KTM Super Duke 1290 -Deel 4- Unleash the Beast!!!

Na 10 jr superduke 990, 5 jaar gen 1 eindelijk de stap genomen voor een 2021 gen3. Reden, vooral het grotere bijrijderszadel. Mn zoons willen steeds meer meerijden, dus die moeten ook lekker zitten
voor de oortjes komt er nog een Akra slipon. Zal hele tour worden om de db killers er uit te sleutelen.
ben nog zoekende naar mooie gps oplossing boven de display. (Ja niet mooi maar ik vind t super rijden)
zie wel wat bouten in de behuizing van de display waar ik zo’n ram bol in kan draaien, maar wellicht is t allemaal kunststof. Ben benieuwd of iemand een mooie oplossing heeft voor BOVEN de display (zie foto van mn Gen 1)

Ik heb de XT gewoon op een RAM Mount steun op het stuur, op het moment rechtop (kijkt wat verder vooruit op de route). Vind ik persoonlijk mooier dan achter (of misschien zelfs voor) het dashboard met een gekunstelde beugel. A-symmetrie vind ik geen probleem, ik heb bijvoorbeeld ook alleen een remhevel beschermer en niet die voor de koppeling

20220227_075219.jpg

20220227_075234.jpg
 
Nee, eerder de meeste ktm groepen hier op het forum zitten veel klaagmiepen tussen, die huilen bij een druppeltje
 
verheugd op mijn eerste ritje... rijdt de oprit af breekt ie me uit achter en ja hoor highsider ik zelf enkel gekneusd dikke teen gebroken en schouder flink gekneusd.
Schade behoorlijk :(

Chetsplaat links met pook en voetsteun -( zoek ik )
Zijkap links - (zoek ik)
Stuur
Tank flink beschadigd lekt niet
Radiator gedeukt mr lekt niet
Beide kappen kontje gescheurd
Linker voetsteun bijrijder

En wr een deuk in ego......

Mocht iemand wat hebben liggen graag.....
 
Shiiiiiit dat is balen zeg😔
Kwam de fiets op je voet terecht dat je teen hebt gebroken?
Ik leef met je mee, beterschap en hoop dat jij en je sdr snel weer opgeknapt zijn
 
verheugd op mijn eerste ritje... rijdt de oprit af breekt ie me uit achter en ja hoor highsider ik zelf enkel gekneusd dikke teen gebroken en schouder flink gekneusd.
Schade behoorlijk :(

Chetsplaat links met pook en voetsteun -( zoek ik )
Zijkap links - (zoek ik)
Stuur
Tank flink beschadigd lekt niet
Radiator gedeukt mr lekt niet
Beide kappen kontje gescheurd
Linker voetsteun bijrijder

En wr een deuk in ego......

Mocht iemand wat hebben liggen graag.....
voor de gen 3 heb ik nog wat liggen
 
Balen man, hopelijk een goed en spoedig herstel.

Welke gen heb je ? En had je de rider aids aan staan ?
Gen 1 2014
Alles aan. ijskoude bandjes en te snel willen denk ik ......mijn maatje waarschuwde ik nog met verse bandjes op panigale ,lig je zelf op je bek

motor bespaar ik jullie …
 

Bijlagen

  • 2253BE22-729E-467E-89E6-2A1D0A08BB62.jpeg
    2253BE22-729E-467E-89E6-2A1D0A08BB62.jpeg
    131,2 KB · Weergaven: 69
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan