Menso
MF veteraan
- 8 okt 2012
- 1.977
- 765
Wat betreft de batterij in je sleutel :
Dat eerste-hulp etui heb ik twee batterijtjes in geduwd om de sleutel op ieder moment van een nieuw batterijtje te kunnen voorzien.
Twee stuks bij de Appie Heijn voor €5.
Als de SDR aangeeft dat de sleutel niet in bereik is, dan is ie niet in bereik - en ook dat klopt niet altijd, als je em bewaart in een tailbag bijvoorbeeld is de verbinding niet sterk genoeg en geeft ie af en toe vals alarm.
Als de batterij leeg begint te raken, geeft het dashboard dat ook aan - maar weet dat batterijen raar zijn en ineens kunnen sterven. Dus altijd een vervanging aan boord hebben is GEEN overbodige luxe. Als jouw motor op stuurslot staat en ineens wil jouw sleutel (of zelfs accu) niet meer werken, krijg je hem ook niet meer van het stuurslot af.
En ja, ook ik heb leuke ervaringen met motoragenten - het zijn tenslotte motorfanaten net als wij. Agenten zijn normale mensen, maar motoragenten zijn motorrijders.
Dat eerste-hulp etui heb ik twee batterijtjes in geduwd om de sleutel op ieder moment van een nieuw batterijtje te kunnen voorzien.
Twee stuks bij de Appie Heijn voor €5.
Als de SDR aangeeft dat de sleutel niet in bereik is, dan is ie niet in bereik - en ook dat klopt niet altijd, als je em bewaart in een tailbag bijvoorbeeld is de verbinding niet sterk genoeg en geeft ie af en toe vals alarm.
Als de batterij leeg begint te raken, geeft het dashboard dat ook aan - maar weet dat batterijen raar zijn en ineens kunnen sterven. Dus altijd een vervanging aan boord hebben is GEEN overbodige luxe. Als jouw motor op stuurslot staat en ineens wil jouw sleutel (of zelfs accu) niet meer werken, krijg je hem ook niet meer van het stuurslot af.
En ja, ook ik heb leuke ervaringen met motoragenten - het zijn tenslotte motorfanaten net als wij. Agenten zijn normale mensen, maar motoragenten zijn motorrijders.
Laatst bewerkt: