou
 
Hier wat foto's van de helm
 

Bijlagen

  • IMG_20220331_151620.jpg
    IMG_20220331_151620.jpg
    78,9 KB · Weergaven: 72
  • IMG_20220331_151254.jpg
    IMG_20220331_151254.jpg
    147,2 KB · Weergaven: 69
  • IMG_20220331_151238.jpg
    IMG_20220331_151238.jpg
    136,5 KB · Weergaven: 70
  • IMG_20220331_151157.jpg
    IMG_20220331_151157.jpg
    137,9 KB · Weergaven: 72
Ik heb een maand of twee geleden besloten mijn SDR full casco te verzekeren tegen nieuwprijs +€1000 aan mods en €1000 aan kleding (na vier jaar WA + diefstal) dus mijn redenatie is dat ik daarom de beugels achterwege kan laten. Heb besloten om een heel jaar aan verzekeringspremie in één keer te betalen en daarmee €60 te besparen.

Gaat wel pijn doen als er ooit de volledige Akra op gaat en dit de dekking voor mods ontstijgt 🤪
 
Kan je niet tussentijds opwaarderen als je meer accessoires koopt?
Ik betaal maandelijks, maar pas het bedrag bij elke toevoeging aan, scheelt soms maar kwartjes op de verzekering en je weet in ieder geval dat alles gedekt is.
Kleding moet je ook mee opletten, helaas betalen ze daar ook een soort dagwaarde mee uit.
Toen mijn vrouw werd aangereden door een koekblik kreeg ze rond de 100 euro voor een arai tour x4 helm die 600 euro had gekost 2 jaar ervoor.
 
Hmmm, hier vervalt de dekking bij montage akra, wegens 'modificatie met als doel de prestaties te wijzigen'.
 
Net gehoord dat het artikelnummer van de radiator is verandert, misschien op sommige punten verstevigd nu? Ander vraagje heeft er iemand op een gen 2 de evotech radiator bescherming geplaatst? Heb dit juist gedaan, maar mijn originele boutjes zijn te kort en heb er geen andere bij gekregen, zit nu voorlopig met andere vast, maar zou toch liefst de Torx bouten terug hebben
 
Bijhorende foto's 😬
 

Bijlagen

  • 16491633144507087861348550013759.jpg
    16491633144507087861348550013759.jpg
    369,8 KB · Weergaven: 33
  • 16491633586017370275797468880098.jpg
    16491633586017370275797468880098.jpg
    582 KB · Weergaven: 32
Net gehoord dat het artikelnummer van de radiator is verandert, misschien op sommige punten verstevigd nu? Ander vraagje heeft er iemand op een gen 2 de evotech radiator bescherming geplaatst? Heb dit juist gedaan, maar mijn originele boutjes zijn te kort en heb er geen andere bij gekregen, zit nu voorlopig met andere vast, maar zou toch liefst de Torx bouten terug hebben
Ik. Weet niet meer of ik er andere boutjes bij heb gekregen. Het enige wat ik nog weet is dat ik de handleiding onduidelijk vond maar verder geen problemen had met de montage.
 
Ik. Weet niet meer of ik er andere boutjes bij heb gekregen. Het enige wat ik nog weet is dat ik de handleiding onduidelijk vond maar verder geen problemen had met de montage.
Morgen eens mailtje sturen, buiten dat de bouten te kort waren had ik ook geen problemen 🤣
 
  • Leuk
Waarderingen: R0y.
Die handleiding was wel echt super onduidelijk vond ik. Heb uiteindelijk een filmpje gebruikt die ik hier ergens had gevonden.
Meen je dat nu? Het zijn 4 bouten 😬, denk dat verkeerd monteren haast niet mogelijk is. Tenzij ik dat heb gedaan en daardoor mijn bouten te kort zijn 🤣
 
  • Haha
Waarderingen: zen
Net gehoord dat het artikelnummer van de radiator is verandert, misschien op sommige punten verstevigd nu? Ander vraagje heeft er iemand op een gen 2 de evotech radiator bescherming geplaatst? Heb dit juist gedaan, maar mijn originele boutjes zijn te kort en heb er geen andere bij gekregen, zit nu voorlopig met andere vast, maar zou toch liefst de Torx bouten terug hebben
nee helaas precies hetzelfde alleen het nr is idd veranderd .
 

Bijlagen

  • F25BB58C-949B-464D-A701-39C7D2EEECA3.jpeg
    F25BB58C-949B-464D-A701-39C7D2EEECA3.jpeg
    100,1 KB · Weergaven: 13
Terug
Bovenaan Onderaan