Die kentekenplaathouder...... dat hoort zoZoooo ik hoor er nu ook bij!
Een zwarte 2018 met toch zeker 2000km.
Zwarte akra, zwarte duo seat cover, PP zitje en PP handles.
Heerlijke rit naar huis gehad, makkelijke fiets en nul gewenning.
Heb al wat vragen :
Betaal nu 70 euro per maand all risk, voor diefstal alleen een art slot. Veel/ weinig? 14 jaar schadevrij.
Geluid is voor mij perfect, lekkere brom en gemurmel zonder aso. Gaan we niks aan doen. Dikke kat blijft lekker zitten.
Denk dat ik toch performance pack erop wil. Weet niet waarom, gebruik weinig een Quickshifter enzo. Tips?
PP handels met beschermers vindt ik niet mooi , (ben geen Zarco) zal eens gaan zoeken naar alternatieven. Zal standaard worden schat ik.
R&G kenteken houder zit wel erg strak tegen het achterlicht aan. Hoort dat zo?
En de quick shifter is gewoon leuk speelgoed en erg verslavend.Zoooo ik hoor er nu ook bij!
Een zwarte 2018 met toch zeker 2000km.
Zwarte akra, zwarte duo seat cover, PP zitje en PP handles.
Heerlijke rit naar huis gehad, makkelijke fiets en nul gewenning.
Heb al wat vragen :
Betaal nu 70 euro per maand all risk, voor diefstal alleen een art slot. Veel/ weinig? 14 jaar schadevrij.
Geluid is voor mij perfect, lekkere brom en gemurmel zonder aso. Gaan we niks aan doen. Dikke kat blijft lekker zitten.
Denk dat ik toch performance pack erop wil. Weet niet waarom, gebruik weinig een Quickshifter enzo. Tips?
PP handels met beschermers vindt ik niet mooi , (ben geen Zarco) zal eens gaan zoeken naar alternatieven. Zal standaard worden schat ik.
R&G kenteken houder zit wel erg strak tegen het achterlicht aan. Hoort dat zo?
Beauty!Zoooo ik hoor er nu ook bij!
Een zwarte 2018 met toch zeker 2000km.
Zwarte akra, zwarte duo seat cover, PP zitje en PP handles.
Heerlijke rit naar huis gehad, makkelijke fiets en nul gewenning.
Heb al wat vragen :
Betaal nu 70 euro per maand all risk, voor diefstal alleen een art slot. Veel/ weinig? 14 jaar schadevrij.
Geluid is voor mij perfect, lekkere brom en gemurmel zonder aso. Gaan we niks aan doen. Dikke kat blijft lekker zitten.
Denk dat ik toch performance pack erop wil. Weet niet waarom, gebruik weinig een Quickshifter enzo. Tips?
PP handels met beschermers vindt ik niet mooi , (ben geen Zarco) zal eens gaan zoeken naar alternatieven. Zal standaard worden schat ik.
R&G kenteken houder zit wel erg strak tegen het achterlicht aan. Hoort dat zo?
Wij ook........
Wij ook........
Wij ook........
Na de aanschaf in April heb ik ook eindelijk de eerste lange rit erop zitten. Op zondag met de nachttrein naar Innsbruck. Vervolgens een week door Italie, Zwitserland en Oostenrijk gereden. Passen die we gereden hebben (in omgedraaide volgorde); Silvretta pas , Susten pass , Grimsel pass , Furka pass , Oberalpas , Fluelapass , Neufnenpass, Umbreil , Stelvio, Sella ronde , Passa di giau , Gardena pass , Grossglockner, Joufenpas, Timmeltjoch en de Zillertaler hoghstrasse.
In totaal net geen 2400 km gereden en op zondag iedereen weer veilig onderweg naar huis!
Lange dagen zijn goed vol te houden op de SDR. Rijdt ook prima op al die mooie wegen en haarspeldbochten. Moest wel een beetje wennen aan het hard afremmen op de motor, dit is echt anders als op de 3 cylinders die ik hiervoor had :
Dan denk ik dat we elkaar getroffen hebben tijdens lunch bij dat schnitzel vrouwtje in Galtur op Zaterdag, net na de silvrettastrasseNa de aanschaf in April heb ik ook eindelijk de eerste lange rit erop zitten. Op zondag met de nachttrein naar Innsbruck. Vervolgens een week door Italie, Zwitserland en Oostenrijk gereden. Passen die we gereden hebben (in omgedraaide volgorde); Silvretta pas , Susten pass , Grimsel pass , Furka pass , Oberalpas , Fluelapass , Neufnenpass, Umbreil , Stelvio, Sella ronde , Passa di giau , Gardena pass , Grossglockner, Joufenpas, Timmeltjoch en de Zillertaler hoghstrasse.
In totaal net geen 2400 km gereden en op zondag iedereen weer veilig onderweg naar huis!
Lange dagen zijn goed vol te houden op de SDR. Rijdt ook prima op al die mooie wegen en haarspeldbochten. Moest wel een beetje wennen aan het hard afremmen op de motor, dit is echt anders als op de 3 cylinders die ik hiervoor had :
Wij zitten 10 dagen in de Pyreneeën.Hi Padde1290, Waar is dat?
Zat ik ook maar zou nooit meer in Andorra gaan zitten.Wij zitten 10 dagen in de Pyreneeën.
Hotel in Andorra.
Inmiddels een kleine 3.000 km er op zitten en alle 3 een nieuwe achterband gestoken.
2 met een vol Akra systeem en track pack.
Och........ Coll Ordino over en dan Pas de la Casa........ richting Prades...... via Coll de Puymerens terug...... da's 470 km......Zat ik ook maar zou nooit meer in Andorra gaan zitten.
De mooie passen zijn slecht bereikbaar aan de linkerkant en het kost je altijd veel tijd in Andorra stad om erin en eruit te komen.
Rijden daar is fantastisch op de n260 etc
Wil je een reisje in de ambulance dan moet je hem uitzetten .Rijden jullie (ervaren rijders) zonder tractioncontrol? vind het echt een gaaf systeem voor als je uit de bocht komt... alleen als je af en toe een wheely wil maken krijg je zo vies hard op je kloten als het systeem ingrijpt :p ..... ik heb pas 1000 km met mijn duke gereden en weet niet of het verstandig is om de traction control uit te schakelen en dan in streetmode te rijden ipv sportmode?? graag jullie ervaringen
In dat geval....... zou ik eerst eens een poosje de tractie control er op laten staan.Rijden jullie (ervaren rijders) zonder tractioncontrol? vind het echt een gaaf systeem voor als je uit de bocht komt... alleen als je af en toe een wheely wil maken krijg je zo vies hard op je kloten als het systeem ingrijpt :p ..... ik heb pas 1000 km met mijn duke gereden en weet niet of het verstandig is om de traction control uit te schakelen en dan in streetmode te rijden ipv sportmode?? graag jullie ervaringen
En daar loopt ie ook veel beter mee ....... vol Akra systeem@dennisvaassen op fb staat een full systeem te koop
Dan denk ik dat we elkaar getroffen hebben tijdens lunch bij dat schnitzel vrouwtje in Galtur op Zaterdag, net na de silvrettastrasse. Wij kwamen verregend binnen met een groepje en jullie vertrokken de regen in richting innsbruck. Mooie rit gehad zo te zien, kan niet missen daar!