KTM Super Duke 1290 -Deel 4- Unleash the Beast!!!

bouwt maxxtreme geen uitlaten voor de 1290? die producent voor open-uitlaten die extra stil zijn voor het circuit...
 
Is iemand er al uit waarom de Tekmo er precies hetzelfde uitziet als de Vandemon? Zelfde fabriek misschien?


Ik weet het niet zeker, maar volgens mij komt het allemaal ergens uit China en is het gewoon hetzelfde. Websites van zowel Tekmo Racing als van Vandemon wekken beide weinig vertrouwen.
 
Ik heb nieuwe doppen besteld, zijn een goede upgrade van de vorige die ik jaren gebruikte.
Krijg er nu ook een droogbox bij, die met ventilator en droogcapsules zorgt dat je earpieces schoon en droog blijven (en dus langer meegaan).
Heel prettig materiaal en past perfect (want op maat) en steekt niet uit, dus je helm gaat er prima overheen.
Geluid is zeer goed en vanwege de isolatie kan je het volume zeer laag zetten en toch goed horen. Ter illustratie, het volume staat lager dan als ik met mijn bose qc met antiruis in huis rondloop.

Dit scheelt echt gehoorbeschadiging en is zeer prettig voor communicatie/muziek/navigatie.
Fijne partij om mee samen te werken , duidelijke communicatie, professioneel en snelle service.
Prijs is 300,- voor alles bij elkaar (incluis inmeten e.d.)

Heb geen aandelen 😋

Misschien interessant voor rijders hier, gaat over custom gehoorbescherming met audio ingebouwd. Voor muziek/communicatie/gps op je sdr zonder kans op gehoorbeschadiging. Ik rij er al jaren mee, aanrader
 

Bijlagen

  • 20210410_121803.jpg
    20210410_121803.jpg
    185,9 KB · Weergaven: 13
  • 20210410_121713.jpg
    20210410_121713.jpg
    87 KB · Weergaven: 14
Misschien interessant voor rijders hier, gaat over custom gehoorbescherming met audio ingebouwd. Voor muziek/communicatie/gps op je sdr zonder kans op gehoorbeschadiging. Ik rij er al jaren mee, aanrader
Wel een coole oplossing, maar dan liever als draadloze Bluetooth doppen :)

Heb nu op maat gemaakte gehoorbescherming die ik echt heel goed vind. Als ik de in m'n helm ingebouwde speakers gebruik kan ik het geluid daarvan nog steeds prima horen, maar ik zit niet met een kabeltje ergens aan vast :)
 
Wel een coole oplossing, maar dan liever als draadloze Bluetooth doppen :)

Heb nu op maat gemaakte gehoorbescherming die ik echt heel goed vind. Als ik de in m'n helm ingebouwde speakers gebruik kan ik het geluid daarvan nog steeds prima horen, maar ik zit niet met een kabeltje ergens aan vast :)
Dat kabeltje gaat in mijn helm (cardo), dus stoort me totaal niet. Geluid is echt niet te vergelijken met geluid door je doppen heen. Dat is alsof je met oordoppen in bij een speaker in de disco gaat staan, nog steeds niet best voor je oren dus. Anyway, ieder zijn ding, voor mij is dit de perfecte oplossing, geluid alsof ik thuis op de bank zit maar dan met 150 km/u op de snelweg.
 
Dat kabeltje gaat in mijn helm (cardo), dus stoort me totaal niet. Geluid is echt niet te vergelijken met geluid door je doppen heen. Dat is alsof je met oordoppen in bij een speaker in de disco gaat staan, nog steeds niet best voor je oren dus. Anyway, ieder zijn ding, voor mij is dit de perfecte oplossing, geluid alsof ik thuis op de bank zit maar dan met 150 km/u op de snelweg.
Ah ok, ik dacht dat het kabeltje in je telefoon moest ofzo.
 
Kan ook, het is een reguliere mini-jack aansluiting (met adapter voor grote jack), maar die past in mijn cardo scala die op mijn helm zit
 
Ik snap eerlijk niet waarom mensen muziek luisteren tijdens het rijden , het geluid van zo een brullende twee pitter is toch al genoeg !
Ik ben er mee begonnen toen ik elke dag 120km woon-werk reed, muziek en telefoongesprek op de saaie snelweg. nu doe ik het sporadisch als ik er eens zin in heb. Sowieso geweldig voor communicatie als ik samen met mijn vrouw rij. Ik ben in ieder geval blij de optie te hebben. Zonder muziek zijn het nog steeds perfecte op maat gemaakte oordopjes.
 
heb zelf een sena sf2 , puur voor comm, met maatje , idiaal als je lekker gaat touren .
we kunnen elkaar best goed verstaan ondanks de oordoppen ,
voor de rest lekker v2 sound ! BRaaaap....
 
Terug
Bovenaan Onderaan